Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
APAET
Beheer van bestemmingen strategisch opzetten
Centraal-Europa
Een campagne opzetten met andere belanghebbenden
Europa
Europa-promotie
Europees Jeugdfonds
Fondsen van de Raad van Europa
Midden- en Oost-Europa
Midden-Europa
ORPAH
Ontwikkelingsbank van de Raad van Europa
Oost-Europa
Promotie van de Europese gedachte
Russische federatie - Europa
Solidariteitsfonds voor de mobiliteit van jongeren
Vestigingsfonds van de Raad van Europa

Vertaling van "europa-promotie " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
promotie van de Europese gedachte [ Europa-promotie ]

promotion of the European idea [ promotion of Europe ]


Comité inzake het programma ter aanmoediging van de ontwikkeling, de distributie en de promotie van Europese audiovisuele werken (Media Plus - Ontwikkeling, distributie en promotie)

Committee on the programme to encourage the development, distribution and promotion of European audiovisual works (MEDIA Plus - Development, Distribution and Promotion)


fondsen van de Raad van Europa [ Europees Jeugdfonds | Ontwikkelingsbank van de Raad van Europa | Solidariteitsfonds voor de mobiliteit van jongeren | Statuut van het Fonds voor sociale ontwikkeling van de Raad van Europa | Vestigingsfonds van de Raad van Europa ]

Council of Europe fund [ CEB | Council of Europe Development Bank | Council of Europe Resettlement Fund | European Youth Foundation | EYF | SFYM | Solidarity Fund for Youth Mobility ]


Midden- en Oost-Europa [ Centraal-Europa | Midden-Europa | Oost-Europa ]

Central and Eastern Europe [ CEE | Central Europe | Eastern Europe ]


Russische federatie - Europa

Russian federation - Europe




met belanghebbenden samenwerken om een product of campagne te ontwikkelen | met belanghebbenden samenwerken om een product of campagne voor te bereiden | een campagne opzetten met andere belanghebbenden | inspanningen van belanghebbenden coördineren voor gerichte promoties

collaborate with other stakeholders to promote destinations | organise stakeholders' efforts to achieve destination promotion | coordinate efforts of stakeholders for destination promotion | coordinate efforts of stakeholders to promote destinations


Vereniging voor de promotie van het Europees jaar van het Toerisme | APAET [Abbr.]

Association for the Promotion of the European Year of Tourism | APAET [Abbr.]


Gewestelijke Dienst voor de promotie van de land- en tuinbouw | ORPAH [Abbr.]

Regional Office for the Promotion of Agriculture and Horticulture | ORPAH [Abbr.]


beheer van bestemmingen strategisch opzetten | een marketingplan uitwerken voor beheer van toeristische bestemmingen | een strategisch marketingplan opzetten voor beheer van toeristische bestemmingen | marktonderzoek merkontwikkeling reclame en promotie distributie en verkoop van toeristische bestemmingen organiseren

build a marketing strategy plan for destination management | build a strategic marketing plan to manage destinations | build a strategic marketing plan for destination management | create a business framework for a tourist destination
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
20. spoort de Commissie krachtig aan om zich in samenwerking met de European Travel Commission (ETC), voor de gezamenlijke promotie van Europa als toeristische topbestemming in de wereld te blijven beijveren, volgens een gezamenlijke Europese benadering en positionering; dringt in het bijzonder aan op uitvoering van de lange termijn-strategie die de Commissie en de ETC in februari 2014 onder de benaming ‘Bestemming Europa 2020’ van start hebben laten gaan, en die een reeks acties behelst voor de marketing, naamsbekendheid en promotie van Europa als toeristische bestemming;

20. Strongly encourages the Commission, in cooperation with the European Travel Commission (ETC), which brings together the national tourism organisations, to continue and deepen the promotion of Europe as the world’s top tourist destination under the umbrella of a common European approach; calls in particular for the implementation of the long-term strategy launched by the Commission and the ETC in February 2014, ‘Destination Europe 2020’, which includes a set of marketing, branding and promotion actions for Europe as a tourist destination;


20. spoort de Commissie krachtig aan om zich in samenwerking met de European Travel Commission (ETC), voor de gezamenlijke promotie van Europa als toeristische topbestemming in de wereld te blijven beijveren, volgens een gezamenlijke Europese benadering en positionering; dringt in het bijzonder aan op uitvoering van de lange termijn-strategie die de Commissie en de ETC in februari 2014 onder de benaming ‘Bestemming Europa 2020’ van start hebben laten gaan, en die een reeks acties behelst voor de marketing, naamsbekendheid en promotie van Europa als toeristische bestemming;

20. Strongly encourages the Commission, in cooperation with the European Travel Commission (ETC), which brings together the national tourism organisations, to continue and deepen the promotion of Europe as the world’s top tourist destination under the umbrella of a common European approach; calls in particular for the implementation of the long-term strategy launched by the Commission and the ETC in February 2014, ‘Destination Europe 2020’, which includes a set of marketing, branding and promotion actions for Europe as a tourist destination;


De rapporteur is van mening dat de Commissie haar beste krachten moet blijven wijden aan ondersteuning van een gezamenlijke promotie van Europa op derde markten en daarmee Europese en/of transnationale meerwaarde geven aan de huidige nationale promotie-inspanningen voor het toerisme.

The Rapporteur takes the view that the Commission should continue ensuring its best support to the joint promotion of Europe on third markets adding European and/or transnational value to the existing national tourist promotion efforts.


34. steunt de initiatieven van de Commissie inzake het digitaliseren van het rijke cultureel erfgoed van Europa, beschouwt dit als een belangrijke bijdrage tot de promotie van de unieke culturele rijkdom van Europa wereldwijd en vindt dat dit eveneens op lokaal niveau ten behoeve van kleine ondernemingen moet gebeuren; onderstreept de belangrijke rol die bibliotheken en archieven spelen bij de bescherming, de promotie en de toegankelijkheid van het fysieke en digitale culturele erfgoed in Europa; verzoekt de Commissie om in samenwerking met de lidstaten het materiële en immateriële werelderfgoed van de Unesco in Europa te identificeren ...[+++]

34. Supports the Commission in its initiatives for the digitisation of Europe’s rich cultural heritage as an important contribution to the promotion of its unique cultural wealth worldwide, and considers it important that this also be implemented at a local level for the benefit of small businesses; underlines the important role of library and archive resources in preserving, promoting and accessing the physical and digital cultural heritage in Europe; calls on the Commission to work with the Member States to pinpoint and digitise Europe’s UNESCO world heritage, both tangible and intangible, so that it can be made available on the visi ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
D. in dit verband benadrukkend dat Europa na de gruwelen van de Tweede Wereldoorlog wederbouwd is op de grondslagen van verdediging en promotie van gemeenschappelijke en rechtvaardige waarden - met name bescherming en bevordering van de mensenrechten - en eraan herinnerend dat de bestrijding van racisme, vreemdelingenhaat, anti-semitisme en onverdraagzaamheid deel uitmaakt van de bescherming en promotie van de mensenrechten,

D. stressing that Europe was rebuilt after the horrors of the Second World War around the defence and promotion of common and just values, in particular the protection and promotion of human rights, and recalling that combating racism, xenophobia, anti‑Semitism and intolerance forms part of the protection and promotion of human rights,


a) de promotie en het in omloop brengen van Europese cinematografische en audiovisuele werken in het kader van zowel commerciële evenementen en vakmarkten als Europese audiovisuele festivals, in Europa en wereldwijd, te vergemakkelijken en aan te moedigen, voorzover deze evenementen een belangrijke rol kunnen spelen voor de promotie van de Europese werken en de netwerkvorming van de vakmensen.

(a) facilitate and encourage the promotion and movement of European audiovisual and cinematographic works at trade shows, fairs and audiovisual festivals in Europe and around the globe, insofar as such events may play an important role in the promotion of European works and the networking of professionals.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32000D0821 - EN - 2000/821/EG: Besluit van de Raad van 20 december 2000 betreffende de uitvoering van een programma ter aanmoediging van de ontwikkeling, de distributie en de promotie van Europese audiovisuele werken (Media Plus - Ontwikkeling, distributie en promotie) (2001-2005)

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32000D0821 - EN - 2000/821/EC: Council Decision of 20 December 2000 on the implementation of a programme to encourage the development, distribution and promotion of European audiovisual works (MEDIA Plus - Development, Distribution and Promotion) (2001-2005)


Het onderdeel promotie verleent steun voor de promotie van Europese werken in het kader van commerciële evenementen, vakmarkten en Europese audiovisuele festivals, in Europa en wereldwijd.

Assistance is given for the promotion of European works at trade shows, fairs and audiovisual festivals in Europe and throughout the world.


De algemene doelstellingen van het programma zijn de verbetering van het concurrentievermogen van de Europese audiovisuele sector, en met name van het midden- en kleinbedrijf, bijdragen tot een betere transnationale circulatie van Europese werken en de promotie van de culturele verscheidenheid en de veeltaligheid van Europa.

The programme's general objectives are: to improve the competitiveness of businesses in the European Union, in particular small and medium-sized enterprises; to support the transnational movement of European works and to promote linguistic and cultural diversity in Europe.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - l24224 - EN - Media Plus (2001-2006): programma ter aanmoediging van de ontwikkeling, de distributie en de promotie van Europese audiovisuele werken

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - l24224 - EN - MEDIA Plus (2001-2006): programme to encourage the development, distribution and promotion of European works




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'europa-promotie' ->

Date index: 2021-06-18
w