Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "afkomstig zijn uit dezelfde academische polen " (Nederlands → Frans) :

Art. 25. De Commissie voor inclusief hoger onderwijs stelt uit haar leden een voorzitter en twee vice-voorzitters aan en zorgt ervoor dat ze niet hetzelfde type instelling voor hoger onderwijs vertegenwoordigen en dat ze niet afkomstig zijn uit dezelfde academische polen.

Art. 25. La Commission de l'Enseignement supérieur inclusif désigne en son sein un Président et deux Vice-Présidents en s'assurant qu'ils ou elles ne représentent pas le même type d'établissement d'enseignement supérieur et ne sont pas issus des mêmes Pôles académiques.


Een lid van de toezichtscommissie mag niet aan de zittingen deelnemen wanneer de toezichtscommissie een bezwaar behandelt als bedoeld in artikel L4146-25 waarbij het lid persoonlijk en rechtstreeks betrokken is, waar het lid aan ten grondslag ligt of wanneer de toezichtscommissie een bezwaar behandelt dat betrekking heeft op één of meer kandidaten die afkomstig zijn uit dezelfde gemeente als het lid.

Un membre de la commission de contrôle ne peut siéger lorsque celle-ci traite d'une réclamation prévue à l'article L4146-25 qui le met personnellement et directement en cause, dont il est à l'origine ou lorsqu'elle traite d'une réclamation visant un ou plusieurs candidats issus de la même commune que le membre.


3° drie deskundigen, aangesteld door de Regering op voorstel van de Minister belast met het leerplichtonderwijs, afkomstig uit de academische wereld, de Universiteiten, de Hogescholen, de Hogere Kunstscholen (ESA) of erkend voor hun nuttige ervaring inzake het onderwijs of voor hun deskundigheid in één of meer van de zeven volgende domeinen:

3° trois experts désignés par le Gouvernement sur proposition de la/du Ministre en charge de l'enseignement obligatoire, issus du monde académique, Universités, Hautes Ecoles, Ecoles Supérieures des Arts (ESA) ou reconnus pour leur expérience utile en matière d'enseignement ou leur expertise dans l'un ou plusieurs des sept domaines suivants:


5° vijf deskundigen afkomstig uit de academische wereld, de Universiteiten, de Hogescholen, de Hogere Kunstscholen met een ervaring of een bekwaamheid inzake schoolcurricula of in één van de volgende domeinen:

5° cinq experts issus du monde académique, Universités, Hautes Ecoles, Ecoles Supérieures des Arts (ESA) ayant une expérience ou une compétence en matière de curricula scolaires ou dans l'un des domaines suivants:


3° drie deskundigen, aangesteld door de Regering op voorstel van de Minister belast met het leerplichtonderwijs, afkomstig uit de academische wereld, de Universiteiten, de Hogescholen, de Hogere Kunstscholen (ESA) of erkend voor hun nuttige ervaring inzake onderwijs of hun deskundigheid in één of meer van de zeven volgende domeinen :

3° trois experts désignés par le Gouvernement sur proposition du Ministre en charge de l'enseignement obligatoire, issus du monde académique, Universités, Hautes Ecoles, Ecoles Supérieures des Arts (ESA) ou reconnus pour leur expérience utile en matière d'enseignement ou leur expertise dans l'un ou plusieurs des sept domaines suivants:


4. De uitdrukking "interest", zoals gebezigd in dit artikel, betekent inkomsten uit schuldvorderingen van welke aard ook, al dan niet gewaarborgd door hypotheek en in het bijzonder inkomsten uit overheidsleningen of obligaties, alsmede inkomsten die door de wetgeving van de Staat waaruit de inkomsten afkomstig zijn op dezelfde wijze in de belastingheffing worden betrokken als inkomsten van geleend geld.

4. Le terme "intérêts" employé dans le présent article désigne les revenus des créances de toute nature, assorties ou non de garanties hypothécaires, et notamment les revenus des fonds publics et des obligations d'emprunts, ainsi que les revenus soumis au même régime fiscal que les revenus de sommes prêtées par la législation de l'Etat d'où proviennent ces revenus.


5° het kijkt vervolgens na of, na de toepassing van het percentage van de leerlingen die afkomstig zijn uit dezelfde gemeente, bedoeld in § 1, 10e lid, en van het percentage van de leerlingen die niet afkomstig zijn uit dezelfde gemeente, het in § 1, 11e lid, bedoelde percentage bereikt wordt.

5° il vérifie ensuite si, en l'état de l'application de la proportion d'élèves issus de la même commune, visée au § 1, alinéa 10, et corollairement d'élèves non issus de la même commune, la proportion visée au § 1, alinéa 11 est atteinte.


7° ze controleert dan of, na toepassing van het percentage van de leerlingen die afkomstig zijn uit dezelfde gemeente, bedoeld in § 1, 9e lid, en van de leerlingen die niet afkomstig zijn uit dezelfde gemeente, het percentage bedoeld in § 1, 10e lid, bereikt wordt.

7° il vérifie ensuite si, en l'état de l'application de la proportion d'élèves issus de la même commune, visée au § 1, alinéa 9, et corollairement d'élèves non issus de la même commune, la proportion visée au § 1, alinéa 10 est atteinte.


7° het controleert dan of, na toepassing van het percentage van de leerlingen die afkomstig zijn uit dezelfde gemeente, bedoeld in § 1, 10e lid, en van de leerlingen die niet afkomstig zijn uit dezelfde gemeente, het percentage bedoeld in § 1, 11e lid bereikt wordt.

7° il vérifie ensuite si, en l'état de l'application de la proportion d'élèves issus de la même commune, visée au § 1, alinéa 10, et corollairement d'élèves non issus de la même commune, la proportion visée au § 1, alinéa 11 est atteinte.


5° ze kijkt vervolgens na of, bij toepassing van het percentage van de leerlingen die afkomstig zijn uit dezelfde gemeente, bedoeld in § 1, 9e lid, en van het percentage van de leerlingen die niet afkomstig zijn uit dezelfde gemeente, het in § 1, 10e lid, bedoelde percentage bereikt wordt.

5° il vérifie ensuite si, en l'état de l'application de la proportion d'élèves issus de la même commune, visée au § 1, alinéa 9, et corollairement d'élèves non issus de la même commune, la proportion visée au § 1, alinéa 10 est atteinte.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'afkomstig zijn uit dezelfde academische polen' ->

Date index: 2023-06-11
w