Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administratieve uitgaven van de Instellingen
Advertentie
Begroting van de communautaire Instellingen
Bijkomende uitgaven
Budgettaire uitgaven EG
Commerciële reclame
Communautaire uitgaven
EU-uitgaven
Huishoudelijke begroting EG
Huishoudelijke uitgaven
Huishoudelijke uitgaven EG
Onvoorziene uitgaven
Opdracht op grond van werkelijke uitgaven
Publiciteit
Reclame
Reclame maken voor de galerie
Reclame maken voor de kunstgalerij
Reclame maken voor de publicatie van nieuwe boeken
Reclame maken voor de verschijning van nieuwe boeken
Reclameactie
Reclamecampagne
Straatmeubilair voor reclame opstellen
Straatmeubilair voor reclame plaatsen
Subsidiabiliteit van uitgaven
Subsidieerbaarheid van uitgaven
Uitgaven en ontvangsten ramen en goedkeuren
Uitgaven en ontvangsten ramen en toestaan
Uitgaven van de Europese Unie

Vertaling van "reclame-uitgaven " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
EU-uitgaven [ budgettaire uitgaven EG | communautaire uitgaven | uitgaven van de Europese Unie ]

dépense de l'UE [ dépense budgétaire CE | dépense communautaire | dépense de l'Union Européenne ]


huishoudelijke uitgaven (EU) [ administratieve uitgaven van de Instellingen | begroting van de communautaire Instellingen | huishoudelijke begroting EG | huishoudelijke uitgaven EG ]

dépense de fonctionnement (UE) [ budget de fonctionnement CE | budget des institutions communautaires | dépense administrative des institutions | dépense de fonctionnement CE ]


reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


uitgaven en ontvangsten ramen en goedkeuren | uitgaven en ontvangsten ramen en toestaan

prévoir et autoriser les recettes et les dépenses


subsidiabiliteit van uitgaven | subsidieerbaarheid van uitgaven

éligibilité des dépenses


bijkomende uitgaven | onvoorziene uitgaven

dépenses accessoires | dépenses annexes | dépenses imprévues | faux-frais | frais accessoires | frais divers


straatmeubilair voor reclame opstellen | straatmeubilair voor reclame plaatsen

mettre en place du mobilier urbain publicitaire


reclame maken voor de publicatie van nieuwe boeken | reclame maken voor de verschijning van nieuwe boeken

annoncer la sortie de nouveaux livres


reclame maken voor de galerie | reclame maken voor de kunstgalerij

faire de publicité pour une galerie


opdracht op grond van werkelijke uitgaven

marché à remboursement
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Als 15 % van de reclame-uitgaven zou worden opgenomen onder de verworpen uitgaven in de vennootschapsbelasting, zou dit een meerontvangst van ongeveer 60 miljoen euro voor de Schatkist betekenen.

Si 15 % des dépenses publicitaires étaient mises en dépenses rejetées à l'impôt des sociétés, il en résulterait pour le Trésor une recette supplémentaire d'environ 60 millions d'euros.


Als 15 % van de reclame-uitgaven zou worden opgenomen onder de verworpen uitgaven in de vennootschapsbelasting, zou dit een meerontvangst van ongeveer 60 miljoen euro voor de Schatkist betekenen.

Si 15 % des dépenses publicitaires étaient mises en dépenses rejetées à l'impôt des sociétés, il en résulterait pour le Trésor une recette supplémentaire d'environ 60 millions d'euros.


5. Wie controleert de efficiëntie van deze sponsor- en reclame-uitgaven ?

5. Qui contrôle l'efficacité de ces dépenses de sponsoring et campagnes publicitaires ?


De geanalyseerde cijfers betreffende de uitgaven voor televisiereclame zijn 1) de uitgaven voor televisiereclame als percentage van de totale reclame-uitgaven, 2) de uitgaven voor televisiereclame per hoofd van de bevolking en 3) de uitgaven voor televisiereclame als aandeel in het bbp.

Les chiffres clés des dépenses de la publicité télévisée qui ont été analysées sont: 1) les dépenses de publicité télévisée exprimées en part des dépenses publicitaires totales; 2) les dépenses de publicité télévisée par habitant; 3) les dépenses de publicité télévisée exprimées en ‰ du PIB.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Uit bovenstaande tabel blijkt dat het aandeel van televisiereclame in de totale reclame-uitgaven in Denemarken (27 %) lager was dan het gemiddelde in de EU (37 %).

Il ressort du tableau que la part de la télévision dans le total des dépenses de publicité au Danemark (27 %) était inférieure à la moyenne de l’UE (37 %).


Zo maakte in 2008 de televisie slechts circa 11 % uit van de 33 miljard EUR aan reclame-uitgaven van adverteerders.

La télévision ne représenterait que 11 % environ des 33 milliards EUR de dépenses de communication des annonceurs, en 2008.


5. Wie controleert de efficiëntie van deze sponsor- en reclame-uitgaven ?

5. Qui contrôle l'efficacité de ces dépenses de sponsoring et campagnes publicitaires ?


In 2001 was de teleurstellende mondiale economische ontwikkeling van rechtstreekse invloed op de reclame-uitgaven, met inbegrip van die in de televisiesector.

En 2001, les tendances économiques mondiales décevantes ont eu des répercussions directes sur les dépenses en publicité, y compris en ce qui concerne la télévision.


(50) De beide ondernemingen verzochten ook om correcties voor andere factoren, zoals de salarissen van de verkopers en andere daarmee samenhangende kosten of reclame-uitgaven, indien hun verzoek om correcties met betrekking tot het handelsstadium zou worden afgewezen.

(50) Les deux sociétés ont également demandé des ajustements afin de tenir compte d'autres facteurs tels que les salaires des vendeurs, les frais de promotion ou d'autres frais connexes, au cas où leur demande d'ajustement au titre du stade commercial serait rejetée.


" 7° vóór 31 januari van ieder jaar aan de Dienst voor geneeskundige verzorging van het instituut de reclame-uitgaven meedelen die voor elk van de vergoedbare farmaceutische specialiteiten het jaar tevoren zijn gedaan" .

« 7° communiquer avant le 31 janvier de chaque année au Service des soins de santé de l'Institut les dépenses publicitaires qui ont été effectuées au cours de l'année précédente pour chacune des spécialités pharmaceutiques remboursables».


w