Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent chemie secundair onderwijs
Docent wiskunde voortgezet onderwijs
Docente muziek secundair onderwijs
Docente wiskunde voortgezet onderwijs
Leerkracht muziek voortgezet onderwijs
Leerkracht muzikale opvoeding secundair onderwijs
Leerkracht scheikunde voortgezet onderwijs
Leerkracht wiskunde voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende chemie secundair onderwijs
Onderwijsgevende muziek secundair onderwijs
Onderwijsgevende scheikunde voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende wiskunde secundair onderwijs

Vertaling van "onderwijsgevende wiskunde secundair onderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
docent wiskunde voortgezet onderwijs | docente wiskunde voortgezet onderwijs | leerkracht wiskunde voortgezet onderwijs | onderwijsgevende wiskunde secundair onderwijs

mathematics teacher | teacher of maths in high school | mathematics teacher secondary school | teacher of maths in secondary school


onderwijsgevende chemie secundair onderwijs | onderwijsgevende scheikunde voortgezet onderwijs | docent chemie secundair onderwijs | leerkracht scheikunde voortgezet onderwijs

chemistry studies teacher in secondary school | chemistry tutor secondary school | chemistry studies high school teacher | chemistry teacher secondary school


docente muziek secundair onderwijs | onderwijsgevende muziek secundair onderwijs | leerkracht muziek voortgezet onderwijs | leerkracht muzikale opvoeding secundair onderwijs

secondary school music teacher | secondary school music tutor | music teacher secondary school | teacher of music in high school
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- Groter aantal instromers in de studierichtingen wiskunde, exacte wetenschappen en techniek (hoger secundair en tertiair onderwijs, naar gender)- Groter aantal afgestudeerden in wiskunde, exacte wetenschappen en techniek, naar gender- Groter aantal wetenschappers en technici in de maatschappij, naar gender- Groter aantal gekwalificeerde docenten in wiskunde, exacte wetenschappen en techniek (secundair onderwijs ...[+++]

- Increase in number of entries into mathematics, science and technology courses (upper secondary advanced levels and tertiary levels, by gender),- increase in number of graduates in mathematics, science and technology, by gender,- increase in number of scientists and engineers in society, by gender,- increase in number of qualified teachers in the fields of mathematics, science and technology (secondary level).


Met betrekking tot de beroepsmobiliteit is één van de belangrijkste vorderingen de goedkeuring door de Raad van een reeks benchmarks die tegen 2010 moeten worden gehaald (over vroegtijdige schoolverlaters; aantal afgestudeerden in wiskunde, exacte wetenschappen en technologie; voltooiing van het hoger secundair onderwijs; leesachterstand bij 15-jarigen; en participatie in levenslang leren).

With regard to occupational mobility, the main areas where progress have been made include the adoption of a series of benchmarks by the Council to be achieved by 2010 (on early school leavers; graduates in mathematics, science and technology; completion of upper secondary education; low-achieving 15 years olds in reading literacy; and Lifelong Learning participation).


De monitor meet de vooruitgang in de EU ten aanzien van de zes streefcijfers voor onderwijs en opleiding voor het jaar 2020: (1) Het percentage voortijdige schoolverlaters (in de leeftijdsgroep van 18 tot 24 jaar) moet minder dan 10 % bedragen, (2) het percentage 30- tot 34-jarigen met een diploma tertiair onderwijs moet ten minste 40 % bedragen, (3) ten minste 95 % van de kinderen tussen vier jaar en de leerplichtige leeftijd voor het lager onderwijs moet deelnemen aan onderwijs, (4) het percentage 15-jarigen met ondermaatse prestaties vo ...[+++]

It measures the EU's progress on the six Education and Training 2020 targets: (1) The share of early leavers (aged 18-24) from education and training should be less than 10%, (2) the share of 30 to 34 year-olds with tertiary educational attainment should be at least 40%, (3) at least 95% of children between the age of four and the age for starting primary education should participate in education, (4) the share of 15 year-olds with underachievement in reading, mathematics and science should be less than 15%, (5) 82% of recent graduates from upper secondary to tertiary education (aged 20-34) who are no longer in education or training shou ...[+++]


In mijn eigen land, Ierland, is in 2003 de “Science, Engineering and Technology Committee” ingesteld om aanbevelingen te doen voor strategieën voor het vergroten van het aantal vrouwen en meisjes in het secundair onderwijs dat exacte vakken en hogere wiskunde kiest en van het aantal vrouwen dat in het tertiair onderwijs cursussen techniek en technologie volgt.

In 2003 in my own country, Ireland, a Science, Engineering and Technology (SET) Committee was set up to make recommendations on strategies to increase the uptake among women and girls of science subjects and higher level-mathematics at second level and to increase the number of females choosing science engineering and technology courses at third level.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Deelname aan het voorschoolse onderwijs Speciaal onderwijs Voortijdige schoolverlaters Leesvaardigheid, wiskunde en exacte wetenschappen Taalvaardigheden ICT-vaardigheden Civieke vaardigheden Leercompetentie Aantal jongeren met een diploma hoger secundair onderwijs Schoolmanagement Scholen als veelzijdige lokale leercentra | Professionele ontwikkeling van leerkrachten e ...[+++]

Participation in pre-school education Special needs education Early school leavers Literacy in reading, mathematics and science Language skills ICT skills Civic skills Learning to learn skills Upper secondary completion rates of young people School management Schools as multi-purpose local learning centres | Professional development of teachers and trainers Stratification of education and training systems Higher education graduates Cross-national mobility of students in higher education Participation of adults in lifelong learning Adults’ skills Educational attainment of the population Investment in education and training Returns to educ ...[+++]


Niet meer dan 10 % voortijdige schoolverlaters Daling van het percentage leerlingen met een slechte leesvaardigheid met ten minste 20 % Ten minste 85 % van de jongeren moet het hoger secundair onderwijs hebben afgerond Toename van het aantal afgestudeerden in wiskunde, exacte wetenschappen en technologie met ten minste 15 % en gelijktijdige vermindering van het gebrek aan evenwicht tussen mannen en vrouwen 12,5 % van de volwassenen moet deelnemen aan levenslang leren |

No more than 10% early school leavers Decrease of at least 20% of the share of low-achieving pupils in reading literacy At least 85% of young people should have completed upper-secondary education Increase of at least 15% in the number of graduates in mathematics, science and technology, with a simultaneous decrease in gender imbalance 12.5% of the adult population should participate in lifelong learning |


Met betrekking tot de beroepsmobiliteit is één van de belangrijkste vorderingen de goedkeuring door de Raad van een reeks benchmarks die tegen 2010 moeten worden gehaald (over vroegtijdige schoolverlaters; aantal afgestudeerden in wiskunde, exacte wetenschappen en technologie; voltooiing van het hoger secundair onderwijs; leesachterstand bij 15-jarigen; en participatie in levenslang leren).

With regard to occupational mobility, the main areas where progress have been made include the adoption of a series of benchmarks by the Council to be achieved by 2010 (on early school leavers; graduates in mathematics, science and technology; completion of upper secondary education; low-achieving 15 years olds in reading literacy; and Lifelong Learning participation).


w