Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Automatische doorschakeling
Automatische doorschakeling van oproepen
Doorschakeldienst
Doorschakeling van alle oproepen door de operator
Doorschakeling van de oproepen
Doorschakeling van oproepen
Identificatie van kwaadwillige oproepen
Individuele doorschakeling van alle oproepen
Objectieve beoordeling van oproepen geven
Objectieve beoordeling van oproepen maken
Oproepdoorschakeling
Oproepen

Traduction de «Doorschakeling van de oproepen » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Doorschakeling van de oproepen | Oproepdoorschakeling

transfert de communication


individuele doorschakeling van alle oproepen

transfert tous appels | transfert tous-appels


doorschakeling van alle oproepen door de operator

transfert tous-appels par l'opératrice




automatische doorschakeling van oproepen

renvoi automatique des appels




objectieve beoordeling van oproepen geven | objectieve beoordeling van oproepen maken

fournir des évaluations objectives sur les appels


Automatische doorschakeling | Doorschakeldienst

renvoi systématique des appels


Identificatie van kwaadwillige oproepen

identification des appels malveillants | IAM


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Deze vervangende dienst wordt in eerste instantie gratis tot stand gebracht via doorschakeling van de oproepen naar het GSM nummer van de klant, onafhankelijk van de operator van deze mobiele communicatiedienst.

Ce service de substitution est en première instance fourni gratuitement, par transfert des appels au numéro de GSM du client, quel que soit l'opérateur de ce service de communication mobile.


De bedoeling was enerzijds valse bellers te ontmoedigen en anderzijds ervoor te zorgen dat de oproeper meteen in zijn/haar taal wordt bediend. 1. a) Hoeveel oproepen waren er in 2014 en 2015 naar het noodnummer 112 (voor ziekenwagen en brandweer) respectievelijk 101 (voor politie), eventueel opgesplitst per provincie of noodoproepcentrale, met vermelding hoeveel binnen respectievelijk buiten de vijf seconden werden beantwoord? b) Hoeveel oproepen daarvan waren oproepen door een verkeerde manipulatie respectievelijk oproepen voor informatie respectievelijk kwaadwillige oproepen?

1. a) Combien d'appels ont reçu, en 2014 et en 2015, les numéros d'urgence 112 (pour les ambulances et les pompiers) et 101 (pour la police), respectivement, en ventilant éventuellement les chiffres par province ou par centre d'appels d'urgence, et en mentionnant si l'appel a été pris dans les cinq secondes ou plus tardivement? b) Combien de ces appels ont été, respectivement, dus à une mauvaise manipulation, relatifs à une demande d'information, ou étaient malveillants?


Medische dispatching: - het unieke nummer 112/100 moet de toegangspoort blijven voor de behandeling van multidisciplinaire oproepen; - een organisatie met twee gescheiden niveaus (calltaking/dispatching) wordt aanbevolen; - de medische dispatching moet direct toegankelijk zijn voor andere oproepen die van nature medisch zijn zonder via de call-taker te moeten passeren; - het beheer van de oproepen door de medische dispatching moet de verschillende actoren integreren en er complementair aan zijn; - de medische protocollen die gebruikt worden moeten gev ...[+++]

Dispatching médical: - le numéro unique 112/100 doit rester le moyen de traitement des appels urgents multidisciplinaires; - une organisation à deux niveaux séparés (calltaking/dispatching) est recommandée; - le dispatching médical doit être accessible directement aux autres appels de nature médicale (1733, télévigilance, etc.) sans devoir passer par le calltaking; - la gestion des appels par le dispatching médical doté des moyens humains et financiers appropriés doit intégrer et rendre complémentaire les divers acteurs; - les protocoles médicaux utilisés doivent être validés par les sociétés scientifiques des médecins généralistes et urgentistes; - une nouvelle technologie de gestion des appels doit autoriser le regroupement éventuel ...[+++]


2010: 8 oproepen, waarvan 3 met symptomen; 2011: 5 oproepen, waarvan 2 met symptomen; 2012: 8 oproepen, waarvan 2 met symptomen; 2013: 4 oproepen, waarvan 1 met symptomen; 2014: 12 oproepen, waarvan 4 met symptomen.

2010: 8 appels, dont 3 avec des symptômes; 2011: 5 appels, dont 2 avec des symptômes; 2012: 8 appels, dont 2 avec des symptômes; 2013: 4 appels, dont 1 avec des symptômes; 2014: 12 appels, dont 4 avec des symptômes.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Dit kunnen oproepen zijn die per ongeluk of zonder reden gemaakt werden, oproepen van grappenmakers, enz. Het aantal oproepen voor informatie, storende oproepen, bedreigende oproepen, valse meldingen en verkeerde manipulaties of stoorlijnen (zoals broekzakoproepen) naar 112 en 100 wordt nog niet in alle Hulpcentra 112/100 bijgehouden.

Il peut s'agir d'appels établis par accident ou sans raison, des appels de plaisantins, etc. Les Centres de secours 112/100 ne conservent pas encore tous le nombre d'appels de demandes d'informations, dérangeants, menaçants, de fausses notifications et mauvaises manipulations ou lignes en dérangement (comme les appels de poche) établis au 112 et au 100.


1. a) Hoeveel oproepen waren er in 2012 en 2013 naar het noodnummer 112 (voor ziekenwagen en brandweer) respectievelijk 101 (voor politie), eventueel opgesplitst per provincie of noodoproepcentrale? b) Hoeveel oproepen daarvan waren oproepen naar de hulpdiensten door een verkeerde manipulatie respectievelijk oproepen voor informatie respectievelijk kwaadwillige oproepen?

1. a) Combien d'appels urgents vers le numéro 112 (pour appeler une ambulance ou les pompiers) ou vers le numéro 101 (pour appeler la police) ont-ils été établis en 2012 et en 2013? Pourriez-vous le cas échéant les répartir par province ou centres d'appels urgents? b) Combien de ces appels étaient-ils des appels établis vers les services d'urgence à la suite d'une mauvaise manipulation ou des appels avec demande d'informations, ou des appels malveillants?


In 2009 kwamen op het antigifcentrum 299 telefonische oproepen binnen betreffende intoxicaties tengevolge van druggebruik (0,01 % van het totale aantal oproepen, n = 53 272), waarvan 202 oproepen (67,56 % van totaal aantal druggerelateerde oproepen) de intoxicatie met één substantie betroffen.

En 2009, le centre anti-poison a reçu 299 appels téléphoniques relatifs à des intoxications liées à une consommation de drogues (0,01 % du nombre total des appels, n = 53 272), dont 202 appels (67,56 % du nombre total d’appels liés à la drogue) concernaient une intoxication provoquée par une seule substance.


Die contacten werden opgedeeld in zes verschillende diensten: de “reactieve oproepen”, dat zijn de telefonische oproepen die de TabakStopLijn binnenkreeg, de “proactieve oproepen”, dat zijn de telefonische oproepen die op initiatief van de TabakStopLijn zijn gedaan in het kader van een Adviesprogramma, de inschrijvingen voor “Rookstopcoach”, een dienst die online begeleiding aanbiedt, de contacten per e-mail, de vragen om informatiemateriaal over hoe men kan stoppen met roken (folder “Stoppen met roken. Het kan!”) en ten slotte de con ...[+++]

Ces contacts sont répartis en six services différents : les « appels réactifs » qui reprennent les contacts téléphoniques reçus par Tabac Stop, les « appels proactifs » qui reprennent les contacts téléphoniques à l’initiative de Tabac Stop dans le cadre d’un programme de Conseil, les inscriptions au « Rookstopcoach » qui est un service d’aide en ligne, les contacts par e-mail, les demandes de matériel d’information sur l’aide à l’arrêt (brochure « arrêter de fumer, c’est possible ») et enfin les contacts via le répondeur automatique.


In 2007 heeft het Antigif Centrum 402 oproepen ontvangen betreffende intoxicaties tengevolge van druggebruik (0,01 % van totaal aantal oproepen, n = 53 270); 271 oproepen (67,41 % van totaal aantal druggerelateerde oproepen) betroffen slechts één substantie.

En 2007, le centre anti-poison a reçu 402 appels relatifs à des intoxications liées à une consommation de drogues (0,01 % du nombre total d’appels, n = 53 270); 271 appels (67,41 % du nombre total d’appels liés à la drogue) ne concernaient qu’une seule substance.


Ter vergelijking, in 2009 ontving het Antigif Centrum 299 telefonische oproepen betreffende intoxicaties tengevolge van druggebruik (0.56 % van het totale aantal oproepen, N = 53 272), waarvan 202 oproepen (67,56 % van totaal aantal druggerelateerde oproepen) de intoxicatie met 1 substantie betroffen.

A titre de comparaison, en 2009, le centre antipoisons a reçu 299 appels téléphoniques relatifs à des intoxications liées à une consommation de drogues (0,56 % du nombre total d’appels, N = 53 272), dont 202 appels (67,56 % du nombre total d'appels liés à la drogue) concernaient une intoxication par une seule substance.


w