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Bekken NNO
Coëfficient van de roterende massa
Coëfficiënt van massarotatie
Diffuse of gegeneraliseerde zwelling of massa
Hersteller roterende machines
Intra-abdominaal NNO
Monteur compressoren
Monteur roterende machines
Persmachines bedienen
Reparateur roterende machines
Roterend magazijn
Roterende massa
Roterende schudder met massa in onbalans
Roterende vacuümtrommelfilters bedienen
Toeslagcoëfficient voor de treinmassa
Umbilicaal

Traduction de «Roterende massa » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


coëfficient van de roterende massa | coëfficiënt van massarotatie | toeslagcoëfficient voor de treinmassa

coefficient de majoration de la masse du train | coefficient des masses tournantes


roterende schudder met massa in onbalans

secoueur à masselottes à mouvement rotatif


hersteller roterende machines | monteur compressoren | monteur roterende machines | reparateur roterende machines

mécanicienne sur engins rotatifs | mécanicien sur engins rotatifs | mécanicien sur engins rotatifs/mécanicienne sur engins rotatifs


diffuse of gegeneraliseerde zwelling of massa | bekken NNO | diffuse of gegeneraliseerde zwelling of massa | intra-abdominaal NNO | diffuse of gegeneraliseerde zwelling of massa | umbilicaal

Tuméfaction diffuse ou généralisée:intra-abdominale SAI | ombilicale | pelvienne SAI




machines voor het verkrijgen van een kleinere diameter door het persen in roterende matrijzen bedienen | persmachines bedienen

utiliser une machine à rétreindre


roterende vacuümtrommelfilters bedienen

utiliser un filtre rotatif à vide à tambour


zwelling, massa of knobbel in buik of bekken

Tuméfaction et masse intra-abdominales et pelviennes


gelokaliseerde zwelling, massa en knobbel van huid en subcutis

Autres tuméfactions et masses localisées de la peau et du tissu cellulaire sous-cutané
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Een of meer vliegwielen worden zodanig afgesteld dat een totale traagheid van de roterende massa's wordt verkregen welke binnen de volgende grenzen aan de referentiemassa is gerelateerd:

On règle le ou les volants d'inertie pour obtenir une inertie totale des masses en rotation correspondant à la masse de référence du motocycle ou tricycle, conformément aux limites données dans le tableau ci-dessous:


3.2.1. Het beproevingsapparaat moet een roterende traagheid bezitten waarmee dat gedeelte van de lineaire traagheid van de massa van het voertuig die op het wiel werkt, wordt gesimuleerd, dat nodig is voor de proeven in koude toestand en de remwerkingsproeven bij warmgelopen remmen. Het toestel moet bij constante snelheid kunnen werken in verband met de in de punten 3.5.2 en 3.5.3 genoemde proeven.

3.2.1. La machine d'essai doit avoir une inertie rotative simulant la fraction de l'inertie linéaire de la masse du véhicule agissant sur une roue qui est nécessaire pour les essais d'efficacité à froid et à chaud, et elle doit pouvoir fonctionner à une vitesse constante pour les besoins des essais décrits aux points 3.5.2 et 3.5.3.


Er wordt gebruik gemaakt van een traagheidssysteem met behulp waarvan een totale traagheid van de roterende massa's kan worden verkregen die overeenstemt met de referentiemassa binnen de volgende grenzen: >PIC FILE= "T0049305">

On utilise un système d'inertie permettant d'obtenir une inertie totale des masses en rotation correspondant à la masse de référence selon les valeurs ci-après: >PIC FILE= "T0049058">


I=de roterende traagheid (kgm2) R=de rolstraal van de band (m) M=dat deel van de maximale massa van het voertuig dat door het (de) betrokken wiel(en) wordt geremd.

ouI=inertie de rotation (kgm²) R=rayon de roulement du pneu (m) M=partie de la masse maximale du véhicule freinée par des roues appropriées.


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3.2.Traagheidsdynamometerproeven 3.2.1.Het beproevingsapparaat moet een roterende traagheid bezitten waarmede dat gedeelte van de lineaire traagheid van de massa van het voertuig die op een wiel werkt wordt gesimuleerd, dat nodig is voor de proeven in koude toestand en de restwerkingsproeven. Het apparaat moet bij constante snelheid kunnen werken met het oog op de proef beschreven in de punten 3.5.2 en 3.5.3.

3.2.Essais dynamométriques par inertie 3.2.1.La machine d'essai doit avoir une inertie rotative simulant la partie de l'inertie linéaire de la masse du véhicule agissant sur une roue, qui est nécessaire aux essais de performance à froid et de performance résiduelle, et doit pouvoir fonctionner à une vitesse constante pour les besoins de l'essai décrit aux points 3.5.2 et 3.5.3 ci-après.


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