1. Graag een antwoord op volgende vragen: a) Wat waren de oorzaken van die breuken van de bovenleiding? b) Welke maatregelen werden genomen om een herhaling van dergelijke incidenten te voorkomen? c) Waarom werden de ICA-treinen omgeleid via Aarschot, veeleer dan via Namen? d) Kan de NMBS een pendeltrein inleggen tussen Brussel en Leuven om de omlegging van de ICA-treinen op te vangen (elke IC-trein wordt gevolgd door een L-trein die 20 minuten na de ICA-trein in Leuven aankomt)? e) Kunnen die maatregelen ten uitvoer worden gelegd (waarom worden de reizigers met bestemming Luik niet verzocht gebruik te maken van de verbinding Brussel-Namen-Luik (ICM?)? f) Om welke reden heeft de omgelegde trein een kwartier halt gehouden in Hasselt (dienaangaand
e werd mij ...[+++] door een NMBS-beambte meegedeeld dat de reden is dat de bestuurder van de omgelegde trein er niet toe gemachtigd was op het baanvak Hasselt-Luik te rijden)?