Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Traduction de «stationsomgeving gent sint-pieters » (Néerlandais → Français) :

De Panne - Landen om 05u52; 2. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52; 3. De Panne - Landen om 06u52; 4. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52; 5. De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenraedt om 07u25; 6. De Panne - Landen om 07u52; 7. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Eupen om 07u52; 8. Brussel Centraal (richting Poperinge) - Gent Sint-Pieters - De Pa ...[+++]

La Panne - Landen; départ à 05u52; 2. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52; 3. La Panne - Landen; départ à 06h52; 4. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52; 5. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 6. La Panne - Landen; départ à 07h52; 7. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 8. Bruxelles-Central (direction Poperinge) - Gand Saint-Pierre - La Panne; départ à 16h08; 9. Bruxelles-Central - La Panne; ...[+++]


1. Hoeveel procent van de treinen hadden vertraging tussen Brussel en De Panne tijdens de ochtend- en avondspits in de periode van januari 2015 tot maart 2015 op volgende spoorlijnen, graag opgesplitst per maand: a) De Panne - Landen om 05u52 b) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52 c) De Panne - Landen om 06u52 d) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52 e) De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenr ...[+++]

1. Quel était le pourcentage des trains de la ligne Bruxelles-La Panne qui accusaient un retard à l'heure de pointe du matin et du soir, au cours de la période entre janvier 2015 et mars 2015, sur les lignes suivantes avec, si possible, une ventilation par mois : a) La Panne - Landen; départ à 05u52 b) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52 c) La Panne - Landen; départ à 06h52 d) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52 e) La Panne - Gand Saint-Pierre - Welk ...[+++]


Deze strategie maakt gebruik van een tariefbeleid dat gebaseerd is op een matrix die rekening houdt met het stationstype, de stationsomgeving, het gebruikersprofiel en de afstand tussen de parking en het station. Tariefbepaling naargelang het 'stationstype' - de internationale stations waar er een parking van superieure kwaliteit wordt ingericht (bijvoorbeeld: Antwerpen-Centraal en Luik-Guillemins); - de stations in de grootsteden waar het aangewezen is om de capaciteit van de parkings voor wagens te beperken in verhouding tot het aa ...[+++]

Tarification en fonction du "type de gare" - les gares internationales où un parking de qualité supérieure est aménagé (par exemple: Bruxelles-Midi, Antwerpen-Centraal et Liège-Guillemins); - les gares des grandes villes où il y a lieu de limiter, proportionnellement au nombre de voyageurs montés, la capacité de parking voitures et de promouvoir les autres moyens de transports en proposant un tarif en lien avec le prix du stationnement en voirie et des transports en commun (par exemple: Gent-Sint-Pieters, Namur); - les gares importa ...[+++]


De huidige treindienst houdt rekening met de werken die gepland zijn op de lijn 59 Gent-Sint-Pieters - Antwerpen, de lijn 50 Gent-Sint-Pieters - Aalst en de werken in Gent-Sint-Pieters.

L'actuel service des trains tient compte des travaux qui sont prévus sur la ligne 59 Gand-Saint-Pierre - Anvers et sur la ligne 50 Gand-Saint-Pierre - Alost, ainsi que des travaux à Gand-Saint-Pierre.


1. a) Werd de beslissing om de dienstregelingen van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel en van de eerstvolgende verbinding via Gent-Sint-Pieters aan te passen, genomen op basis van een vraag van de pendelaars? b) Indien niet, wat is de motivatie van de NMBS om, ondanks de beslissing tot behoud van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel, het tijdstip van vertrek van deze lijn alsook de eerstvolgende onrechtstreekse lijn aan te passen? 2. Laat de NMBS ruimte voor wijzigingen in de dienstregeling? 3. Zal de toegenomen druk op het station Gent-Sint-Pieters geëvalueerd worden en indien de evaluatie negatief is ...[+++]

1. a) La décision de modifier les horaires de la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles et de la relation suivante via Gand-Saint-Pierre a-t-elle été prise à la demande des navetteurs? b) Dans la négative, pour quelle raison la SNCB a-t-elle modifié l'heure de départ de ce train ainsi que du train indirect suivant en dépit de la décision de maintenir la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles?


Overwegende dat bovengenoemd ministerieel besluit de veiligheidsinrichtingen vaststelt van, onder andere, de overweg nr. 21 op de spoorlijn nr. 50A, baanvak Gent-Sint-Pieters-Brugge, gelegen te Nevele, ter hoogte van de kilometerpaal 63.614;

Considérant que l'arrêté ministériel mentionné ci-dessus fixe les dispositifs de sécurité, entre autres, du passage à niveau n° 21 sur la ligne ferroviaire n° 50A, tronçon Gand-Saint-Pierre-Bruges, situé à Nevele, à la hauteur de la borne kilométrique 63.614;


10 APRIL 2013. - Ministerieel besluit tot wijziging van het ministerieel besluit nr. A/98007/50A van 27 april 1999 tot vaststelling van de veiligheidsinrichtingen van de overweg nr. 21 op de spoorlijn nr. 50A, baanvak Gent-Sint-Pieters-Brugge, gelegen te Nevele, ter hoogte van de kilometerpaal 63.614

10 AVRIL 2013. - Arrêté ministériel modifiant l'arrêté ministériel n° A/98007/50A du 27 avril 1999 fixant les dispositifs de sécurité du passage à niveau n° 21 sur la ligne ferroviaire n° 50A, tronçon Gand-Saint-Pierre-Bruges, situé à Nevele, à la hauteur de la borne kilométrique 63.614


De Vlaamse Vervoermaatschappij, met zetel te 2800 Mechelen, Motstraat 20, heeft op 30 oktober 2009 een verzoekschrift tot nietigverklaring ingediend van het besluit van de Vlaamse minister van Binnenlands Bestuur, Stedenbeleid, Wonen en Inburgering, van 19 juni 2009, waarbij aan het Autonoom Gemeentelijk Stadsontwikkelingsbedrijf Gent machtiging tot onteigening wordt verleend met toepassing van de spoedprocedure van onroerende goederen gelegen te Gent Sint-Pieters voor de realisatie van het RUP nr. 137 Stationsomgeving Gent Sint-Pieters Zuidelijk Stationsplein.

La « Vlaamse Vervoermaatschappij », ayant son siège à 2800 Malines, Motstraat 20, a demandé le 30 octobre 2009 l'annulation de l'arrêté du Ministre flamand des Affaires intérieures, de la Politique des Villes, du Logement et de l'Intégration civique du 19 juin 2009 habilitant l'« Autonoom Gemeentelijk Stadsontwikkelingsbedrijf Gent » à procéder à l'expropriation, en application de la procédure d'extrême urgence, de biens immeubles sis à Gand Saint-Pierre en vue de la réalisation du PES n° 137 « Stationsomgeving Gent Sint-Pieters Zuidelijk Stationsplein ».


De VZW Bond Beter Leefmilieu en de VZW Gents Milieufront, beide woonplaats kiezend bij Mr. Thomas Bienstman, met kantoor te 9051 Gent, Derbystraat 309, Maaltecenter Blog G, hebben op 9 maart 2007 een vordering tot schorsing van de tenuitvoerlegging ingesteld van het besluit van de Vlaamse Regering van 15 december 2006 houdende definitieve vaststelling van het gewestelijk ruimtelijk uitvoeringsplan « Stationsomgeving Gent Sint-Pieters - Koningin Fabiolalaan » te Gent.

L'ASBL Bond Beter Leefmilieu et l'ASBL Gents Milieufront, élisant toutes deux domicile chez Me Thomas Bienstman, avocat, ayant son cabinet à 9051 Gand, Derbystraat 309, Maaltecenter Blog G, ont introduit le 9 mars 2007 une demande de suspension de l'exécution de l'arrêté du Gouvernement flamand du 15 décembre 2006 portant fixation définitive du plan régional d'exécution spatiale « Stationsomgeving Gent Sint-Pieters - Koningin Fabiolalaan » à Gand.


In het grootstedelijk gebied Gent worden minstens vijf hoofdhaltes uitgebouwd, waarvan een aan het NMBS-station Gent-Sint-Pieters en een aan het NMBS-station Gent-Dampoort.

Dans la zones métropolitaine de Gand, au moins cinq haltes principales sont réalisées, dont une à la gare SNCB de " Gent-St.-Pieters" et à la gare SNCB de " Gent-Dampoort" .




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'stationsomgeving gent sint-pieters' ->

Date index: 2024-11-07
w