Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertentie
Als sponsor optredende instelling
Als sponsor optredende kredietinstelling
Bedrieglijke reclame
Commerciële reclame
Communautair beschermheerschap
Contacten leggen met sponsors van evenementen
Contacten onderhouden met sponsors van evenementen
Directe reclame
EG-deelname aan een culturele manifestatie
EG-deelname aan een sportieve manifestatie
EU-sponsoring
Fondsen werven
Leugenachtige reclame
Misleidende reclame
Ongeoorloofde reclame
Publiciteit
Rechtstreekse reclame
Reclame
Reclame maken voor de galerie
Reclame maken voor de kunstgalerij
Reclameactie
Reclamecampagne
Sluikreclame
Sponsor
Sponsoring
Sponsoring door de Europese Unie
Sponsors vinden
Sponsors zoeken en benaderen
Sponsorschappen verkrijgen

Vertaling van "reclame en sponsoring " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
als sponsor optredende instelling | als sponsor optredende kredietinstelling | sponsor

établissement sponsor | sponsor


reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


misleidende reclame [ ongeoorloofde reclame | sluikreclame ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


contacten leggen met sponsors van evenementen | contacten onderhouden met sponsors van evenementen

assurer la liaison avec les commanditaires de l'événement


fondsen werven | sponsors vinden | sponsors zoeken en benaderen | sponsorschappen verkrijgen

conclure des accords de mécénat | conclure des accords de parrainage | obtenir des parrainages | signer des accords de parrainage


EU-sponsoring [ communautair beschermheerschap | EG-deelname aan een culturele manifestatie | EG-deelname aan een sportieve manifestatie | sponsoring door de Europese Unie ]

parrainage de l'UE [ parrainage communautaire | parrainage de l'Union européenne | participation CE à une manifestation culturelle | participation CE à une manifestation sportive ]


rechtstreekse reclame | directe reclame [Abbr.]

publicité directe


reclame maken voor de galerie | reclame maken voor de kunstgalerij

faire de publicité pour une galerie


bedrieglijke reclame | leugenachtige reclame

publicité mensongère


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De richtlijn reguleert reclame* en sponsoring voor tabaksproducten* in gedrukte media, op de radio, via diensten van de informatiemaatschappij en door middel van sponsoring van tabak.

Elle réglemente la publicité* et la promotion des produits du tabac* dans les médias imprimés, les émissions radiodiffusées et les services de la société de l’information, ainsi que le parrainage dans ce domaine.


Richtlijn 2003/33/EG inzake reclame en sponsoring voor tabaksproducten

Directive 2003/33/CE en matière de publicité et de parrainage en faveur des produits du tabac


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - c11571 - EN - Reclame en sponsoring voor tabaksproducten

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - c11571 - EN - Publicité et parrainage en faveur des produits du tabac


Reclame en sponsoring zijn belangrijke instrumenten voor de vergunde kansspeloperatoren om hun marktpositie te ontwikkelen, productinformatie te verstrekken en het imago van hun producten te ondersteunen.

La publicité et le sponsoring constituent d'importants outils qui permettent aux opérateurs de jeux de hasard qui disposent d'une licence de développer leur position sur le marché, de fournir des informations sur les produits et soutenir l'image de leurs produits.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Hieruit volgt dat, om deze missie uit te voeren, ze gebruik moet maken van reclame en sponsoring om haar producten bekend te maken en haar dus in staat te stellen om haar kanalisatieopdracht te vervullen.

Il en découle que pour mener à bien cette mission, elle doit recourir à la publicité et au sponsoring en vue de faire connaître ses produits, et ainsi, lui permettre de remplir sa mission de canalisation.


Het probleem ligt veel meer bij de internationale klanten die reclame en sponsoring door de tabakssector nodig hebben en die geen sponsors ter vervanging zullen vinden.

Le problème se situe plutôt au niveau de ces clients internationaux qui eux ont besoin de la publicité et du sponsoring du secteur du tabac et ne trouveront pas de sponsors de substitution.


De aanpak van KPMG om de impact van de sponsoring te berekenen gebeurde als volgt : eerst werden de investeringen van de tabaksindustrie in reclame en sponsoring berekend.

L'approche suivie par KPMG pour calculer l'incidence du parrainage a été la suivante : on a d'abord calculé les investissements de l'industrie du tabac dans la publicité et le parrainage.


Richtlijn 2003/33/EG van het Europees Parlement en de Raad van 26 mei 2003 betreffende de onderlinge aanpassing van de wettelijke en bestuursrechtelijke bepalingen van de lidstaten inzake de reclame en sponsoring voor tabaksproducten , die reclame en sponsoring voor sigaretten en andere tabaksproducten in gedrukte media, diensten van de informatiemaatschappij en radio-uitzendingen verbiedt, dient deze richtlijn onverlet te laten, gelet op de bijzondere eigenschappen van audiovisuele mediadiensten.

En outre, la directive 2003/33/CE du Parlement européen et du Conseil du 26 mai 2003 concernant le rapprochement des dispositions législatives, réglementaires et administratives des États membres en matière de publicité et de parrainage en faveur des produits du tabac , qui interdit la publicité et le parrainage en faveur des cigarettes et des autres produits du tabac dans les médias imprimés, les services de la société de l’information et la radiodiffusion sonore, devrait être sans préjudice de la présente directive, eu égard aux caractéristiques particulières des services de médias audiovisuels.


De externe communicatie van autonome overheidsbedrijven verloopt deels via sponsoring en reclame.

La communication externe des entreprises publiques autonomes passe en partie par le sponsoring et la publicité.


Omdat Richtlijn 2003/33/EG van het Europees Parlement en de Raad van 26 mei 2003 betreffende de onderlinge aanpassing van de wettelijke en bestuursrechtelijke bepalingen van de lidstaten inzake de reclame en sponsoring voor tabaksproducten , die reclame en sponsoring voor sigaretten en andere tabaksproducten in gedrukte media, diensten van de informatiemaatschappij en radio-uitzendingen verbiedt, Richtlijn 89/552/EEG onverlet laat, dient verder de relatie tussen Richtlijn 2003/33/EG en Richtlijn 89/552/EEG, gelet op de bijzondere eigenschappen van audiovisuele mediadiensten, na de datum van inwerkingtreding van de onderhavige richtlijn ong ...[+++]

En outre, la directive 2003/33/CE du Parlement européen et du Conseil du 26 mai 2003 concernant le rapprochement des dispositions législatives, réglementaires et administratives des États membres en matière de publicité et de parrainage en faveur des produits du tabac , qui interdit la publicité et le parrainage en faveur des cigarettes et des autres produits du tabac dans les médias imprimés, les services de la société de l’information et la radiodiffusion sonore, étant sans préjudice de la directive 89/552/CEE, la relation entre la directive 2003/33/CE et la directive 89/552/CEE devrait rester la même après l’entrée en vigueur de la pr ...[+++]


w