Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Callcentermedewerker
Callcentermedewerkster
Medewerkster telemarketing
Telefonisch verkoper
Telefonische colportage
Telefonische marketing
Telemarketing
Telemarkt

Traduction de «telemarketing » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous




telefonische colportage | telefonische marketing | telemarketing

phone marketing | telemarketing


callcentermedewerkster | medewerkster telemarketing | callcentermedewerker | telefonisch verkoper

call centre operator | outbound call center agent | call centre agent | telemarketing agent
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
15) „verkoop op afstand”: het voor verkoop, huur of huurkoop aanbieden van producten via postorder, catalogus, internet, telemarketing of een andere methode waarbij kan worden aangenomen dat de potentiële klant het product niet uitgestald ziet.

‘distance selling’ means the offer for sale, hire or hire purchase by mail order, catalogue, internet, telemarketing or by any other method by which the potential customer cannot be expected to see the product displayed.


(11 bis) "niet-persoonlijke zakelijke relaties of transacties": de uitvoering van een overeenkomst of transactie zonder de gelijktijdige fysieke aanwezigheid van de contractant of tussenpersoon en de consument, waarbij uitsluitend gebruik wordt gemaakt van een of meerdere van de volgende media: internet, telemarketing of andere elektronische communicatiemiddelen, dit alles tot aan en met inbegrip van het moment waarop de overeenkomst gesloten wordt.

(11a) 'non-face to-face' when used in relation to business relationships or transactions means the carrying out of a contract or a transaction, without the simultaneous physical presence of the contractor or intermediary and the consumer, by making exclusive use of one or more of the following the internet, telemarketing or other electronic means of communication up to and including the time at which the contract is concluded;


(11 bis) „niet-persoonlijke zakelijke relaties of transacties”: de uitvoering van een overeenkomst of transactie zonder de gelijktijdige fysieke aanwezigheid van de contractant of tussenpersoon en de consument, waarbij uitsluitend gebruik wordt gemaakt van een of meerdere van de volgende media: internet, telemarketing of andere elektronische communicatiemiddelen, dit alles tot aan en met inbegrip van het moment waarop de overeenkomst gesloten wordt.

(11a) 'non-face to-face' when used in relation to business relationships or transactions means the carrying out of a contract or a transaction, without the simultaneous physical presence of the contractor or intermediary and the consumer, by making exclusive use of one or more of the following the internet, telemarketing or other electronic means of communication up to and including the time at which the contract is concluded;


Wanneer de producten te koop, te huur of in huurkoop worden aangeboden door postorderbedrijven, aan de hand van catalogi, via het internet, via telemarketing of op een andere wijze die inhoudt dat de potentiële eindgebruiker het product waarschijnlijk niet uitgestald ziet, wordt in de gedelegeerde handelingen bepaald dat potentiële eindgebruikers de informatie krijgen die op het etiket voor dit product en op het fiche wordt vermeld, alvorens zij het product kopen.

Where products are offered for sale, hire or hire-purchase by mail order, by catalogue, through the Internet, telemarketing or by any other means which imply that the potential end-user cannot be expected to see the product displayed, delegated acts shall make provision to ensure that potential end-users are provided with the information specified on the label for the product and in the fiche before buying the product.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Wanneer de producten te koop, te huur of in huurkoop worden aangeboden door postorderbedrijven, aan de hand van catalogi, via het internet, via telemarketing of op een andere wijze die inhoudt dat de potentiële eindgebruiker het product waarschijnlijk niet uitgestald ziet, wordt in de gedelegeerde handelingen bepaald dat potentiële eindgebruikers de informatie krijgen die op het etiket voor dit product en op het fiche wordt vermeld, alvorens zij het product kopen.

Where products are offered for sale, hire or hire-purchase by mail order, by catalogue, through the Internet, telemarketing or by any other means which imply that the potential end-user cannot be expected to see the product displayed, delegated acts shall make provision to ensure that potential end-users are provided with the information specified on the label for the product and in the fiche before buying the product.


Wanneer de producten te koop, te huur of in huurkoop worden aangeboden door postorderbedrijven, aan de hand van catalogi, via het internet, via telemarketing of op een andere wijze die inhoudt dat de potentiële eindgebruiker het product waarschijnlijk niet uitgestald ziet, wordt in de uitvoeringsmaatregelen bepaald dat potentiële eindgebruikers de informatie krijgen die op de laatste versie van het etiket voor dit product en op het fiche wordt vermeld, alvorens zij het product kopen.

Where products are offered for sale, hire or hire-purchase by mail order, by catalogue, through the internet, telemarketing or by any other means which imply that the potential end-user cannot be expected to see the product displayed, implementing measures shall make provision to ensure that potential end-users are provided with the information specified on the latest version of the label for the product and in the fiche before buying the product.


Wanneer de producten te koop, te huur of in huurkoop worden aangeboden door postorderbedrijven, aan de hand van catalogi, via het internet, via telemarketing of op een andere wijze die inhoudt dat de potentiële eindgebruiker het product waarschijnlijk niet uitgestald ziet, wordt in de uitvoeringsmaatregelen bepaald dat potentiële eindgebruikers de informatie krijgen die op het etiket en op het fiche wordt vermeld, alvorens zij het product kopen.

Where products are offered for sale, hire or hire-purchase by mail order, by catalogue, via internet, via telemarketing or by any other means which imply that the potential end-user cannot be expected to see the product displayed, implementing measures shall make provision to ensure that potential end-users are provided with the information specified on the label and in the fiche before buying the product.


Er dient voor te worden gezorgd dat de eindgebruikers in staat zijn de volledige informatie van het etiket te ontvangen, ook indien het product op afstand wordt gekocht, bijvoorbeeld via internet of telemarketing.

It should be ensured that end-users will be able to receive the full information of the label, even if the product is bought by distance eg. via internet, tele-marketing.


Diensten die worden verhandeld tussen ingezetenen en niet-ingezetenen; omvat ontwerp, verwezenlijking en marketing van advertenties door reclamebureaus; mediaplaatsing, inclusief de aan- en verkoop van advertentieruimte; tentoonstellingsdiensten verricht door handelsbeurzen; promoten van producten in het buitenland; marktonderzoek; telemarketing; en opinieonderzoek over diverse onderwerpen.

Services transacted between residents and non-residents. Covers the design, creation and marketing of advertisements by advertising agencies, media placement, including the purchase and sale of advertising space, exhibition services provided by trade fairs, the promotion of products abroad, market research, telemarketing and public opinion polling on various issues.


Adverteren, marktonderzoek en opiniepeilingen omvat ontwerp, verwezenlijking en marketing van reclame door reclamebureaus, mediaplaatsing, inclusief de aan- en verkoop van advertentieruimte, tentoonstellingsdiensten verstrekt door handelsbeurzen, bevordering van producten in het buitenland, marktonderzoek, telemarketing en opinieonderzoek over diverse onderwerpen.

Advertising, market research and public opinion polling covers the design, creation and marketing of advertisements by advertising agencies; media placement, including the purchase and sale of advertising space; exhibition services provided by trade fairs; the promotion of products abroad; market research; telemarketing; and public opinion polling on various issues.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'telemarketing' ->

Date index: 2023-08-08
w