Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
's morgens hoesten
Academie
Academisch onderwijs
Aggregatie voor het lager secundair onderwijs
Grande école
Hoger onderwijs
Hogere vakschool
Hogeschool
Instelling voor hoger onderwijs
Instelling voor technisch onderwijs
Minister van Onderwijs
Ministerie van Onderwijs
Onderwijs
Openbaar onderwijs
Openbare school
Schoolopleiding
Secundair onderwijs van het type I
Secundair onderwijs van het type II
Tertiair onderwijs
Traditioneel secundair onderwijs
Vernieuwd secundair onderwijs

Traduction de «onderwijs van morgen » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
hoger onderwijs [ academie | academisch onderwijs | grande école | hogere vakschool | hogeschool | instelling voor hoger onderwijs | instelling voor technisch onderwijs | tertiair onderwijs ]

enseignement supérieur [ école supérieure | enseignement postsecondaire | enseignement tertiaire | grande école | institut d'enseignement supérieur | institut de technologie ]




openbaar onderwijs [ openbare school ]

enseignement public [ école publique ]


Secundair onderwijs van het type II (élément) | Traditioneel secundair onderwijs (élément)

enseignement secondaire traditionnel | enseignement secondaire de type II | Type II


Secundair onderwijs van het type I (élément) | Vernieuwd secundair onderwijs (élément)

enseignement secondaire rénové | enseignement secondaire de type I | type I


Minister van Hoger Onderwijs, Onderwijs voor Sociale Promotie en Wetenschappelijk Onderzoek

Ministre de l'Enseignement supérieur, de l'Enseignement de Promotion sociale et de la Recherche scientifique




Ministerie van Onderwijs

Ministère de l'Education nationale


Minister van Onderwijs

Ministre de l'Education nationale


aggregatie voor het lager secundair onderwijs (élément)

agrégation de l'enseignement secondaire inférieur | A.E.S.I.
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52001DC0172 - EN - Mededeling van de Commissie aan de Raad en het Europees Parlement eLearning-actieplan - het onderwijs van morgen uitdenken

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52001DC0172 - EN - Communication de la Commission au Conseil et au Parlement européen Plan d'action eLearning - Penser l'éducation de demain


MEDEDELING VAN DE COMMISSIE AAN DE RAAD EN HET EUROPEES PARLEMENT - eLearning-actieplan - Het onderwijs van morgen uitdenken

COMMUNICATION DE LA COMMISSION AU CONSEIL ET AU PARLEMENT EUROPEEN - Plan d'action eLearning - Penser l'éducation de demain


Mededeling van de Commissie aan de Raad en het Europees Parlement eLearning-actieplan - Het onderwijs van morgen uitdenken /* COM/2001/0172 def. */

Communication de la Commission au Conseil et au Parlement Europeen Plan d'action eLearning - Penser l'éducation de demain /* COM/2001/0172 final */


Mededeling van de Commissie aan de Raad en het Europees Parlement eLearning-actieplan - het onderwijs van morgen uitdenken

Communication de la Commission au Conseil et au Parlement européen Plan d'action eLearning - Penser l'éducation de demain


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Het initiatief "eLearning: het onderwijs van morgen uitdenken" [1] is op 24 mei 2000 door de Commissie goedgekeurd.

L'initiative « eLearning : penser l'éducation de demain » [1] a été adoptée par la Commission européenne le 24 mai 2000.


Bij besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 1 april 2016, wordt de heer Nicolas FRAGNEAU, op 1 april 2016 's morgens, tot Kabinetschef van de Minister van Onderwijs voor Sociale Promotie, Jeugd, Vrouwenrechten en Gelijke Kansen, benoemd.

Par arrêté du Gouvernement de la Communauté française du 1 avril 2016, M. Nicolas FRAGNEAU est nommé en qualité de Chef de Cabinet de la Ministre de l'Enseignement de Promotion sociale, de la Jeunesse, des Droits des Femmes et de l'Egalité des Chances, à la date du 1 avril 2016.


Moeten de deelstaten in al hun beleidsdomeinen (tewerkstelling, onderwijs, huisvesting) niet een tandje bijsteken om te komen tot een transversaal en interfederaal integratiebeleid dat antwoord biedt op de uitdagingen van vandaag en morgen?

Les entités fédérées ne doivent-elles pas aller plus loin dans toutes leurs politiques (emploi, enseignement, logement) pour parvenir à une politique d'intégration transversale et interfédérale qui réponde aux défis actuels et futurs?


Morgen zullen 25 % van de griffiers ofwel via de interne weg ofwel via aanwerving in niveau B komen (dus middelbaar en 3 jaar hoger onderwijs).

Demain, 25 % des greffiers viendront soit par filière interne, soit par recrutement, au niveau B (c'est-à-dire humanités, plus 3 ans d'enseignement supérieur).


Morgen zullen 25 % van de griffiers ofwel via de interne weg ofwel via aanwerving in niveau B komen (dus middelbaar en 3 jaar hoger onderwijs).

Demain, 25 % des greffiers viendront soit par filière interne, soit par recrutement, au niveau B (c'est-à-dire humanités, plus 3 ans d'enseignement supérieur).


– onder verwijzing naar zijn resolutie van 15 mei 2001 over de mededelingen van de Commissie "eLearning - Het onderwijs van morgen uitdenken" en "eLearning-actieplan - Het onderwijs van morgen uitdenken" (COM(2000) 318 en COM(2001) 172),

– vu sa résolution du 15 mai 2001 sur les communications de la Commission sur l'initiative et le plan d'action 2001-2004 "e‑Learning – Penser l'éducation de demain" (COM(2000) 318 et COM(2001) 172),




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'onderwijs van morgen' ->

Date index: 2024-12-15
w