Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Anastomose
Binnenkomend verkeer
Binnenrijdend verkeer
Centraal
Cornea
Desquamatief
Eenvoudig marginaal
Gastro-intestinaal
Gastrocolicum
Gastrojejunaal
Geperforeerd
Gingivitis
Hyperplastisch
Ingaand verkeer
Inkomend verkeer
Instromend verkeer
Jejunaal
Marginaal
Marginaal cornea-ulcus
Marginaal verkeer
Met hypopyon
Mooren
NNO
Nodaal marginaal zone B-cellymfoom
Recht op verplaatsing
Ringvormig
Stoma
Ulceratief
Ulcus
Ulcus van
Vloeiende afwikkeling van het verkeer
Vlotheid van het verkeer
Vlotte doorstroming van het verkeer
Vlotte verkeersaufwikkeling
Vrij handelsverkeer
Vrij verkeer van goederen
Vrij verkeer van producten
Vrije afwikkeling van het verkeer
Vrije commercialisering
Vrijhandel
Vrijheid van verkeer
Vrijheid van verplaatsing
Vrijheid zich vrij te verplaatsen

Traduction de «marginaal verkeer » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


binnenkomend verkeer | binnenrijdend verkeer | ingaand verkeer | inkomend verkeer | instromend verkeer

entering traffic | inbound traffic | inward traffic


vloeiende afwikkeling van het verkeer | vlotheid van het verkeer | vlotte doorstroming van het verkeer | vlotte verkeersaufwikkeling | vrije afwikkeling van het verkeer

free flow of traffic




nodaal marginaal zone B-cellymfoom

Nodal marginal zone B-cell lymphoma


ulcus van | cornea | NNO | ulcus van | cornea | centraal | ulcus van | cornea | geperforeerd | ulcus van | cornea | marginaal | ulcus van | cornea | met hypopyon | ulcus van | cornea | ringvormig | ulcus van | Mooren

Ulcer:corneal:NOS | central | marginal | perforated | ring | with hypopyon | Mooren


gingivitis (chronisch) | NNO | gingivitis (chronisch) | desquamatief | gingivitis (chronisch) | eenvoudig marginaal | gingivitis (chronisch) | hyperplastisch | gingivitis (chronisch) | ulceratief

Gingivitis (chronic):NOS | desquamative | hyperplastic | simple marginal | ulcerative


ulcus (pepticum) of erosie (van) | anastomose | ulcus (pepticum) of erosie (van) | gastrocolicum | ulcus (pepticum) of erosie (van) | gastro-intestinaal | ulcus (pepticum) of erosie (van) | gastrojejunaal | ulcus (pepticum) of erosie (van) | jejunaal | ulcus (pepticum) of erosie (van) | marginaal | ulcus (pepticum) of erosie (van) | stoma

ulcer (peptic) or erosion:anastomotic | gastrocolic | gastrointestinal | gastrojejunal | jejunal | marginal | stomal


vrij verkeer van goederen [ vrije commercialisering | vrijhandel | vrij handelsverkeer | vrij verkeer van producten ]

free movement of goods [ free movement of commodities | free movement of products | free trade | Free trade(STW) ]


vrijheid van verkeer [ recht op verplaatsing | vrijheid van verplaatsing | vrijheid zich vrij te verplaatsen ]

freedom of movement [ freedom to travel | right to freedom of movement | right to move freely ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Beperkingen op luchtvaartuigen die marginaal conform zijn met hoofdstuk 3, gebaseerd op een cumulatieve marge (zoals gedefinieerd in de richtlijn) van 5 dB(A), hierna "Minus 5"-luchtvaartuigen genoemd, beperkingen op luchtvaartuigen met een cumulatieve marge van 8 dB(A) of meer, beperkingen op nachtvluchten en het gebruik van geluidsquota, inclusief het mogelijke effect van die verschillende beperkingen op het verkeer, worden hierna beschreven.

Restrictions on marginally compliant chapter 3 aircraft are described, based on a cumulative margin (as defined in the Directive) of 5 dB(A), hereafter referred to as "Minus 5" aircraft, as well as restrictions on aircraft with a cumulative margin of 8 dB(A) or more, night time restrictions and the use of noise budgets, including the effects these different restrictions may have on traffic However, the different measures introduced can overlap to some extent because a clear division is not always possible.


Beperkingen op luchtvaartuigen die marginaal conform zijn met hoofdstuk 3, gebaseerd op een cumulatieve marge (zoals gedefinieerd in de richtlijn) van 5 dB(A), hierna "Minus 5"-luchtvaartuigen genoemd, beperkingen op luchtvaartuigen met een cumulatieve marge van 8 dB(A) of meer, beperkingen op nachtvluchten en het gebruik van geluidsquota, inclusief het mogelijke effect van die verschillende beperkingen op het verkeer, worden hierna beschreven.

Restrictions on marginally compliant chapter 3 aircraft are described, based on a cumulative margin (as defined in the Directive) of 5 dB(A), hereafter referred to as "Minus 5" aircraft, as well as restrictions on aircraft with a cumulative margin of 8 dB(A) or more, night time restrictions and the use of noise budgets, including the effects these different restrictions may have on traffic However, the different measures introduced can overlap to some extent because a clear division is not always possible.


w