Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ad-hocgroep Mandaat
Ad-hocgroep opstelling onderhandelingsmandaat ACS-EEG
Administratief afluisteren
Administratief aftappen
Administratief beroep
Administratief medewerker bij een verzekeringskantoor
Administratief medewerker immobiliën
Administratief medewerker investeringen
Administratief medewerker vastgoed
Administratief medewerker verzekeringen
Administratief medewerkster immobiliën
Administratief medewerkster investeringen
Administratief medewerkster vastgoed
Administratief medewerkster verzekeringen
Administratiepersoneel
Aftreden van een gekozen vertegenwoordiger
Cumulatie van ambten
Demissionair kabinet
Demissionair lid
Dubbel mandaat
Duur van het mandaat
Een mandaat uitoefenen
Einde van de ambtstermijn
Extern mandaat
Lokaal mandaat
Mandaat
Mandaat van de EIB voor externe leningen
Mandaat voor externe leningen
Nationaal mandaat
Parlementair mandaat
Representatief mandaat
Verplicht mandaat

Traduction de «mandaat van administratief » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
mandaat [ aftreden van een gekozen vertegenwoordiger | demissionair kabinet | demissionair lid | duur van het mandaat | einde van de ambtstermijn | lokaal mandaat | nationaal mandaat | parlementair mandaat | representatief mandaat | verplicht mandaat ]

mandat électif [ cabinet démissionnaire | démission d'un élu | député démissionnaire | durée du mandat | fin du mandat électif | mandat local | mandat national | mandat obligatoire | mandat parlementaire | mandat représentatif | membre démissionnaire ]


extern mandaat | mandaat van de EIB voor externe leningen | mandaat voor externe leningen

mandat de prêt extérieur de la BEI | mandat extérieur de la BEI


administratief medewerker bij een verzekeringskantoor | administratief medewerker verzekeringen | administratief medewerker verzekeringen | administratief medewerkster verzekeringen

agent administratif d’assurances | agent administratif d’assurances/agente administrative d’assurances | agente administrative d’assurances


administratief medewerker immobiliën | administratief medewerkster vastgoed | administratief medewerker vastgoed | administratief medewerkster immobiliën

assistante de gestion immobilière | assistant de gestion immobilière | assistant de gestion immobilière/assistante de gestion immobilière


administratief medewerkster investeringen | administratief medewerker investeringen | administratief medewerker investeringen

assistant en investissements financiers | assistant en investissements financiers/assistante en investissements financiers | assistante en investissements financiers


Ad-hocgroep belast met de opstelling van het mandaat voor de ACS-EEG-onderhandelingen | Ad-hocgroep Mandaat | Ad-hocgroep opstelling onderhandelingsmandaat ACS-EEG

Groupe ad hoc chargé de l'élaboration du mandat de négociation ACP-CEE | Groupe ad hoc mandat


cumulatie van ambten [ dubbel mandaat ]

cumul de mandats [ double mandat ]


administratief afluisteren | administratief aftappen

écoute administrative | écoute téléphonique administrative


administratief beroep [ administratiepersoneel ]

profession administrative [ personnel administratif ]


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
...rmanus, Caroline, om het mandaat van administratief en financieel directeur - diensthoofd bij de Haven van Brussel - rang A4 - uit te oefenen met ingang van 1 januari 2014; Gezien het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, artikels 490, 492 en 502; Gezien de beslissing tot goedkeuring van de raad van bestuur van 18 december 2015 houdende vastlegging van het personeelsplan 2016 van de Haven van Brussel; Overwegende dat Mevr. Hermanus, Caroline, aang ...[+++]

...r le mandat de Directeur administratif et financier - Chef de service du Port de Bruxelles- Rang A4 - à partir du 1 janvier 2014; Vu l'arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 27 mars 2014 portant le statut administratif et pécuniaire des agents d'intérêt public de la Région de Bruxelles-Capitale, les articles 490, 492 et 502; Vu la décision d'approbation du Conseil d'Administration du 18 décembre 2015 portant fixation du plan ...[+++]


VII. - Werking van de syndicale afvaardiging Art. 28. De leden van de syndicale afvaardiging beschikken, om de in deze collectieve arbeidsovereenkomst omschreven syndicale opdrachten en activiteiten binnen de onderneming collectief of individueel uit te oefenen, over volgende kredieturen : - administratief personeel : 6 uur/maand per effectief mandaat; - verkooppersoneel van de bijhuizen met een verkoopoppervlakte van 750 m² of meer : 12 uur/maand per effectief mandaat; - verkooppersonee ...[+++]

VII. - Fonctionnement de la délégation syndicale Art. 28. Les membres de la délégation syndicale disposent, pour l'exercice collectif ou individuel des missions et activités syndicales à l'intérieur de l'entreprise, prévues par la présente convention collective de travail, du crédit d'heures suivant : - personnel administratif : 6 heures/mois par mandat effectif; - personnel de vente des succursales d'une surface de vente de 750 m² ou plus : 12 heures/mois par mandat effectif; - personnel de vente des succursales d'une surface de vente inférieure à 750 m² : 18 heures/mois ...[+++]


Art. 29. Bovendien beschikt elke representatieve werknemersorganisatie voor de uitoefening van de opdracht vastgesteld bij het eerste lid van artikel 28, doch buiten de onderneming over een krediet van vier dagen per jaar en per effectief mandaat voor het administratief personeel en van acht dagen per jaar en per effectief mandaat voor het verkooppersoneel.

Art. 29. En outre, pour l'exercice de la mission prévue au premier alinéa de l'article 28, à l'extérieur de l'entreprise, chaque organisation représentative de travailleurs dispose d'un crédit de quatre jours par an et par mandat effectif pour le personnel administratif et de huit jours par an et par mandat effectif pour le personnel de vente.


Bij besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 19 december 2013 wordt mevr. HERMANUS, Caroline, aangewezen om het mandaat van administratief en financieel directeur - diensthoofd bij de Haven van Brussel - Rang A4 - uit te oefenen met ingang van 1 januari 2014.

Par arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 19 décembre 2013, Mme. HERMANUS, Caroline, est désignée pour exercer le mandat de Directeur administratif et financier - chef de service du Port de Bruxelles - Rang A4 - à partir du 1 janvier 2014.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Paritair Subcomité voor de textielnijverheid uit het administratief arrondissement Verviers Bij besluit van de Directeur-generaal van 25 juli 2016, dat in werking treedt op 2 augustus 2016, wordt de heer Curt BOSSUYT, te Celles, als vertegenwoordiger van de werkgeversorganisatie, tot gewoon lid benoemd van het Paritair Subcomité voor de textielnijverheid uit het administratief arrondissement Verviers, ter vervanging van de heer Marc SIMONIS, te Chaudfontaine, van wie het mandaat ...[+++]

Sous-commission paritaire de l'industrie textile de l'arrondissement administratif de Verviers Par arrêté du Directeur général du 25 juillet 2016, qui entre en vigueur le 2 août 2016, M. Curt BOSSUYT, à Celles, est nommé, en qualité de représentant de l'organisation d'employeurs, membre effectif de la Sous-commission paritaire de l'industrie textile de l'arrondissement administratif de Verviers, en remplacement de M. Marc SIMONIS, à Chaudfontaine, dont le mandat a pris fin à la demande de l'organisation qui l'avait présenté; il achèv ...[+++]


In afwijking van alinea 2, vanaf 1 januari 2016 : - De heer Johan IGNOUL, directeur van de stafdienst Begroting en beheerscontrole, vervangt als lid van het beheerscomité De heer Wouter DE RYCK, directeur van de stafdienst Begroting en beheerscontrole wiens mandaat hij voltooit; - De heer Frédéric FOURNEAU, financieel deskundige, vervangt als plaatsvervanger Mevr. Nadine GENARD, financieel en administratief deskundige wiens mandaa ...[+++]

Par dérogation à l'alinéa 2, à la date du 1 janvier 2016 : - M. Johan IGNOUL, directeur du service d'encadrement Budget et contrôle de gestion, remplace en qualité de membre du comité de gestion M. Wouter DE RYCK, directeur du service d'encadrement Budget et contrôle de gestion, dont il termine le mandat; - M. Frédéric FOURNEAU, expert financier, remplace en qualité de suppléant Mme Nadine GENARD, expert financier et administratif, dont il termine le mandat.


12 NOVEMBER 2015. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende aanstelling van de leden van de selectiecommissie voor de toewijzing van het mandaat van hoge ambtenaar voor het arrondissement Brussel Hoofdstad De Brusselse Hoofdstedelijke Regering, Gelet op de bijzondere wet van 12 januari 1989 met betrekking tot de Brusselse Instellingen, inzonderheid op artikel 40; Gelet op de wet van 16 maart 1954 betreffende de controle op sommige instellingen van openbaar nut, inzonderheid op artikel 11; Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering 27 maart 2014 houdende het ...[+++]

12 NOVEMBRE 2015. - Arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale portant désignation des membres de la commission de sélection pour l'attribution du mandat de haut fonctionnaire pour l'arrondissement de Bruxelles-Capitale Le Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale, Vu la loi spéciale du 12 janvier 1989 relative aux institutions bruxelloises, notamment l'article 40 ; Vu la loi du 16 mars 1954 relative au contrôle de certains organismes d'intérêt public, notamment l'article 11 ; Vu l'arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 27 mars 2014 portant le statut administratif ...[+++]


Paritair Subcomité voor het bedrijf der kalksteengroeven, cementfabrieken en kalkovens van het administratief arrondissement Doornik Bij besluit van de Directeur-generaal van 4 november 2015, dat in werking treedt op 5 november 2015 : wordt de heer Frédéric DELPLANQUE, te Doornik, plaatsvervangend lid van het Paritair Subcomité voor het bedrijf der kalksteengroeven, cementfabrieken en kalkovens van het administratief arrondissement Doornik, als vertegenwoordiger van een werknemersorganisatie, tot gewoon lid benoemd van dit subcomité, ...[+++]

Sous-commission paritaire de l'industrie des carrières, cimenteries et fours à chaux de l'arrondissement administratif de Tournai Par arrêté du Directeur général du 4 novembre 2015, qui entre en vigueur le 5 novembre 2015 : M. Frédéric DELPLANQUE, à Tournai, membre suppléant de la Sous-commission paritaire de l'industrie des carrières, cimenteries et fours à chaux de l'arrondissement administratif de Tournai, est nommé, en qualité de représentant d'une organisation de travailleurs, membre effectif de cette sous-commission, en remplacement de M. Gery POTIER, à Tournai, dont le mandat ...[+++]


Paritair Subcomité voor het bedrijf der kalksteengroeven, cementfabrieken en kalkovens van het administratief arrondissement Doornik Bij besluit van de Directeur-generaal van 28 april 2015, dat in werking treedt op 30 april 2015; wordt de heer Andy SOLIMANDO, te Charleroi, als vertegenwoordiger van een werknemersorganisatie, tot gewoon lid benoemd van het Paritair Subcomité voor het bedrijf der kalksteengroeven, cementfabrieken en kalkovens van het administratief arrondissement Doornik, ter vervanging van de heer Benoît BRABANT, te Doornik, va ...[+++]

Sous-commission paritaire de l'industrie des carrières, cimenteries et fours à chaux de l'arrondissement administratif de Tournai Par arrêté du Directeur général du 28 avril 2015, qui entre en vigueur le 30 avril 2015; Monsieur Andy SOLIMANDO, à Charleroi, est nommé, en qualité de représentant d'une organisation de travailleurs, membre effectif de la Sous-commission paritaire de l'industrie des carrières, cimenteries et fours à chaux de l'arrondissement administratif de Tournai, en remplacement de Monsieur Benoît BRABANT, à Tournai, dont le mandat a pris fi ...[+++]


Het mandaat van administratief directeur en onderzoeksdirecteur is onverenigbaar met het bekleden van enig ander ambt of het uitoefenen van enig ander beroep».

Le mandat de directeur administratif et de directeur de recherche est incompatible avec l'exercice de toute autre fonction ou l'exercice de toute autre profession».


w