Overwegende dat artikel 30, 1°, van het koninklijk besluit van 27 mei
2004 betreffende de omzetting van Brussels International Airport Company (B.I. A.C. ) in een naamloze vennootschap van privaatrecht en betreffende de luchthaveninstallaties bepaalt dat de houder van een exploitatielicentie de luchthaveninstallaties moet onderhouden en ontwikkelen in economisch aanvaardbare omstandigheden op zodanige wijze dat de beveiliging van de personen en de veiligheid van de luchthaveninstallaties, de voortdurende certificatie van de luchthaveninstallaties, een voldoende capaciteit rekening houdend met de ontwikkeling van de vraag en de internatio
...[+++]nale rol van de luchthaven Brussel-Nationaal evenals een hoog kwaliteitsniveau worden verzekerd; Considérant que l'article 30, 1°, de l'arrêté royal du 27 mai 2004 relatif à la transformation de Brussels International Airport Company (B.I. A.C. ) en société anonyme de droit privé et aux installations aéroportuaires dispose que le titulaire d'une licence d'exploitation a l'obligation d'entretenir et de développer les installat
ions aéroportuaires dans des conditions économiquement acceptables de manière à assurer la sûreté des personnes et la sécurité des installations aéroportuaires, la certification continue des installations aéroportuaires, une capacité suffisante, compte tenu du développement de la demande et du rôle international
...[+++] de l'aéroport de Bruxelles-National, et un haut niveau de qualité;