Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Academie
Academisch onderwijs
DG E
DG I
DG Onderwijs en Cultuur
Didactische programma's
Directeur buitengewoon onderwijs
Directeur speciaal onderwijs
Directoraat-generaal Onderwijs en Cultuur
Directrice buitengewoon onderwijs
Educatieve software
Edukatieve software
Grande école
Hoger onderwijs
Hogere vakschool
Hogeschool
Instelling voor hoger onderwijs
Instelling voor technisch onderwijs
Leerprogrammatuur
Lesprogrammatuur
Onderwijs
Onderwijsprogrammatuur
Openbaar onderwijs
Openbare school
Runtime programmatuur
Runtime software
Schoolleidster speciaal onderwijs
Schoolopleiding
Software voor onderwijs
Tertiair onderwijs

Vertaling van "software voor onderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
educatieve software | edukatieve software | software voor onderwijs

educational package | educational software | teachware


Didactische programma's | Educatieve software | Edukatieve software | Leerprogrammatuur | Lesprogrammatuur | Onderwijsprogrammatuur | Software voor onderwijs

Educational software | Instructional software | Teachware




hoger onderwijs [ academie | academisch onderwijs | grande école | hogere vakschool | hogeschool | instelling voor hoger onderwijs | instelling voor technisch onderwijs | tertiair onderwijs ]

higher education [ grande école | institute of technology | tertiary education ]


openbaar onderwijs [ openbare school ]

public education [ State education ]


gespecialiseerd onderwijs geven aan kinderen met bijzondere behoeften | gespecialiseerd onderwijs geven aan kinderen met specifieke behoeften | in gespecialiseerd onderwijs voorzien voor kinderen met bijzondere behoeften | in gespecialiseerd onderwijs voorzien voor kinderen met specifieke behoeften

provides specialised instruction for special needs students | supply specialised instruction for special needs students | offer specialised instruction for special needs students | provide specialised instruction for special needs students


DG Onderwijs en Cultuur | DG Onderwijs, Jongerenzaken, Sport en Cultuur | directoraat-generaal Onderwijs en Cultuur | directoraat-generaal Onderwijs, Jongerenzaken, Sport en Cultuur

DG Education and Culture | DG Education, Youth, Sport and Culture | Directorate-General for Education and Culture | Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture


directrice buitengewoon onderwijs | schoolleidster speciaal onderwijs | directeur buitengewoon onderwijs | directeur speciaal onderwijs

headteacher of special educational needs school | special educational needs headteacher | special educational needs head teacher | special educational needs headmaster


directoraat-generaal E - Milieu, Onderwijs, Vervoer en Energie | directoraat-generaal I - Klimaatverandering, Milieu, Gezondheid, Consumentenzaken, Levensmiddelen, Onderwijs, Jeugdzaken, Cultuur, Audiovisuele Sector en Sport | directoraat-generaal Klimaatverandering, Milieu, Gezondheid, Consumentenzaken, Levensmiddelen, Onderwijs, Jeugdzaken, Cultuur, Audiovisuele Sector en Sport | DG E [Abbr.] | DG I [Abbr.]

DG I | Directorate-General E - Environment, Education, Transport and Energy | Directorate-General I - Climate Change, Environment, Health, Consumers, Foodstuffs, Education, Youth, Culture, Audiovisual and Sport | DG E [Abbr.]


Runtime programmatuur | Runtime software

Runtime software
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Het GCO zal bijdragen tot een beter inzicht in de relatie tussen de verstrekking van onderwijs en de behoeften van de kennismaatschappij, in het circuleren van kennis, in de factoren die van invloed zijn op gelijke kansen in het onderwijs, en in de wijze waarop een efficiënt gebruik van onderwijsmiddelen kan worden bereikt, waarbij, ondermeer, ook moet worden verwezen naar de open-source software.

The JRC will contribute to a better understanding of the relationship between education provision and the needs of the knowledge society, of the dissemination of knowledge , of factors affecting equity in education and how efficient use of educational resources can be achieved, inter alia, with reference to open-source software .


Het GCO zal bijdragen tot een beter inzicht in de relatie tussen de verstrekking van onderwijs en de behoeften van de kennismaatschappij, in het circuleren van kennis, in de factoren die van invloed zijn op gelijke kansen in het onderwijs, en in de wijze waarop een efficiënt gebruik van onderwijsmiddelen kan worden bereikt, waarbij ondermeer ook moet worden verwezen naar de open-source software.

The JRC will contribute to a better understanding of the relationship between education provision and the needs of the knowledge society, of the circulation of knowledge, of factors affecting equity in education and how efficient use of educational resources can be achieved, inter alia with reference to open-source software.


34. onderkent dat de Indiase software- en dienstenindustrie in de afgelopen vijf jaar in grootte is verdrievoudigd en nu een waarde van 20 miljard euro vertegenwoordigt; merkt op dat een groot deel van deze groei afkomstig is van westerse bedrijven die ontwikkelingswerk aan India uitbesteden; is van mening dat de EU -lidstaten meer moeten doen om Indiase software-experts aan te trekken; doet een beroep op de groep op hoog niveau voor de handel om de mogelijkheid te verkennen van een overeenkomst over het verkeer van geschoolde werk ...[+++]

34. Recognises that the Indian software and services industry has trebled in size in the past five years and is now worth EUR 20 billion; notes that much of this growth has come from Western vendors outsourcing development work to India; considers that the EU can take advantage of a major movement of highly qualified and skilled Indian workers; calls on the High Level Trade Group to explore an agreement on the movement of skilled workers under Mode 4, so that Indian IT experts can work in the EU after their studies, providing a source of qualified manpower and justifying the investments of EU higher education systems; notes that soft ...[+++]


6. De resolutie van de Raad van 6 mei 1996 inzake educatieve multimedia-software op het gebied van onderwijs en opleiding en de conclusies van de Raad van 22 september 1997 inzake onderwijs, informatie- en communicatietechnologie en de opleiding van leraren voor de toekomst .

6. The Council resolution of 6 May 1996 relating to educational multimedia software in the fields of education and training and the Council conclusions of 22 September 1997 on education, information and communication technology and teacher training for the future ;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
verzoekt de Commissie en de lidstaten het initiatief e-Learning te concentreren op de volgende prioriteiten: terbeschikkingstelling van voldoende technologische infrastructuurvoorzieningen op alle scholen en opleiding van leraren (de eerste verantwoordelijken voor het onderwijs) via benchmarkingprojecten en de uitwisseling van beste praktijken opdat zij de nodige kennis en vaardigheden verwerven om de nieuwe technologieën voor pedagogische doeleinden te gebruiken, zowel op het niveau van de inhoud als door middel van ...[+++]

Calls on the Commission and the Member States to ensure that the e-Learning initiative concentrates on priority objectives: providing all schools with the necessary technological infrastructure and training teachers (who, more than anyone, are responsible for education), through bench-marking measures and the exchange of best practice, so that they acquire knowledge and skills in the use of the new technologies for educational purposes, in both content and software, which should be flexible, multicultural and should take account of the specific characteristics of pupils and other diverse factors, in order to improve child and adult pupil ...[+++]


verzoekt de Commissie en de lidstaten via het initiatief "e-Learning” de aanzet te geven tot een ambitieus Europees beleid tot ontwikkeling van kwalitatief hoogstaande educatieve software, programma's en multimediadiensten die zijn aangepast aan de behoeften op het stuk van onderwijs en beroepsopleiding,

Calls on the Commission and the Member States to launch, with the e-Learning initiative, an ambitious European policy for developing high-quality educational multimedia software, content and services that are adapted to the needs of teaching and professional training;


De vijf eerste task forces bij de Commissie zullen de diverse programma's en diensten coördineren die van belang zijn voor hun respectieve onderwerpen, te weten : het vervoermiddel van de toekomst, de hoge- snelheidstrein, de luchtvaart, vaccins tegen virusziekten en software voor onderwijs- en multimediale doeleinden.

The first five Task Forces within the Commission would coordinate the various programmes and departments concerned by their respective subjects, namely: the car of the future, high-speed trains, aeronautics, vaccines against viral diseases and educational and multimedia software.


SOFTWARE VOOR HET ONDERWIJS De Raad heeft nota genomen van een toelichting door mevrouw CRESSON van de pedagogische en economische aspecten van deze kwestie.

EDUCATION SOFTWARE The Council took note of a statement by Ms CRESSON on both the educational and economic issues in this field.


Een hoog gekwalificeerde groep ter assistentie van de Commissie De door de Commissie ingestelde groep heeft tot taak, zich op de volgende thema's te bezinnen: * Onderwijs en beroepsopleiding in een samenleving en een economie die op kennis gebaseerd zijn, die de gehele onderwijsketen omvat, dus ook de voorschoolse fase en het volwassenenonderwijs. * Een betere herkenning van de behoeften aan opleiding en vaardigheden in een steeds meer op concurrentie gerichte samenleving die nieuwe werkvormen nodig heeft. * Het belang van het leerlin ...[+++]

A high-level group to assist the Commission The remit of the high-level group set up by the Commission covers: * education and training in a knowledge-based society and economy, taking in all aspects of education, including pre-school and adult education; * clearer identification of the needs in terms of training and skills in an increasingly competitive society requiring new forms of work; * the importance of learning at all levels against a background of European-scale mobility; * the contribution of the new information technologies and multimedia systems to education and initial and continuing training, with special reference to the development of educational software; * educa ...[+++]


De eerste zes "task forces" binnen de Commissie zullen de diverse programma's en diensten op de volgende gebieden coördineren : de auto van de toekomst, de trein van de toekomst, het vliegtuig van de toekomst, gecombineerd vervoer, vaccins tegen virusziekten en onderwijs- en multimedia-software.

The first six task forces within the Commission would coordinate the various programmes and services relating to their respective fields, namely: the car of the future, the train of the future, the aircraft of the future, intermodal transport, vaccines against viral diseases and educational and multimedia software.


w