Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Distributiekosten
Kosten voor luchttransport
Luchttransportkosten
Luchtvervoerskosten
Luchtvrachtvervoerskosten
Transportkosten
Vervoerskosten

Traduction de «Vervoerskosten » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
vervoerskosten [ transportkosten ]

transport price [ transport cost | Transport costs(ECLAS) | transport costs(UNBIS) ]




kosten voor luchttransport | luchttransportkosten | luchtvervoerskosten | luchtvrachtvervoerskosten | vervoerskosten/transportkosten voor verzending per luchtpost

air carriage charge | air conveyance dues


distributiekosten(handelsmarge en vervoerskosten)

trade and transport margins
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
ter plaatse door het lid van de Commissie betaalde vervoerskosten.

transport costs paid on the spot by the Member of the Commission,


· een versnelde invoering van brandstofefficiënte voertuigen voor transport, intensivering van het gebruik van openbaar vervoer en doorberekening van de reële vervoerskosten aan de consument [19].

- Accelerating the use of fuel efficient vehicles for transport, making better use of public transport; and ensuring that the true costs of transport are faced by consumers[19].


Alle vervoerskosten komen dan ook ten laste van de verzoekende staat.

Therefore, concerning costs, all transport costs shall be borne by the [requesting] State.


18. attendeert de Commissie op de situatie van de ultraperifere en dunbevolkte regio’s en van de eilandgebieden; meent dat overheidssteun een passende compensatie is voor de beperkingen die voortvloeien uit het insulaire en afgelegen karakter, de kleine oppervlakte, het moeilijk reliëf, het klimaat en de marktomvang van deze gebieden; vraagt dat voor deze gebieden het cohesiewetgevingspakket wordt afgestemd op de bedrijfssteun in het kader van de vereisten inzake het mededingingsbeleid; vraagt dat de Commissie in de richtsnoeren inzake regionale steunmaatregelen de beginselen van niet-degressiviteit en niet-beperking in de tijd voor staatssteun in deze regio's nog eens duidelijk in de verf zet; vraagt de Commissie dat zij haar definitie ...[+++]

18. Draws the Commission’s attention to the situation of the outermost and sparsely populated regions and of the island regions; proposes State aid as an adequate compensation for their insularity, remoteness, small size, difficult topography, climate and market-size limitations; asks for the alignment of the cohesion legislative package with the operating aid of the competition policy requirements for these territories; requests that the Commission clearly restates in the new RAG the principles of non-degressivity and non- limitation in time for operating aids in these regions; asks the Commission to clarify its definition of State aid granted to outermost regions, with specific reference to additional tra ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
41. dringt erop aan hulp voor handel-instrumenten niet uitsluitend te richten op handel tussen de EU en ontwikkelingslanden, maar ook op steun voor binnenlandse, regionale en zuid-zuidhandel en op driehoekshandel tussen de ACS-landen, door grensoverschrijdende waardeketens te bevorderen, de efficiëntie van belangrijke diensten te verhogen en vervoerskosten te verminderen, hetgeen tegelijkertijd kan helpen de banden van ontwikkelingslanden met de wereldmarkt te verstevigen;

41. Calls for AfT instruments to be focused not only on trade between the EU and developing countries, but also on support for internal, regional and South-South trade, as well as on triangular trade between ACP countries by promoting cross-border value chains, by increasing the efficiency of key services and by reducing transport costs, which at the same time can help strengthen developing countries’ ties with the global markets;


20. meent dat duidelijk moet worden gemaakt wat met energiebeleid en wat met sociaal beleid te bereiken valt; onderstreept dat alle door de Commissie gepresenteerde scenario's erop wijzen dat de energie- en vervoerskosten zullen stijgen en een steeds groter deel van de uitgaven van de consumenten en de KMO zullen beslaan; stelt dat de lidstaten maatregelen moeten uitwerken om ervoor te zorgen dat energie voor alle burgers betaalbaar, bereikbaar en beschikbaar blijft, vooral ook voor de meest kwetsbaren in de samenleving;

20. Considers that it should be made clear what can be done through energy policy and social policy respectively; points out that all the scenarios put forward by the Commissions suggest that the costs of energy and transportation will rise and will account for an increasing part of the expenses made by consumers and SMEs; believes that the Member States should develop measures to ensure affordable, accessible and available energy for all citizens, especially those most vulnerable in society;


Het MIC droeg bij aan de lopende interventies van de lidstaten en maakte het gemakkelijker om vervoer te bundelen, extra vervoermiddelen te vinden voor de evacuatie en de vervoerskosten voor de activa van bepaalde lidstaten mede te financieren.

The MIC contributed to the ongoing operations of Member States by facilitating the pooling of transport, identifying additional transport means for evacuation purposes, and co-financing transport costs for certain Member States' assets.


- de afschaffing van het plafond van 75 procent voor vervoerskosten en daarmee samenhangende uitgaven, zodat de vervoerskosten naar het Europese continent en de lokale markten in de ultraperifere regio's zelf nu voor 100 procent gegarandeerd zijn;

- the removal of the 75% compensation limit for transport and other related costs, thereby guaranteeing 100% complete coverage of these costs to continental Europe and for local markets in the outermost regions;


Bijzondere compensatie van vervoerskosten voor gehandicapten met mobiliteitsproblemen (artikel 7 van de Wet van 2000 betreffende de compensatie van vervoerskosten).

Special transport compensation for the disabled who have mobility problems (Law of 2000 on Transport Compensations, Article 7).


Daarom moeten de toekomstige regionale ontwikkelingsprogramma's investeringen op transportgebied omvatten die erop gericht zijn de invloed van factoren die een concurrentienadeel opleveren (vervoerskosten, opstoppingen, reistijden), te verminderen, en die de kwaliteit van de voorzieningen (aanverwante diensten, veiligheid) verbeteren.

This is why future regional development programmes must include investment in transport to mitigate factors undermining competitiveness (transport costs, saturation, long journey times) and increase the quality of infrastructure service (ancillary services, safety).




D'autres ont cherché : distributiekosten     kosten voor luchttransport     luchttransportkosten     luchtvervoerskosten     transportkosten     vervoerskosten     Vervoerskosten     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Vervoerskosten' ->

Date index: 2021-05-21
w