Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ongevallen op de weg onderzoeken
Ongevallen op zee onderzoeken
Verkeersongevallen onderzoeken

Vertaling van "ongevallen op de weg onderzoeken " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
ongevallen op de weg onderzoeken | verkeersongevallen onderzoeken

conduct road accident investigations | investigate car accidents | carry out investigations of automobile accidents | investigate road accidents


Ad hoc gespecialiseerde groep Toxische en psychologische factoren bij ongevallen op de weg

Ad hoc Specialized Working Party on Psychological and Toxic Factors in Road Accidents


contacten leggen met belanghebbenden uit de spoorwegsector over onderzoeken naar ongevallen | contacten onderhouden met belanghebbenden uit de spoorwegsector over onderzoeken naar ongevallen | contacten leggen met belanghebbenden bij spoorvervoer over onderzoeken naar ongevallen | contacten onderhouden met belanghebbenden bij spoorvervoer over onderzoeken naar ongevallen

ensure communication with railway stakeholders during accident investigations | maintain contact with railway stakeholders during accident investigations | communicate with railway stakeholders in relation to accident investigations | liaise with railway stakeholders in relation to accident investigations


ongevallen op zee onderzoeken

conduct maritime accident investigation activities | investigate maritime incidents | investigate marine incidents | investigate maritime accidents
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Er zijn plannen om onafhankelijke onderzoeken naar ongevallen op de weg te ontwikkelen, naar het voorbeeld van de bestaande Europese regelgeving voor de burgerluchtvaart.

There are plans to develop independent road accident investigations along the lines of the existing European civil aviation regulations.


- Cijfers: in 2000 hebben ongevallen op de weg de dood veroorzaakt van meer dan 40 000 personen.

- Figures: In 2000 road accidents killed over 40 000 people in the European Union.


In het kader van het 5e kaderprogramma voor onderzoek is in 2002 een groot project gestart voor de analyse van letsels veroorzaakt door ongevallen op de weg [56].

In the context of the 5th Research Framework Programme a major project to analyse road accident trauma was launched in 2002 [56].


40. merkt op dat grondige veiligheidsvoorwaarden en geavanceerd verkeers- en snelheidstoezicht tot een drastische verlaging van het aantal dodelijke ongevallen op de weg en ernstig letsel in steden leiden; wijst erop dat een veiligheidseenheid die tot taak heeft het verkeer te beheren en te controleren en die consequente controles uitvoert met betrekking tot verkeersveiligheidsovertredingen zoals te hard rijden, rijden onder invloed van alcohol, drugs en medicijnen en het gebruik van mobiele telefoons en andere communicatie- en infor ...[+++]

40. Notes that thorough safety preconditions as well as advanced traffic and speed management lead to a drastic reduction in road fatalities and serious injuries in cities; points out that a security force with the task of managing and controlling traffic and performing consistent checks on traffic safety offences, such as speeding, driving under the influence of alcohol, drugs and medicines and using mobile phones and other communication and information devices contribute to reducing road accidents in cities;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Als de nadruk op auto's blijft liggen, brengt het huidige model voor stedelijke mobiliteit ook hun leven in gevaar: 38 % van de dodelijke ongevallen op de weg vinden plaats in een stedelijke omgeving.

By continuing to revolve around cars, the current model of urban mobility is also posing a threat to road users’ lives: 38% of road deaths occur in urban areas.


40. merkt op dat grondige veiligheidsvoorwaarden en geavanceerd verkeers- en snelheidstoezicht tot een drastische verlaging van het aantal dodelijke ongevallen op de weg en ernstig letsel in steden leiden; wijst erop dat een veiligheidseenheid die tot taak heeft het verkeer te beheren en te controleren en die consequente controles uitvoert met betrekking tot verkeersveiligheidsovertredingen zoals te hard rijden, rijden onder invloed van alcohol, drugs en medicijnen en het gebruik van mobiele telefoons en andere communicatie- en infor ...[+++]

40. Notes that thorough safety preconditions as well as advanced traffic and speed management lead to a drastic reduction in road fatalities and serious injuries in cities; points out that a security force with the task of managing and controlling traffic and performing consistent checks on traffic safety offences, such as speeding, driving under the influence of alcohol, drugs and medicines and using mobile phones and other communication and information devices contribute to reducing road accidents in cities;


12. benadrukt dat de kwaliteit van de wegeninfrastructuur, die van directe invloed is op de verkeersveiligheid, in de verschillende EU-lidstaten sterk uiteenloopt en dat meer dan 90 % van de ongevallen op de weg met dodelijke afloop in de lidstaten zich voordoen op stedelijke en plattelandswegen; benadrukt dat doeltreffende financiering voor dit soort infrastructuur verder moet worden bevorderd door middel van verschillende EU-beleidsmaatregelen en -instrumenten, met name in de cohesielanden; benadrukt tevens dat de bestaande infrastructuur goed onderhouden moet word ...[+++]

12. Stresses that the quality of road infrastructure, which has a direct impact on road safety, differs significantly across the EU and that more than 90 per cent of road accident deaths in the Member States occur on urban and rural roads; stresses that efficient financing of this type of infrastructure must be further promoted through different EU policies and instruments, especially in the cohesion countries; stresses also the need for proper maintenance of the existing infrastructure, including the secondary road network;


Het Europese vervoerbeleid op dit terrein is in het licht van de toenemende vraag naar mobiliteit gericht op de optimalisering van vervoersprestaties en -efficiëntie, teneinde van Europa de veiligste regio voor de luchtvaart, het vervoer over spoor en het vervoer over het water te maken en vorderingen te maken in de richting van de doelstelling van nul dodelijke ongevallen in het wegverkeer in 2050 en halvering van het aantal ongevallen op de weg in 2020.

Relevant European transport policy goals aim to optimise performance and efficiency in the face of growing demands for mobility, to make Europe the safest region for aviation, railways and waterborne transport and to move towards the target of zero fatalities in road transport by 2050 and of halving the road casualties by 2020.


Het Europese vervoerbeleid op dit terrein is in het licht van de toenemende vraag naar mobiliteit gericht op de optimalisering van vervoersprestaties en -efficiëntie, teneinde van Europa de veiligste regio voor de luchtvaart, het vervoer over spoor en het vervoer over het water te maken en vorderingen te maken in de richting van de doelstelling van nul dodelijke ongevallen in het wegverkeer in 2050 en halvering van het aantal ongevallen op de weg in 2020.

Relevant European transport policy goals aim to optimise performance and efficiency in the face of growing demands for mobility, to make Europe the safest region for aviation, railways and waterborne transport and to move towards the target of zero fatalities in road transport by 2050 and of halving the road casualties by 2020.


Het Europese vervoerbeleid op dit terrein is in het licht van de toenemende vraag naar mobiliteit gericht op de optimalisering van vervoersprestaties en -efficiëntie, teneinde van Europa de veiligste regio voor de luchtvaart, het vervoer over spoor en het vervoer over het water te maken en vorderingen te maken in de richting van de doelstelling van nul dodelijke ongevallen in het wegverkeer in 2050 en halvering van het aantal ongevallen op de weg tegen 2020 .

Relevant European transport policy goals aim to optimise performance and efficiency in the face of growing demands for mobility, to make Europe the safest region for aviation, railways and waterbone transport and to move towards the target of zero fatalities in road transport by 2050 and of halving the road casualties by 2020 .




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'ongevallen op de weg onderzoeken' ->

Date index: 2021-01-04
w