Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Leerkracht bijzonder lager onderwijs
Leerkracht bijzonder onderwijs
Leerkracht bijzonder voortgezet onderwijs
Leerkracht speciaal basisonderwijs
Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
Leraar buitengewoon secundair onderwijs
Leraar speciaal basisonderwijs
Leraar speciaal onderwijs
Lerares bijzonder voortgezet onderwijs
Lerares buitengewoon onderwijs
Onderwijsgevende buitengewoon onderwijs

Vertaling van "leerkracht bijzonder lager onderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
leerkracht bijzonder lager onderwijs | leerkracht speciaal basisonderwijs | leraar speciaal basisonderwijs | leraar/lerares buitengewoon basisonderwijs

primary school special needs teacher | teacher in special educational needs in primary school | primary school SEN teacher | special educational needs teacher primary school


leerkracht bijzonder voortgezet onderwijs | leraar buitengewoon secundair onderwijs | leerkracht speciaal voortgezet onderwijs | lerares bijzonder voortgezet onderwijs

high school special education teacher | special educational needs teacher in high school | high school special needs teacher | special educational needs teacher secondary school


lerares buitengewoon onderwijs | onderwijsgevende buitengewoon onderwijs | leerkracht bijzonder onderwijs | leraar speciaal onderwijs

special needs educator | teacher of special educational needs | special educational needs teacher | teacher in special education needs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
9. brengt in herinnering dat speciale aandacht moet worden geschonken aan jongeren, gezien het feit dat het werkloosheidspercentage in de EU tot meer dan 20% is gestegen, met pieken in sommige lidstaten of regio's tot boven de 50%, en dat jongeren, met name de minst geschoolde jongeren, hard door de huidige crisis worden getroffen; wijst in het bijzonder op de schadelijke effecten van de bezuinigingsprogramma's op de werkloosheid onder jongeren in bepaalde EU-lidstaten, met name die in het zuiden van Europa, wat bijvoorbeeld leidt tot een aanzienlijke brain drain naar andere landen, waaronder landen buiten de EU; brengt eveneens in her ...[+++]

9. Recalls that a special focus should be given to young people, bearing in mind that the EU unemployment rate has increased to over 20 %, with peaks in excess of 50 % in some Member States or some regions, and that young people, particularly the least qualified young people, are particularly hard hit in the current crisis; highlights, in particular, the detrimental effects of austerity programmes on youth unemployment in certain EU States, especially those in southern Europe, leading, for example, to a significant brain drain to other countries, including countries outside the EU; recalls also that one out of seven of today’s pupils (14.4 %) leaves the education system with no more than a lower ...[+++]


Dit stereotype betreft beroepen als verpleegkundige of leerkracht in het lager en middelbaar onderwijs. Veel beroepen kennen een dergelijke ongelijkheid tussen mannen en vrouwen.

This stereotype concerns professions such as nurse or primary- or secondary-school teacher. Many professions are subject to gender inequality of this kind.


21. is van mening dat er in kleuterklassen en lagere schoolklassen, waar een enkele gekwalificeerde leerkracht onderwijs geeft, niet meer dan 30 leerlingen mogen zitten; is van mening dat met ingang van 2008 moet worden begonnen met de geleidelijke invoering van een maximum aantal leerlingen van 25 in kleuterklassen en lagere schoolklassen; verzoekt de raad van bestuur dit beginsel te steunen;

21. Believes that nursery, primary and secondary school classes, taught by a single qualified teacher, should not be larger than 30 pupil equivalents; believes also that from 2008 there should be a progressive introduction of a maximum class size in nursery and primary classes of no more than 25 pupil equivalents; calls on the Board of Governors to endorse this principle;


21. is van mening dat er in kleuterklassen, lagere schoolklassen, waar een enkele gekwalificeerde leerkracht onderwijs geeft, niet meer dan 30 leerlingequivalenten mogen zitten; is van mening dat met ingang van 2008 moet worden begonnen met de geleidelijke invoering van een maximum aantal leerlingen van 25 in kleuterklassen en lagere schoolklassen; verzoekt de hoge raad dit beginsel te steunen;

21. Believes that nursery, primary and secondary school classes, taught by a single qualified teacher, should not be larger than 30 pupil equivalents; believes also that from 2008 there should be a progressive introduction of a maximum class size in nursery and primary classes of no more than 25 pupil equivalents; calls on the Board of Governors to endorse this principle;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
21. is van mening dat er in kleuterklassen, lagere schoolklassen, waar een enkele gekwalificeerde leerkracht onderwijs geeft, niet meer dan 30 leerlingequivalenten mogen zitten; is van mening dat met ingang van 2008 moet worden begonnen met de geleidelijke invoering van een maximum aantal leerlingen van 25 in kleuterklassen en lagere schoolklassen; verzoekt de hoge raad dit beginsel te steunen;

21. Believes that nursery, primary and secondary school classes, taught by a single qualified teacher, should not be larger than 30 pupil equivalents; believes also that from 2008 there should be a progressive introduction of a maximum class size in nursery and primary classes of no more than 25 pupil equivalents; calls on the Board of Governors to endorse this principle;


Als reactie daarop kan de ontwikkelingssamenwerking een uiterst belangrijke rol spelen door de positie van de vrouw te bevorderen, betere voorzieningen en leermateriaal te verstrekken en analytische en statistische instrumenten uit te werken, om de positie van meisjes te beoordelen. Bij haar onderwijs- en ontwikkelingsbeleid legt de EG sterk de nadruk op de bevordering van lagere schoolonderwijs, in het bijzonder voor meisjes.

In response, development co-operation can play a key role by promoting the status of women, providing better facilities and educational material, and formulating analytical and statistical tools to assess the situation of girls. In its education and development policy, the EC has placed strong emphasis on promoting primary school education and in particular for the girl child.


Bij deze vooruitziende, soepele en dynamische strategie wordt de nadruk gelegd op een voortzetting van de bijstand van de Gemeenschap ter ondersteuning van de inspanningen die India zich voor zijn ontwikkeling troost, in het bijzonder in sociale sectoren als lager onderwijs, gezondheidszorg, werkgelegenheid en economische samenwerking in het belang van beide partijen.

This forward-looking, flexible and dynamic strategy focuses on continued assistance from the Community to India's development efforts, particularly in the social sectors such as primary education, health and employment and mutually beneficial economic cooperation.


w