Bij niet-betaling past NMBS voor elke overtreder de volgende procedure toe: - 15 kalenderdagen na de vaststelling van de onregelmatigheid wordt een aanmaning opgestuurd; - 45 kalenderdagen na de vaststelling van de onregelmatigheid wordt een brief ter ingebrekestelling opgestuurd, met bedragverhoging; - 60 kalenderdagen na de vaststelling van de onregelmatigheid wordt het dossier voor Pro-Justitia voorgesteld. 5. Aantal oproepen Securail en Politie via het Security Operation Center met betrekking tot onregelmatige reizigers:[GRAPH: 2007200805051-5-46-fr-nl-4] 6.
En cas de non-paiement, la SNCB applique vis-à-vis de chaque contrevenant la procédure suivante : - 15 jours calendrier après le constat d'irrégularité : envoi d'une mise en demeure; - 45 jours calendrier après le constat d'irrégularité : envoi d'une mise en demeure, avec majoration de prix; - 60 jours calendrier après le constat d'irrégularité : proposition de Pro-Justitia. 5. Nombre d'appels de Securail et de la Police via le Security Operation Center, concernant des voyageurs irréguliers:[GRAPH: 2007200805051-5-46-fr-nl-4] 6.