Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advies geven over personeelsbeheer
Adviseren over personeelsbeheer
Beheer van personele middelen
Bestuurder van een bureau
Bestuurder van een dienst
Consulentschappen voor planteziektenbestrijding
Dienst doen als aanspreekpunt bij dans
Dienst doen als deskundige bij dans
Dienst personeelsbeheer
Dienst voor plantenbescherming
Directie van de mobiliteit en het personeelsbeheer
Geïnformatiseerd personeelsbeheer
Geïnformatiseerd systeem voor het personeelsbeheer
Hoofd van een bureau
Hoofd van een dienst
Personeelsadministratie
Personeelsbeheer
Personeelsverloop
Planteziektenkundige dienst
Raad geven over personeelsbeheer
Titularis van een bureau
Titularis van een dienst

Traduction de «Dienst personeelsbeheer » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
dienst personeelsbeheer

service de gestion du personnel


raad geven over personeelsbeheer | advies geven over personeelsbeheer | adviseren over personeelsbeheer

donner des conseils sur la gestion du personnel


geïnformatiseerd personeelsbeheer | geïnformatiseerd systeem voor het personeelsbeheer

système informatisé de gestion du personnel | PERSEE [Abbr.]


personeelsbeheer [ beheer van personele middelen | personeelsadministratie | personeelsverloop ]

administration du personnel [ gestion des ressources humaines | gestion du personnel | mouvement de personnel ]


Directie van de mobiliteit en het personeelsbeheer

Direction de la mobilité et de la gestion du personnel




consulentschappen voor planteziektenbestrijding | Dienst voor plantenbescherming | Plantenziektekundige Dienst,Wageningen | planteziektenkundige dienst

Service de la protection des végétaux


bestuurder van een bureau | bestuurder van een dienst | hoofd van een bureau | hoofd van een dienst | titularis van een bureau | titularis van een dienst

titulaire d'un bureau | titulaire d'un service




dienst doen als aanspreekpunt bij dans | dienst doen als deskundige bij dans

agir en tant que personne-ressource en danse
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
5.2. Aanvraagdossier 5.2.1. Wanneer De zone maakt, per personeelslid, een aanvraagdossier over aan DGR/DRP-DPP (dienst personeelsbeheer van de directie van het personeel van de federale politie), ten laatste 3 maanden alvorens een personeelslid in de voorwaarden van artikel XII. XIII.1 RPPol zal vallen.

5.2. Le dossier de demande 5.2.1. Quand La zone transmet, pour chaque membre du personnel concerné, un dossier de demande à DGR/DRP-DPP (service de gestion du personnel de la direction du personnel de la police fédérale), au plus tard 3 mois avant que ce membre du personnel remplisse les conditions de l'article XII. XIII.1 PJPol.


Het antennehoofd werkt onder de leiding van het afdelingshoofd Plan en Mutaties van het betrokken Centrum Mutaties Waarderingen en verzekert de functionele leiding van een team van 11 tot 50 personen van de niveaus A, B, C en D. Opdrachten en taken Het antennehoofd heeft, onder andere, de volgende opdrachten en taken : o beheer van de dienst (personeelsbeheer, interne en externe contacten); o teammanagement (opvolging van de prioriteiten, toewijzing en verdeling van het werk, werkmethode en opdrachten binnen het team, respecteren van de procedures, evaluatie van het door het personeel afgeleverde werk (kwalitatief en kwantitatief), orga ...[+++]

Le titulaire d'antenne travaille sous l'autorité du chef de la Division Plan et Mutations du centre Mutations Evaluations concerné et assure la direction fonctionnelle d'une équipe de 11 à 50 personnes de niveau A, B, C et D. Missions et tâches Le titulaire d'antenne a, entre autres, les missions et tâches suivantes : o gestion du service (gestion du personnel, contacts externes et internes); o management de l'équipe (suivi des priorités, répartition et distribution du travail, méthode de travail et missions au sein de l'équipe, respect des procédures, évaluation - qualité et quantité - du travail fourni par le personnel, organisation d ...[+++]


De commissies en de betrokken personeelsleden kunnen een gegevensbank met aangepaste betrekkingen in de geïntegreerde politie raadplegen, beheerd door de dienst personeelsbeheer van de directie personeel van de federale politie.

Les commissions et les membres du personnel concernés peuvent consulter une banque de données reprenant des emplois adaptés au sein de la police intégrée et qui est gérée par le service de gestion du personnel de la direction du personnel de la police fédérale.


Het antennehoofd werkt onder de leiding van het afdelingshoofd Plan en Mutaties van het betrokken Centrum Mutaties Waarderingen en verzekert de functionele leiding van een team van 11 tot 50 personen van de niveaus A, B, C en D. Opdrachten en taken Het antennehoofd heeft, onder andere, de volgende opdrachten en taken : beheer van de dienst (personeelsbeheer, interne en externe contacten); teammanagement (opvolging van de prioriteiten, toewijzing en verdeling van het werk, werkmethode en opdrachten binnen het team, respecteren van de procedures, evaluatie van het door het personeel afgeleverde werk (kwalitatief en kwantitatief), organisa ...[+++]

Le titulaire d'antenne travaille sous l'autorité du chef de la Division Plan et Mutations du centre Mutations Evaluations concerné et assure la direction fonctionnelle d'une équipe de 11 à 50 personnes de niveau A, B, C et D. Missions et tâches Le titulaire d'antenne a, entre autres, les missions et tâches suivantes : gestion du service (gestion du personnel, contacts externes et internes); management de l'équipe (suivi des priorités, répartition et distribution du travail, méthode de travail et missions au sein de l'équipe, respect des procédures, évaluation - qualité et quantité - du travail fourni par le personnel, organisation du pr ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Art. 5. In artikel 58 van hetzelfde decreet, vervangen bij het decreet van 23 januari 2009 en gewijzigd bij het decreet van 29 juni 2006, worden de volgende wijzigingen aangebracht: 1° in het tweede lid wordt de zin "De bevoegdheden van het college van burgemeester en schepenen, vermeld in het vierde lid en in artikel 57, § 1, eerste zin, en de op basis van § 2, gedelegeerde bevoegdheden van de gemeenteraad met betrekking tot het aanwijzen, het ontslaan en de sanctie- en tuchtbevoegd|Upheden van de personeelsleden, als vermeld in artikel 96, tweede lid, die andere functies vervullen waaraan het organogram het lidmaatschap van het management|Upteam verbindt, en de bevoegdheden vermeld in § 3, 7°, 8°, b) en c), 9°, 10°, 11°, 14°, a), 15° en 16°, kunne ...[+++]

Art. 5. A l'article 58 du même décret, remplacé par le décret du 13 juillet 2007 et modifié par le décret du 29 juin 2006, les modifications suivantes sont apportées : 1° dans l'alinéa 2, la phrase « Les compétences du collège des bourgmestre et échevins, visées à l'alinéa quatre et à l'article 57, § 1, première phrase, et les compétences déléguées du conseil communal sur la base du § 2, relatives à la désignation, la démission et aux compétences de sanction et de discipline à l'égard des membres du personnel, tels que visés à l'arti ...[+++]


Mijn diensten hebben, met name via de brandweerinspectie, regelmatig hun bekommernissen meegedeeld wat het ontoereikende personeelsbeheer en de niet-operationaliteit van de dienst betreft.

Mes services, notamment par le biais de l'inspection des services d'incendie, ont régulièrement fait part de leurs préoccupations quant à la gestion déficiente du personnel et à la non-opérationnalité du service.


U kan enkel solliciteren door het formulier « Brussels Parlement - Vergelijkend examen voor de functie van kamerbewaarder (m/v) » ingevuld te versturen naar het volgend adres : Brussels Parlement, dienst Personeelsbeheer, 1005 Brussel.

Vous posez votre candidature uniquement par courrier en remplissant le document « Parlement bruxellois - Concours de recrutement pour la fonction de huissier (m/f) » que vous envoyez à l'adresse suivante : Parlement bruxellois, service du personnel, 1005 Bruxelles.


U kan enkel solliciteren door het formulier « Brussels Parlement - Vergelijkend examen voor de functie van Franstalige assistent documentalist (m/v) » ingevuld te versturen naar het volgend adres : Brussels Parlement, dienst Personeelsbeheer - 1005 Brussel.

Vous posez votre candidature uniquement par courrier en remplissant le document « Parlement bruxellois - Concours de recrutement pour la fonction d'assistant documentaliste francophone (m/f) » que vous envoyez à l'adresse suivante : Parlement bruxellois, service du personnel, 1005 Bruxelles.


Naar verluidt zou de dienst 'Kanselarij' van de Algemene Directie van de ondersteuning en het beheer (directie van de mobiliteit en het personeelsbeheer van de federale politie), die verantwoordelijk is voor het verlenen en beheren van de eretekens voor alle personeelsleden van de geïntegreerde politie, momenteel slechts een halftijds personeelslid tellen terwijl er een grote achterstand is bij de toekenning van de onderscheidingen (in dat verband wordt het cijfer van 30.000 achterstallige dossiers geciteerd).

Il me revient que le service "Chancellerie" de la direction Générale de l'appui et de la gestion (direction de la mobilité et de la gestion du personnel de la police fédérale), qui est en charge de l'octroi et de la gestion des distinctions honorifiques pour l'ensemble de la police intégrée ne compte actuellement qu'un employé à mi-temps bien qu'il existe un très grand arriéré dans l'attribution des distinctions honorifiques (on évoque à cet égard le chiffre de 30 000 dossiers en retard).


aan de minister van Financiën, belast met de Bestrijding van de fiscale fraude Dienst voor alimentatievorderingen - Werking alimentatieplicht personeelsbeheer

au ministre des Finances, chargé de la Lutte contre la fraude fiscale Service des créances alimentaires - Fonctionnement obligation alimentaire administration du personnel


w