Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Middelbaar onderwijs
Procedures in het hoger onderwijs
Procedures in het lager onderwijs
Procedures in het middelbaar onderwijs
Procedures in het postsecundair onderwijs
Procedures in het secundair onderwijs
Secundair onderwijs
Staatssecretaris van Lager en Middelbaar Onderwijs

Vertaling van "procedures in het middelbaar onderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
procedures in het middelbaar onderwijs | procedures in het secundair onderwijs

secondary procedures | secondary school approaches | secondary school methods | secondary school procedures


middelbaar onderwijs | secundair onderwijs

teaching at secondary level


eindexamens van de eerste 9-10 leerjaren (lager onderwijs en het eerste deel van middelbaar onderwijs)

final level of primary school and part I of secondary


procedures in het hoger onderwijs | procedures in het postsecundair onderwijs

post-secondary school methods | post-secondary school processes | post-secondary procedures | post-secondary school procedures


Staatssecretaris van Lager en Middelbaar Onderwijs

State Secretary for Primary and Secondary Education


procedures in het lager onderwijs

primary school approaches | primary school processes | primary procedures | primary school procedures
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Onderwijs || De toegang tot en de voltooiing van een volledige cyclus van hoogwaardig basisonderwijs (inclusief lager middelbaar onderwijs) waarborgen voor zowel voor jongens als meisjes Bijvoorbeeld voor- en vroegschoolse educatie, voltooiing van basis- en lager middelbaar onderwijs, overgang van basis- naar lager middelbaar onderwijs || Ruime, overdraagbare, technische basisvaardigheden voor iedereen waarborgen zodat iedereen ten volle een rol in de samenleving kan spelen Bijvoorbeeld leerresultaten, beschikbaarheid en kwalificatie van leerkrachten, overgang van onderwijs n ...[+++]

Education || Ensure access to and completion of a full cycle of quality basic education including lower secondary, equally to boys and girls Could include early childhood development, completion of primary and lower secondary education, transition from primary to lower secondary education || Ensure comprehensive basic, transferrable and technical skills for all to fully participate in society Could include learning outcomes, availability and qualification of teachers, education to work transition, education and training opportunities for adults || Reduce the illiteracy rate amongst the adult population Could include adult and youth liter ...[+++]


Slechts 2,3% van de werknemers met een lager diploma dan hoger middelbaar onderwijs participeert in onderwijs en opleiding, tegenover 9,9% van de werknemers die het hoger middelbaar onderwijs hebben afgemaakt, en 15,8% van de werknemers die het tertiair onderwijs hebben afgemaakt.

Only 2. 3% of people with less than upper secondary education participate in education and training, compared with 9.9% of those who had completed upper secondary education, and 15.8% of those who had completed upper tertiary education.


De International Standard Classification of Education (ISCED 1997) maakt gebruik van de volgende niveaus: niveau 0 - het kleuteronderwijs; niveau 1 - lager onderwijs of eerste fase van het basisonderwijs; niveau 2 - lager middelbaar onderwijs of de tweede fase van het basisonderwijs; niveau 3 - (hoger) middelbaar onderwijs; niveau 4 - postsecundair niet-tertiair onderwijs; niveau 5 - eerste fase van het tertiair onderwijs; niveau 6 - tweede fase van het tertiair onderwijs.

The International Standard Classification of Education (I S C E D 1997) covers the following levels: level 0 - pre-primary education; level 1 - primary education or first stage of basic education; level 2 - lower secondary or second stage of basic education; level 3 - (upper) secondary education; level 4 - post-secondary non-tertiary education; level 5 - first stage of tertiary education; level 6 - second stage of tertiary education.


In het lager middelbaar onderwijs en het algemeen hoger middelbaar onderwijs leert meer dan 90% van de leerlingen Engels. Slechts een klein percentage leerlingen (0 à 5% afhankelijk van het land) leert een andere vreemde taal dan Engels, Frans, Spaans, Duits of Russisch.

In lower secondary and general upper secondary education, the percentage of students learning English exceeds 90%.Only a very small percentage of pupils (0-5 %, according to the country) learn languages other than English, French, Spanish, German and Russian.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Onderwijs: Uit onderzoek blijkt ook dat de gezondheid van mensen die hoger onderwijs hebben gevolgd aanzienlijk beter is dan die van mensen die niet de bovenbouw van het middelbaar onderwijs hebben afgemaakt, deels omdat zij zich meer van de risico's bewust zijn.

Education : There is also research showing that people with tertiary education enjoy considerably better health than those with less than upper secondary education, in part because they have greater awareness of risks.


In Frankrijk maken het middelbaar onderwijs en korte programma's op hoger middelbaar niveau bijna 75% van de trajecten uit (gelijk verdeeld over beide types); het lager middelbaar en het hoger onderwijs vertegenwoordigen elk ongeveer 13%. In het Franse systeem bestrijkt het leerlingwezen alle niveaus, ook het hoger onderwijs.

In France upper secondary and short post-secondary programmes account for almost 75% of the pathways, equally shared between the two typologies, with about 13% each for lower secondary and higher education". Apprentices" in the French system can be of any level, including higher education.


(*) Naargelang de Länder (lager en middelbaar onderwijs samen) (**) het eerste cijfer stemt overeen met het lager middelbaar, het tweede met het hoger middelbaar onderwijs.

(*) According to the different Länder (primary schools and secondary schools together) (**) The first figure corresponds to lower secondary schools the second to higher secondary schools.


Het aantal leerkrachten per computer is niet bekend, behalve in Denemarken (1,3 in het middelbaar onderwijs) en in Zweden (6 in het lager en 2 in het middelbaar onderwijs).

The number of teachers per computer is not known, except in the case of Denmark (1.3 at secondary level) and in Sweden (6 at primary level and 2 at secondary level).


Het zal drie gebieden van communautaire actie omvatten : - Hoger onderwijs (ERASMUS) - Lager en middelbaar onderwijs (COMENIUS) - Transversale maatregelen op het gebied van talenkennis in de Gemeenschap (LINGUA), het open onderwijs en het onderwijs op afstand, en de uitwisseling van informatie en ervaring.

It will cover three fields of Community action: - Higher education (ERASMUS); - School education (COMENIUS); - Horizontal activities in the areas of language skills in the Community (LINGUA), open and distance education and promotion of the exchange of information and experience.


Hoewel het afgelopen decennium aanzienlijke vooruitgang is geboekt, zijn de schooluitvalpercentages in Europa, meer bepaald het aantal 18-24‑jarigen met alleen een diploma lager middelbaar onderwijs of minder, en dat geen onderwijs of opleiding meer volgt, nog steeds te hoog en vormen zij in veel EU-landen een ernstig en dringend probleem.

Despite some significant progress over the last decade, rates of early school leaving in Europe - i.e. the number of 18-24 year olds with only lower secondary education or less, and no longer in education or training - are still too high and constitute an urgent and serious problem in many EU countries.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'procedures in het middelbaar onderwijs' ->

Date index: 2024-11-08
w