Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Focussen
Focussen op dienstverlening
Focussen op passagiers
Focussen op reizigers
Scherpstellen
Zich toeleggen op dienstverlening

Traduction de «focussen » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
focussen op passagiers | focussen op reizigers

attend to passengers | ensure passenger prioritisation | ensure passengers are prioritised | focus on passengers




focussen op dienstverlening | zich toeleggen op dienstverlening

concentrate on the service | focus on serving | focus on service | focussing on service
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Wij doen er bij de Commissie alles aan om de begroting af te stemmen op de prioriteiten, om te focussen op resultaten en om de controles te verscherpen".

We at the Commission are working to align the budget with priorities, focus on results and strengthen controls".


8. dringt er ook bij de Commissie op aan om de EU-hulp zo spoedig mogelijk te herzien om deze een andere bestemming te geven, om meer financiële ondersteuning te geven aan het maatschappelijk middenveld en te focussen op humanitaire hulp en niet op begrotingssteun, en daarbij de zeer prijzenswaardige rol van de Burundese vredeshandhavingsmissie in Somalië in gedachten te houden;

8. Calls also on the Commission, to this end, to reassess EU aid as a matter of urgency with a view to diverting it, to increasing financial support for civil society and to focusing on humanitarian aid as opposed to central budget support, while keeping in mind the highly commendable role of the Burundian army in the peacekeeping mission in Somalia;


10. is van mening dat deze problemen dringend moeten worden aangepakt – aangezien ze de cohesie tussen de regio's ernstig ondermijnen en het concurrentievermogen van de Unie op middellange en lange termijn in het gedrang kunnen brengen – door te focussen op beleid om te zorgen voor toegang tot duurzame werkgelegenheid van goede kwaliteit en voor sociale inclusie, met name voor jongeren, door de vitale rol van kmo’s in dit opzicht te ondersteunen, versnippering tegen te gaan en de overstap naar een andere baan te vergemakkelijken, te focussen op omscholingsprogramma's voor langdurig werklozen, voort te bouwen op de ervaring die is opgedaa ...[+++]

10. Considers it urgent to tackle these issues – which severely undermine cohesion among regions and may put at risk the competitiveness of the Union in the medium and long term – by focusing on policies that ensure access to sustainable, good-quality employment and social inclusion, and in particular by young people, promoting the vital role of SMEs in this regard, reducing fragmentation and facilitating transition between jobs, focusing on professional retraining programmes for the long-term unemployed, drawing on the experience acquired by those at the end of their careers and promoting equal economic independence for women and men; ...[+++]


5. is ingenomen met de goedkeuring door de Commissie van het actieplan 2010-2014 voor niet-begeleide minderjarigen; betreurt evenwel dat de benadering van de Commissie niet in grotere mate op de bescherming van de grondrechten van deze minderjarigen berust en stelt vast dat de bestaande maatregelen ontoereikend zijn en dat uitgebreidere maatregelen nodig zijn voor een veelomvattende bescherming van niet-begeleide minderjarigen; herinnert eraan dat de EU en de lidstaten zich met het actieplan betreffende niet-begeleide minderjarigen ten doel gesteld hebben de achterliggende oorzaken van migratie aan te pakken en het vraagstuk van niet-begeleide minderjarigen in ontwikkelingssamenwerking te integreren, en er aldus toe bij te dragen dat kind ...[+++]

5. Welcomes the adoption by the Commission of an action plan on unaccompanied minors 2010-2014; deplores, however, the fact that the Commission’s approach is not based more on protecting the fundamental rights of such minors and notes that the existing measures are not sufficient and the comprehensive protection of unaccompanied minors requires further measures; recalls that one of the objectives of the EU Action Plan on Unaccompanied Minors was for the EU and its Members States to address the root causes of migration and integrate the issue of unaccompanied minors into development cooperation, thus contributing to the creation of safe environments for children to grow up in their countries of origin; underlines the need to develop furth ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Uit ervaring blijkt echter dat de lidstaten, die alleen eigenaar of meerderheidseigenaar zijn van de luchtverkeersleidingsdiensten, sterk geneigd zijn zich te focussen op de vaste inkomsten uit dit systeem, die door de gebruikers worden gefinancierd, en daardoor weigerachtig kunnen staan tegenover een fundamentele omschakeling naar een meer geïntegreerd luchtruim.

But experience shows that Member States, which are either sole or majority owners of service providers, have a strong tendency to focus on steady revenue streams of the user-financed system of air traffic control services, and can be therefore reluctant to endorse fundamental change towards a more integrated operating airspace.


75. is tevreden met de eerste stappen die zijn ondernomen met de wederzijdse beoordelingen inzake belastingontduiking van het Wereldforum; is evenwel van mening dat door te focussen op het systeem van de OESO om gegevens uit te wisselen op verzoek, de normen van het Wereldforum niet doeltreffend zullen zijn om illegale financiële stromen in te perken;

75. Welcomes the first steps taken with the Global Forum (GF) peer reviews on tax evasion; believes, however, that, by focusing on the OECD’s ‘upon request’ information exchange system, GF standards will be ineffective in curtailing illicit financial flows;


Om deze werkzaamheden in de toekomst voort te zetten en de aandacht beter op Europese economische prioriteiten te focussen heeft de Europese Commissie vandaag een wetgevingspakket goedgekeurd voor het cohesiebeleid in de periode 2014-2020.

To continue this work in the future and strengthen the focus on European economic priorities the European Commission has today adopted a legislative package for cohesion policy for the period from 2014 until 2020.


In de mededeling worden drie opties geschetst voor de richting die het GLB in de toekomst moet uitgaan om aan deze grote uitdagingen het hoofd bieden – 1) de dringendste tekortkomingen van het GLB wegwerken door geleidelijke veranderingen; 2) het GLB groener, billijker, efficiënter en doeltreffender maken; en 3) afstand nemen van inkomenssteun en marktmaatregelen en focussen op doelstellingen inzake milieu en klimaatverandering.

The Communication outlines 3 options for the future direction of the CAP, in order to address these major challenges – 1) adjusting most pressing shortcomings in the CAP through gradual changes; 2) making the CAP greener, fairer, more efficient, and more effective; and 3) moving away from income support and market measures and focusing on environmental and climate change objectives.


Ik zou ervoor willen pleiten, Voorzitter, dat we dan niet zozeer focussen op streefcijfers en percentages en statistieken, maar dat we echt gaan focussen op de doelstellingen: innovatie, goed ondernemingsklimaat, concurrentievermogen, groei en meer en betere banen.

I would suggest, Madam President, that from now on we focus less on targets, percentages and statistics and more on the real objectives: innovation, a good business climate, competitiveness, growth, and more and better jobs.


- erkent dat het aantal indicatoren in het jaarlijkse samenvattend verslag beperkt moet blijven, teneinde de beleidsdiscussie te focussen, zonder dat dit ten koste gaat van een evenwichtige beoordeling van de prestaties en vooruitgang op de vijf doelgebieden, maar is van mening dat er een meer afgerond beeld van de werkgelegenheidsprestaties ontstaat wanneer de indicator voor werkgelegenheidsgroei, naast de indicatoren voor de werkgelegenheidsniveaus, in het verslag wordt gehandhaafd.

acknowledges the need to use a limited number of indicators in the Annual Synthesis Report in order to focus the policy debate, while ensuring a balanced assessment of performance and progress across the five areas, but believes that keeping the indicator on employment growth, together with the indicators on employment levels, would give a more rounded view of employment performance.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'focussen' ->

Date index: 2021-08-23
w