Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alliantie voor bedrijfstakspecifieke vaardigheden
Alliantie voor sectorale vaardigheden
Alliantie voor sectorspecifieke vaardigheden
Autismespectrumstoornis met geïsoleerde vaardigheden
Bedrijfsvereisten inventariseren
Digitale vaardigheden
E-vaardigheden
Eigen vaardigheden voor artistieke coaching evalueren
ICT-vaardigheden
In kaart brengen van vaardigheden
Inventariseren van vaardigheden
Operatieassistent chirurgische vaardigheden
Stoornis in motorische vaardigheden

Traduction de «inventariseren van vaardigheden » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
in kaart brengen van vaardigheden | inventariseren van vaardigheden

skills mapping | mapping [Abbr.]


procedures voor het inventariseren van bedrijfsvereisten | technieken gebruiken om bedrijfsvereisten te inventariseren | bedrijfsvereisten inventariseren | technieken voor het inventariseren van bedrijfsvereisten

business requirements techniques


eigen vaardigheden voor kunstzinnige begeleiding beoordelen | eigen vaardigheden voor kunstzinnige begeleiding evalueren | eigen vaardigheden voor artistieke coaching beoordelen | eigen vaardigheden voor artistieke coaching evalueren

assess your artistic coaching competences | assessing your competences for artistic coaching | assess your competences for artistic coaching | determine value of gems


eigen vaardigheden evalueren om community art te leiden | eigen vaardigheden evalueren om gemeenschapskunst te leiden | eigen vaardigheden beoordelen om community art te leiden | eigen vaardigheden beoordelen om gemeenschapskunst te leiden

assess your competencies in leading music | evaluate your competencies in leading community arts | assess your competencies in leading community arts | evaluate your competencies in leading theatre


alliantie voor bedrijfstakspecifieke vaardigheden | alliantie voor sectorale vaardigheden | alliantie voor sectorspecifieke vaardigheden

sector skills alliance | SSA [Abbr.]


digitale vaardigheden | e-vaardigheden | ICT-vaardigheden

digital competences | digital skills | e-skills | ICT competences | ICT skills


operatieassistent chirurgische vaardigheden

RN First Assist


stoornis in motorische vaardigheden

Motor skill disorder


autismespectrumstoornis met geïsoleerde vaardigheden

Autistic spectrum disorder with isolated skills


Omschrijving: Een toestand van tot stilstand gekomen of onvolledige ontwikkeling van het verstand, die vooral wordt gekenmerkt door een tijdens de ontwikkelingsperiode aan het licht tredende stoornis van vaardigheden, die mede bepalend is voor het algehele intelligentieniveau, d.w.z. cognitieve, verbale, motorische en sociale vermogens. Zwakzinnigheid kan voorkomen met of zonder een andere psychische of lichamelijke aandoening. Het is gebruikelijk de graad van zwakzinnigheid te schatten aan de hand van gestandaardiseerde intelligentie ...[+++]

Definition: A condition of arrested or incomplete development of the mind, which is especially characterized by impairment of skills manifested during the developmental period, skills which contribute to the overall level of intelligence, i.e. cognitive, language, motor, and social abilities. Retardation can occur with or without any other mental or physical condition. Degrees of mental retardation are conventionally estimated by standardized intelligence tests. These can be supplemented by scales assessing social adaptation in a given environment. These measures provide an approximate indication of the degree of mental retardation. The diagnosis will also depend on the overall assessment of intellectual functioning by a skilled diagnostici ...[+++]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Het werkgelegenheidspakket van de Commissie uit 2012 schetst een kader voor een banenrijk herstel en wijst op de noodzaak om de arbeidsmarktinstrumenten verder te ontwikkelen en behoeften aan vaardigheden te inventariseren teneinde de overstap naar een groene economie en de voortgang bij de realisatie van de werkgelegenheidsdoelstellingen van Europa 2020 te steunen[6].

The 2012 Commission Employment Package puts forward a framework for a job-rich recovery putting emphasis on the need to further develop labour market tools and identify skills needs in order to support the transition to a green economy and progress towards the Europe 2020 employment objectives[6].


In 2014 heeft het Europees platform voor efficiënt hulpbronnengebruik (EREP) ook gewezen op de noodzaak om een brede strategie te ontwikkelen voor groenere banen en vaardigheden en groener onderwijs, en heeft het de EU ertoe opgeroepen duurzaamheidsdoelstellingen te integreren, arbeidsmarktinstrumenten te inventariseren om de overgang te begeleiden, EU-financiering ter beschikking te stellen, uitwisseling van goede praktijken te steunen, bewustmaking en inzet te bevorderen, en follow-up van het Europees semester voor coördinatie van h ...[+++]

In 2014 the European Resource Efficiency Platform (EREP) also highlighted the need to develop a broad strategy for greening jobs, skills and education, and called upon the EU to integrate sustainability objectives, identify labour market instruments to accompany the transition, mobilise EU funding, support exchange of good practice, promote awareness raising and engagement, and ensure follow up in the European Semester of economic policy coordination[10].


Het werkgelegenheidspakket van de Commissie uit 2012 schetst een kader voor een banenrijk herstel en wijst op de noodzaak om de arbeidsmarktinstrumenten verder te ontwikkelen en behoeften aan vaardigheden te inventariseren teneinde de overstap naar een groene economie en de voortgang bij de realisatie van de werkgelegenheidsdoelstellingen van Europa 2020 te steunen[6].

The 2012 Commission Employment Package puts forward a framework for a job-rich recovery putting emphasis on the need to further develop labour market tools and identify skills needs in order to support the transition to a green economy and progress towards the Europe 2020 employment objectives[6].


In 2014 heeft het Europees platform voor efficiënt hulpbronnengebruik (EREP) ook gewezen op de noodzaak om een brede strategie te ontwikkelen voor groenere banen en vaardigheden en groener onderwijs, en heeft het de EU ertoe opgeroepen duurzaamheidsdoelstellingen te integreren, arbeidsmarktinstrumenten te inventariseren om de overgang te begeleiden, EU-financiering ter beschikking te stellen, uitwisseling van goede praktijken te steunen, bewustmaking en inzet te bevorderen, en follow-up van het Europees semester voor coördinatie van h ...[+++]

In 2014 the European Resource Efficiency Platform (EREP) also highlighted the need to develop a broad strategy for greening jobs, skills and education, and called upon the EU to integrate sustainability objectives, identify labour market instruments to accompany the transition, mobilise EU funding, support exchange of good practice, promote awareness raising and engagement, and ensure follow up in the European Semester of economic policy coordination[10].


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
– (EN) De resolutie is in het bijzonder gericht op het volgende: (1) de regelgevingsomgeving, door op te roepen tot een betere uitvoering van de MKB-proef – met name in de lidstaten – en tot vermindering van de bureaucratie en de administratieve belasting; (2) betere toegang van het MKB tot financiële middelen door middel van aanvullende financiering en instrumenten in het kader van de EIB (zoals de RSFF en aandelenfinanciering) en een vergroot (en onafhankelijk) KCI; (3) de verbeteringen die vereist zijn voor deelname van het MKB aan overheidsaanbestedingen; (4) vereenvoudigde en meer gerichte OOI-programma’s ter bevordering van het vermogen van het MKB om met innovatie om te gaan ...[+++]

– The resolution focuses, in particular, on: (1) the regulatory environment, calling for better implementation of the SME test – in particular, in Member States – and for a reduction in bureaucracy and administrative burdens; (2) improving SMEs’ access to finance through additional funding and instruments within the EIB (such as the RSFF and equity financing) and an enlarged (and independent) CIP; (3) improvements needed to ensure the participation of SMEs in public procurement; (4) simplification and better targeted RDI programmes to promote SMEs’ innovation management capacity, access to RDI services and knowledge-based business ser ...[+++]


26. verzoekt de lidstaten alle nodige maatregelen te nemen om jonge beroepskrachten ertoe aan te zetten te kiezen voor een ICT-carrière; verzoekt de lidstaten om intussen in hun nationale onderwijsprogramma's voor leerlingen uit het basisonderwijs meer nadruk te leggen op natuurwetenschappen, zoals wiskunde en natuurkunde; stelt zich op het standpunt dat, gelet op de reële en dringende noodzaak om op de korte tot middellange termijn het tekort aan elektronische vaardigheden in Europa weg te werken, moet worden voorzien in een betere gegevensbank om de elektronische vaardigheden te inventariseren ...[+++]

26. Calls on the Member States to take all necessary measures to inspire young professionals to choose ICT as a career; calls on Member States in the meantime to place more emphasis in their national education programmes on natural science subjects, such as maths and physics, for primary school pupils; takes the view that, as there is a real and urgent need for action to meet the demand for ICT skills in Europe in even the short to medium term, a better data base for e-skills monitoring will be needed; calls on the EU institutions to take further actions to create this data base;


26. verzoekt de lidstaten alle nodige maatregelen te nemen om jonge beroepskrachten ertoe aan te zetten te kiezen voor een ICT-carrière; verzoekt de lidstaten om intussen in hun nationale onderwijsprogramma’s voor leerlingen uit het basisonderwijs meer nadruk te leggen op natuurwetenschappen, zoals wiskunde en natuurkunde; stelt zich op het standpunt dat, gelet op de reële en dringende noodzaak om op de korte tot middellange termijn het tekort aan elektronische vaardigheden in Europa weg te werken, moet worden voorzien in een betere gegevensbank om de elektronische vaardigheden te inventariseren ...[+++]

26. Calls on the Member States to take all necessary measures to inspire young professionals to choose ICT as a career; calls on Member States in the meantime to place more emphasis in their national education programmes on natural science subjects, such as maths and physics, for primary school pupils; takes the view that, as there is a real and urgent need for action to meet the demand for ICT skills in Europe in even the short to medium term, a better data base for e-skills monitoring will be needed; calls on the EU institutions to take further actions to create this data base;


· Erkenning, validatie en certificatie van competenties: met de hulp van erkende Centra voor nieuwe kansen inventariseren de werknemers, zowel in een formele als in een informele context, de kennis en vaardigheden die zij tijdens hun leven hebben verworven.

· Recognition, validation and certification of competences: With the help of recognised New Opportunities Centres (NOC), the workers will identify the knowledge and skills acquired throughout their lives in formal and informal contexts.


· Erkenning, validatie en certificatie van competenties: de werknemers inventariseren de kennis en vaardigheden die zij tijdens hun leven hebben verworven, zowel in een formele als in een informele context;

· Recognition, validation and certification of competences: The workers will identify the knowledge and skills acquired throughout their lives in formal and informal contexts;


Zij bieden inzicht in het aanbod van kennis en vaardigheden binnen de immigrantenpopulatie en inventariseren de toekomstige behoeften op de arbeidsmarkt;

These profiles will look at the skills composition of the immigrant population and identify future labour needs;




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'inventariseren van vaardigheden' ->

Date index: 2024-08-30
w