Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
4.7
Algemeen kiesrecht
Dieselmotor met rechtstreekse inspuiting
Directe inspuiting
Directe inwerkingtreding
Hypodermatische inspuiting
Onderhuidse injectie
Onderhuidse inspuiting
Onmiddellijke werking
Rechtstreekse EU-betalingen
Rechtstreekse betalingen aan landbouwers
Rechtstreekse inspuiting
Rechtstreekse toepasselijkheid
Rechtstreekse uitstrijk van long
Rechtstreekse verkiezing
Rechtstreekse werking
Subcutane injectie
Systeem van rechtstreekse betalingen
Traumatische inspuiting onder hoge druk

Vertaling van "rechtstreekse inspuiting " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
directe inspuiting | rechtstreekse inspuiting

direct injection | solid injection


dieselmotor met rechtstreekse inspuiting

direct injection diesel engine


hypodermatische inspuiting | onderhuidse injectie | onderhuidse inspuiting | subcutane injectie

hypodermic injection | subcutaneous injection


rechtstreekse EU-betalingen [4.7] [ rechtstreekse betalingen aan landbouwers | systeem van rechtstreekse betalingen ]

EU direct payments [4.7] [ direct payments system | direct payments to farmers ]


traumatische inspuiting onder hoge druk (industrieel)

Traumatic jet injection (industrial)


operatief herstel van farynx door rechtstreekse sluiting

Repair of pharynx by direct closure


rechtstreekse uitstrijk van long

Lung direct smear sample


operatief herstel van 'double-outlet' linker ventrikel met aanleggen van rechtstreekse anastomose tussen rechter ventrikel en truncus pulmonalis en sluiting van ventrikelseptumdefect

Repair of double outlet left ventricle with direct right ventricle to pulmonary trunk anastomosis and ventricular septal defect closure


rechtstreekse toepasselijkheid [ directe inwerkingtreding | onmiddellijke werking | rechtstreekse werking ]

direct applicability [ direct effect | immediate applicability | immediate effect ]


algemeen kiesrecht [ rechtstreekse verkiezing ]

universal suffrage [ direct election ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Zwavelvrije brandstoffen worden noodzakelijk geacht voor het op de markt brengen van innovatieve motortechnologieën, zoals moderne dieselmotoren met nieuwe uitlaatemissiebeperkende technologie en benzinemotoren met rechtstreekse inspuiting die moeten leiden tot een lagere CO - en deeltjesemissie van voertuigen.

Sulphur-free fuels are considered necessary for the introduction of innovative engine technologies on to the market. These include modern diesel engines with new exhaust emission-control technology and direct-injection petrol engines which would result in lower CO and particulate emissions from vehicles.


- emissies van benzinemotoren met rechtstreekse inspuiting, met inbegrip van deeltjesemissies;

- emissions from direct-injection petrol engines including particulate emissions,


8.3. Tot en met 1 juli 1994 voor de goedkeuring en tot en met 31 december 1994 voor het voor de eerste maal in het verkeer brengen worden de grenswaarden voor de gecombineerde massa van koolwaterstoffen en stikstofoxiden en voor de deeltjesmassa van voertuigen die uitgerust zijn met motoren met compressieontsteking met rechtstreekse inspuiting, met uitzondering van de voertuigen bedoeld in punt 8.1, berekend door de L2- en L3-waarden in de tabellen van punt 5.3.1.4 (voor de goedkeuring) en punt 7.1.1.1 (voor de conformiteitscontrole) met de factor 1,4 te vermenigvuldigen (1) PB nr. L 220 van 8.8.1987, blz. 44.

8.3. Up to 1 July 1994 for type-approval and up to 31 December 1994 for the initial entry into service, the limit values for the combined mass of hydrocarbons and nitrogen oxides and for the mass of particulates of vehicles fitted with compression-ignition engines of the direct-injection type, with the exception of vehicles referred to in 8.1, are those obtained by multiplying the values L2 and L3 in the tables in 5.3.1.4 (type-approval) and 7.1.1.1 (conformity check) by a factor of 1.4 (1) OJ No L 220, 8.8.1987, p. 44.


met ingang van 1 oktober 1993, voor wat betreft voertuigen met een cilinderinhoud tussen 1 400 en 2 000 cm3, en met ingang van 1 oktober 1996 voor wat betreft voertuigen met een zelfde cilinderinhoud en een motor met compressieontsteking met rechtstreekse inspuiting,

from 1 October 1991 in the case of types of vehicle which have an engine capacity below 1 400 cm3, from 1 October 1993 in the case of types of vehicle which have an engine capacity of 1 400 to 2 000 cm3 inclusive and from 1 October 1996 in the case of types of vehicle of the same capacity fitted with compression-ignition engines of the direct injection type,


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
met ingang van 1 oktober 1991, voor wat betreft typen motorvoertuigen met een cilinderinhoud tussen 1 400 en 2 000 cm3, en met ingang van 1 oktober 1994 voor wat betreft typen motorvoertuigen met een zelfde cilinderinhoud en een motor met compressieontsteking met rechtstreekse inspuiting,

from 1 October 1991 in the case of the types of vehicle which have an engine capacity of 1 400 to 2 000 cm3 inclusive, and from 1 October 1994 in the case of types of vehicle of the same capacity fitted with compression-ignition engines of the direct injection type, - no longer issue the document provided for in the last indent of Article 10 (1) of Directive 70/156/EEC in respect of a type of motor vehicle,


De Raad heeft voorzien in een latere verscherping van de grenswaarden voor voertuigen van de klassen II en III van categorie N1 en voor dieselmotoren met rechtstreekse inspuiting die voor zulke voertuigen bestemd zijn, zoals blijkt uit de volgende tabel : Grenswaarden Referen Massa Gecombineerde Deeltjes- tie-massa koolmonoxide massa koolwater- massa Voertuig- stoffen en categorie/ stikstofoxiden klasse MR L1 L2 L3 (kg) (g/km) (g/km) (g/km) cate- klas ben- diesel ben diesel* diesel* gorie se zine zine M2 - alle 2,2 1,0 0,5 0,7 0,08 I MR \

The Council has provided for more stringent limit values applicable to vehicles in classes II and III of category N1 and to diesel engines of the direct-injection type intended to be fitted to such vehicles, as shown by the following table: Limit values Reference Mass of carbon Combined mass Mass of mass monoxide of hydrocarbons particu and oxides of lates Category/class nitrogen of vehicle L1 L2 RW (g/km) (g/km) L3 (kg) (g/km) Category Class Petrol Diesel Petrol Diesel Diesel* * M2 - all 2,2 1,0 0,5 0,7 0,08


w