Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Crowdsourcing-strategie
Expertise van het opleidingsonderwerp
ICT-kennis beoordelen
ICT-kennis vastleggen
In kennis stellen
Inheemse kennis
Inzet van de kennis van het publiek
Inzet van grote groepen resources
Kennis nemen
Kennis over drugsgebruik
Kennis over het gebruik van bepaalde middelen
Kennis van ICT-experts vaststellen en verwerken
Kennis van IT-experts evalueren
Onderwijsexpertise
Schoolse en pedagogische activiteiten
Technische kennis
Ter kennis brengen
Verregaande kennis van het onderwijsonderwerp
Verregaande kennis van het trainingsonderwerp

Traduction de «schoolse kennis » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
schoolse en pedagogische activiteiten

activités scolaires et pédagogiques


ICT-kennis vastleggen | kennis van ICT-experts vaststellen en verwerken | ICT-kennis beoordelen | kennis van IT-experts evalueren

évaluer les connaissances informatiques | évaluer les connaissances relatives aux TIC | évaluer les connaissances en informatique | évaluer les connaissances en TIC










onderwijsexpertise | verregaande kennis van het trainingsonderwerp | expertise van het opleidingsonderwerp | verregaande kennis van het onderwijsonderwerp

formation dans le domaine de spécialité


inzet van de kennis van het publiek | kennis van gemeenschappen gebruiken om processen te optimaliseren en ideeën uit te werken | crowdsourcing-strategie | inzet van grote groepen resources

stratégie de crowdsourcing


inheemse kennis | inheemse/autochtone kennis

connaissances indigènes


kennis over drugsgebruik | kennis over het gebruik van bepaalde middelen

connaissances sur l’usage des drogues
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
b. De proeven van schoolse kennis worden georganiseerd op 23 juni 2018 of 3 juli 2018 in de Koninklijke School voor Onderofficieren van Saffraanberg.

b. Les épreuves de connaissance académique sont organisées le 23 juin 2018 ou le 3 juillet 2018 à l'Ecole Royale des Sous-officiers de Saffraanberg.


2. Programma van de proeven en examens : a. De geneeskundige onderzoeken, de proeven inzake fysieke conditie en de psychotechnische proeven worden georganiseerd vanaf 3 oktober 2016. b. De proeven van schoolse kennis worden georganiseerd op 24 juni 2017 of 4 juli 2017 in de Koninklijke School voor Onderofficieren van Saffraanberg.

3. Programme des épreuves et examens : a. Les examens médicaux, les épreuves de condition physique et les épreuves psychotechniques sont organisés à partir du 3 octobre 2016. b. Les épreuves de connaissance académique sont organisées le 24 juin 2017 ou le 4 juillet 2017 à l'Ecole royale des Sous-officiers de Saffraanberg.


(1) Inlijving voorzien op 07 november 2016 (2) Legt geen proeven van schoolse kennis af 5. Mogelijke aanpassingen van de niet toegekende vacatures De chef van de Sectie Rekrutering en Selectie van de Algemene Directie Human Resources past, indien nodig, de vacatures per functie aan op basis van de wervingsomstandigheden en organiseert de transfers in functie van de uitgedrukte behoeften.

(1) Incorporation le 07 novembre 2016 (2) Ne se présente pas aux épreuves de connaissance académique 5. Adaptations possibles des postes vacants non attribuées Le chef de la Section Recrutement et Sélection de la Direction Générale Human Resources adapte, si nécessaire, les postes vacants par fonction sur base des circonstances de recrutement et organise les transferts en fonction des besoins exprimés.


3. Programma van de proeven en examens a. De geneeskundige onderzoeken, de proeven inzake fysieke conditie en de psychotechnische proeven worden georganiseerd vanaf 05 oktober 2015. b. De proeven van schoolse kennis worden georganiseerd op 25 juni 2016 of 1 juli 2016 in de Koninklijke School voor Onderofficieren van Saffraanberg.

3. Programme des épreuves et examens a. Les examens médicaux, les épreuves de condition physique et les épreuves psychotechniques sont organisés à partir du 05 octobre 2015. b. Les épreuves de connaissance académique sont organisées le 25 juin 2016 ou le 1 juillet 2016 à l'Ecole Royale des Sous-officiers de Saffraanberg.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. Programma van de proeven en examens a. De geneeskundige onderzoeken, de proeven inzake fysieke conditie en de psychotechnische proeven worden georganiseerd vanaf 13 oktober 2014. b. De proeven van schoolse kennis worden georganiseerd op 27 juni 2015 of 2 juli 2015 in de Koninklijke School voor Onderofficieren van Saffraanberg.

3. Programme des épreuves et examens a. Les examens médicaux, les épreuves de condition physique et les épreuves psychotechniques sont organisés à partir du 13 octobre 2014. b. Les épreuves de connaissance académique sont organisées le 27 juin 2015 ou le 2 juillet 2015 à l'Ecole Royale des Sous-officiers de Saffraanberg.


b) in de bepaling onder 5°, worden de woorden " schoolse kennis" vervangen door de woorden " schoolse en/of academische kennis" .

b) dans le 5°, les mots " connaissances scolaires" sont remplacés par les mots " connaissances scolaires et/ou académiques" .


Door de trend naar uniformiteit in de nationale stelsels wordt dikwijls de voorrang gegeven aan schoolse kennis en worden degenen die niet aan het standaardmodel voldoen uitgesloten.

Les tendances à l'uniformité dans les systèmes nationaux privilégient souvent les aptitudes scolaires et excluent ceux qui ne se fondent pas dans le modèle standard.


Door de trend naar uniformiteit in de nationale stelsels wordt dikwijls de voorrang gegeven aan schoolse kennis en worden degenen die niet aan het standaardmodel voldoen uitgesloten.

Les tendances à l'uniformité dans les systèmes nationaux privilégient souvent les aptitudes scolaires et excluent ceux qui ne se fondent pas dans le modèle standard.


Tijdens het schooljaar 2002-2003 werd een lerares met het statuut van gesubsidieerde contractueel (GESCO) in dienst genomen om de schoolse kennis van de gevangenen in Lantin bij te schaven. 1. Werden er in andere strafinrichtingen door de Franse, de Vlaamse en/of de Duitstalige Gemeenschap andere initiatieven in die zin genomen?

Durant l'année scolaire 2002-2003, une institutrice a été engagée dans le cadre d'un statut d'agent contractuel subventionné (ACS) pour effectuer une mise à niveau scolaire des détenus hébergés à la prison de Lantin. 1. Au sein des autres établissements pénitentiaires d'autres initiatives ont-elles été organisées par la Communauté française, la Communauté flamande et/ou la Communauté germanophone?


2. a) Kunnen alle fiscale ambtenaren van wie voorheen het «vormingsverlof» werd geweigerd en die tijdens het lopende schooljaar 1997-1998 hun schriftelijke cursussen Frans bij het afstandsonderwijs desondanks toch nauwgezet hebben verder gezet, thans een nieuwe aanvraag tot het verkrijgen van «opleidingsverlof» indienen (cf. ook artikel 15 van het bovengenoemde koninklijk besluit van 15 september 1997)? b) Zo neen, waarom kan hieraan geen gunstig gevolg worden voorbehouden ten voordele van alle ambtenaren die zich bijvoorbeeld ernstig blijven inzetten om hun schoolse kennis van de tweede taal terug bij te werken en welke eventuele verhaa ...[+++]

2. a) Tous les fonctionnaires fiscaux dont le «congé de formation» avait été refusé mais qui avaient néanmoins continué à suivre assidûment leurs cours écrits de français dans le cadre de l'enseignement à distance durant l'année scolaire 1997-1998 peuvent-ils introduire une nouvelle demande de «congé de formation» (cf. également l'article 15 de l'arrêté royal du 15 septembre 1997)? b) Dans la négative, pourquoi ne peut-il être donné de suite favorable à une demande émanant de tous les fonctionnaires qui consentent de substantiels efforts pour parfaire leur connaissance scolaire de la seconde langue?


w