Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Audiovisueel beleid
Audiovisuele commerciële communicatie
Audiovisuele communicatie
Commerciële communicatie
Ongevraagde commerciële communicatie

Vertaling van "audiovisuele commerciële communicatie " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
audiovisuele commerciële communicatie

audiovisual commercial communication




ongevraagde commerciële communicatie

unsolicited commercial communication


audiovisueel beleid [ audiovisuele communicatie ]

audiovisual communications policy [ audiovisual communications | audio-visual communications | audio-visual communications policy ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
O. overwegende dat de groei van de markten voor audiovisuele mediadiensten met de ontwikkeling van hybride diensten nieuwe uitdagingen oplevert met betrekking tot talrijke aangelegenheden, zoals concurrentie, intellectuele-eigendomsrechten, de ontwikkeling van bestaande en de opkomst van nieuwe vormen van audiovisuele commerciële communicatie en overlay-reclame die de integriteit van het programma onder druk zet en twijfels doet rijzen over de adequaatheid en effectiviteit van de richtlijn audiovisuele mediadiensten, alsook over de verhouding van deze richtlijn tot andere EU-wetgevingsinstrumenten;

O. whereas the expansion of the audiovisual media services markets with the development of hybrid services presents new challenges with regard to a wide range of issues, such as competition, intellectual property rights, the evolution of existing and the emergence of new forms of audiovisual commercial communications, and overlay advertising which challenges programme integrity and puts into question the adequacy and effectiveness of the AVMSD, as well as its relationship with other instruments of EU law;


O. overwegende dat de groei van de markten voor audiovisuele mediadiensten met de ontwikkeling van hybride diensten nieuwe uitdagingen oplevert met betrekking tot talrijke aangelegenheden, zoals concurrentie, intellectuele-eigendomsrechten, de ontwikkeling van bestaande en de opkomst van nieuwe vormen van audiovisuele commerciële communicatie en overlay-reclame die de integriteit van het programma onder druk zet en twijfels doet rijzen over de adequaatheid en effectiviteit van de richtlijn audiovisuele mediadiensten, alsook over de verhouding van deze richtlijn tot andere EU-wetgevingsinstrumenten;

O. whereas the expansion of the audiovisual media services markets with the development of hybrid services presents new challenges with regard to a wide range of issues, such as competition, intellectual property rights, the evolution of existing and the emergence of new forms of audiovisual commercial communications, and overlay advertising which challenges programme integrity and puts into question the adequacy and effectiveness of the AVMSD, as well as its relationship with other instruments of EU law;


In het kader van de bescherming van minderjarigen moet in de lidstaten de opstelling van gedragscodes worden aangemoedigd die zijn gericht op ongepaste audiovisuele commerciële communicatie in kinderprogramma's, in het bijzonder over zoete, zoute of vette voedingsmiddelen en dranken.

On the issue of protecting minors, the drafting of codes of conduct should be encouraged in the Member States in order to deal with the issue of improper audiovisual commercial communications in children’s programmes – especially communications relating to sugary, salty or fatty food products and beverages.


Elke vorm van audiovisuele commerciële communicatie voor sigaretten en andere tabaksproducten moet worden verboden, met inbegrip van indirecte vormen van audiovisuele commerciële communicatie waarin het tabaksproduct niet rechtstreeks wordt genoemd, maar getracht wordt het verbod op audiovisuele commerciële communicatie voor sigaretten en andere tabaksproducten te ontduiken door het gebruik van merknamen, symbolen of andere kenmerken van tabaksproducten of van bedrijven wier alom bekende of voornaamste activiteiten de productie of verkoop van dergelijke producten behelzen.

It is necessary to prohibit all audiovisual commercial communication promoting cigarettes and other tobacco products including indirect forms of audiovisual commercial communication which, whilst not directly mentioning the tobacco product, seek to circumvent the ban on audiovisual commercial communication for cigarettes and other tobacco products by using brand names, symbols or other distinctive features of tobacco products or of ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Elke vorm van audiovisuele commerciële communicatie voor sigaretten en andere tabaksproducten moet worden verboden, met inbegrip van indirecte vormen van audiovisuele commerciële communicatie waarin het tabaksproduct niet rechtstreeks wordt genoemd, maar getracht wordt het verbod op audiovisuele commerciële communicatie voor sigaretten en andere tabaksproducten te ontduiken door het gebruik van merknamen, symbolen of andere kenmerken van tabaksproducten of van bedrijven wier alom bekende of voornaamste activiteiten de productie of verkoop van dergelijke producten behelzen.

It is necessary to prohibit all audiovisual commercial communication promoting cigarettes and other tobacco products including indirect forms of audiovisual commercial communication which, whilst not directly mentioning the tobacco product, seek to circumvent the ban on audiovisual commercial communication for cigarettes and other tobacco products by using brand names, symbols or other distinctive features of tobacco products or of ...[+++]


"audiovisuele commerciële communicatie": bewegende beelden, al dan niet met geluid, die als onderdeel van een audiovisuele mediadienst of - bijvoorbeeld bij zenders die gewijd zijn aan telewinkelen - als audiovisuele mediadienst worden doorgegeven met de bedoeling om direct of indirect de goederen, diensten of het imago van een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een economische activiteit bedrijft, te promoten;

"audiovisual commercial communication" means moving images with or without sound which are transmitted as part of an audiovisual media service or, in cases such as dedicated teleshopping channels, as an audiovisual media service, with the aim of promoting , directly or indirectly, the goods, services or image of a natural or legal person pursuing an economic activity;


"audiovisuele commerciële communicatie": bewegende beelden, al dan niet met geluid, die als onderdeel van een audiovisuele mediadienst of - bijvoorbeeld bij zenders die gewijd zijn aan telewinkelen - als audiovisuele mediadienst worden doorgegeven met de bedoeling om direct of indirect de goederen, diensten of het imago van een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een economische activiteit bedrijft, te promoten;

"audiovisual commercial communication" means moving images with or without sound which are transmitted as part of an audiovisual media service or, in cases such as dedicated teleshopping channels, as an audiovisual media service, with the aim of promoting , directly or indirectly, the goods, services or image of a natural or legal person pursuing an economic activity;


Productplaatsing: elke vorm van audiovisuele commerciële communicatie door opname van of verwijzing naar een product of dienst of een desbetreffend handelsmerk in een audiovisuele mediadienst, gewoonlijk tegen betaling of soortgelijke vergoeding.

Product placement: any inclusion of or reference to a product, a service or a trade mark within an audiovisual media service, normally in return for payment or for similar consideration.


Derhalve is het noodzakelijk voorschriften in te voeren ter bescherming van de lichamelijke, geestelijke en zedelijke ontwikkeling van minderjarigen en inzake de menselijke waardigheid in alle audiovisuele mediadiensten, met inbegrip van audiovisuele commerciële communicatie.

It is therefore necessary to introduce rules to protect the physical, mental and moral development of minors as well as human dignity in all audiovisual media services, including audiovisual commercial communications.


Voor de toepassing van deze richtlijn dient de definitie van audiovisuele mediadienst massamedia te bestrijken voor zover zij ter informatie, vermaak of educatie van het algemene publiek dienen, en dient zij audiovisuele commerciële communicatie te omvatten, maar geen betrekking te hebben op welke vorm van particuliere correspondentie dan ook, zoals e-mails die aan een beperkt aantal ontvangers worden gezonden.

For the purposes of this Directive, the definition of an audiovisual media service should cover mass media in their function to inform, entertain and educate the general public, and should include audiovisual commercial communication but should exclude any form of private correspondence, such as e-mails sent to a limited number of recipients.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'audiovisuele commerciële communicatie' ->

Date index: 2021-11-08
w