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Vertaling van "verbinding met gent-sint-pieters " (Nederlands → Frans) :

Om een vlotte verbinding met Gent-Sint-Pieters en Gent-Dampoort te garanderen, is het behoud van een stop van één van de treinen richting Antwerpen noodzakelijk.

Pour garantir une liaison rapide avec Gand-Saint-Pierre et Gand-Dampoort, il importe qu'un des trains circulant en direction d'Anvers continue à s'arrêter à Gentbrugge.


1. a) Werd de beslissing om de dienstregelingen van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel en van de eerstvolgende verbinding via Gent-Sint-Pieters aan te passen, genomen op basis van een vraag van de pendelaars? b) Indien niet, wat is de motivatie van de NMBS om, ondanks de beslissing tot behoud van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel, het tijdstip van vertrek van deze lijn alsook de eerstvolgende onrechtstreekse lijn aan te passen? 2. Laat de NMBS ruimte voor wijzigingen in de dienstregeling? 3. Zal ...[+++]

1. a) La décision de modifier les horaires de la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles et de la relation suivante via Gand-Saint-Pierre a-t-elle été prise à la demande des navetteurs? b) Dans la négative, pour quelle raison la SNCB a-t-elle modifié l'heure de départ de ce train ainsi que du train indirect suivant en dépit de la décision de maintenir la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles?


De Panne - Landen om 05u52; 2. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52; 3. De Panne - Landen om 06u52; 4. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52; 5. De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenraedt om 07u25; 6. De Panne - Landen om 07u52; 7. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Eupen om 07u52; 8. Brussel Centraal (richting Poperinge) - Gent Sint-Pieters - De Pa ...[+++]

La Panne - Landen; départ à 05u52; 2. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52; 3. La Panne - Landen; départ à 06h52; 4. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52; 5. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 6. La Panne - Landen; départ à 07h52; 7. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 8. Bruxelles-Central (direction Poperinge) - Gand Saint-Pierre - La Panne; départ à 16h08; 9. Bruxelles-Central - La Panne; ...[+++]


Reizigers vanuit De Panne en Brussel-Zuid beschikken zodoende over dit totaal treinaanbod: i) een snelle halfuurverbinding op de piekuren: - 2 x rechtstreeks (1 uur 50'); - 2 x met overstap in Gent Sint-Pieters (1 uur 53'); ii) buiten de piekuren: - verbinding met ruime overstap in Gent Sint-Pieters (17') elk uur van de dag (2 uur 2'); - voor de klanten die liever niet overstappen: rechtstreekse verbinding elk uur van de dag (2 ...[+++]

Les voyageurs en provenance de La Panne et de Bruxelles-Midi disposent ainsi en tout de l'offre de trains: i) une liaison bi-horaire rapide aux heures de pointe: - 2 trains directs (1 heure 50'); - 2 trains avec correspondance à Gand Saint-Pierre (1 heure 53'); ii) en dehors des heures de pointe: - une liaison avec large temps de correspondance à Gand Saint-Pierre (17') toutes les heures de la journée (2 heures 2'); - pour les clients qui préfèrent ne pas prendre de correspondance: une liaison directe toutes les heures de la journée (2 heures 20').


1. Hoeveel procent van de treinen hadden vertraging tussen Brussel en De Panne tijdens de ochtend- en avondspits in de periode van januari 2015 tot maart 2015 op volgende spoorlijnen, graag opgesplitst per maand: a) De Panne - Landen om 05u52 b) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52 c) De Panne - Landen om 06u52 d) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52 e) De Pan ...[+++]

1. Quel était le pourcentage des trains de la ligne Bruxelles-La Panne qui accusaient un retard à l'heure de pointe du matin et du soir, au cours de la période entre janvier 2015 et mars 2015, sur les lignes suivantes avec, si possible, une ventilation par mois : a) La Panne - Landen; départ à 05u52 b) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52 c) La Panne - Landen; départ à 06h52 d) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52 e) La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25 f) La Panne - Landen; départ à 07h52 g) La Panne (direction Landen) - Gand Sain ...[+++]


12. Het gedeelte van het grondgebied van de stad Gent beginnend onder de torens van het Rabot, het kanaal de Lieve tot aan de Lievebrug, de middellijn van de Lievestraat, de middellijn van de Lange Steenstraat, de middellijn van de Grauwpoort tot aan het Sluizeken, de middellijn van het Sluizeken tot tegen de Achterleie, de zuidelijke grens van Achterleie tot aan de Leie, de Leie langs de Achterleie, de Leie tot aan de Slachthuisbrug, de Slachthuisbrug tot het kruispunt met de Koepoortkaai, de Koepoortkaai, de Filips Van Artveldestraat tot aan het Sint-Annaplein, de noordelijke grens van het Sint-Annaplein, de middellijnen van de Brabant ...[+++]

12. La partie du territoire de la ville de Gand débutant sous les tours du Rabot, le canal de Lieve jusqu'au Lievebrug, la ligne médiane de la Lievestraat, la ligne médiane de la Lange Steenstraat, la ligne médiane du Grauwpoort jusqu'au Sluizeken, la ligne médiane du Sluizeken jusqu'à l'Achterleie, la frontière sud de l'Achterleie jusqu'à la Lys, la Lys le long de l'Achterleie, la Lys jusqu'au Slachthuisbrug, le Slachthuisbrug jusqu'au croisement avec le Koepoortkaai, le Koepoortkaai, la Filips Van Artveldestraat jusqu'à Sint-Annaplein, la frontière nord de la Sint-Annaplein, la ligne médiane de Brabantdam jusqu'au croisement avec le Kortedagsteeg, la ligne médiane du Kortedagsteeg, la ligne médiane de la Walpoortstraat, la ligne médiane d ...[+++]


16. De gemeente Destelbergen en het gedeelte van het grondgebied van de stad Gent beginnend aan de grens met de gemeente Destelbergen, de middellijn van de Dendermondsesteenweg tot aan het Antwerpenplein, de middellijn van het Antwerpenplein dwars door het Octrooiplein, de waterweg tussen het Octrooiplein en de Leie, de Leie tot aan de Slachthuisbrug, de Slachthuisbrug tot het kruispunt met de Koepoortkaai, verder de oostelijke grens van de Koepoortkaai en de Filips Van Artveldestraat tot aan het Sint-Annaplein, de noordelijke grens van het Sint-Annaplein, de middellijnen van de Brabantdam tot aan de kruising met de Kortedagsteeg, de mid ...[+++]

16. La commune de Destelbergen et la partie du territoire de la ville de Gand débutant à la limite de la commune de Destelbergen, la ligne médiane de la Dendermondsesteenweg jusqu'à l'Antwerpenplein, la ligne médiane de l'Antwerpenplein à travers l'Octrooiplein, la voie navigable entre l'Octrooiplein et la Lys, la Lys jusqu'au Slachthuisbrug, le Slachthuisbrug jusqu'au croisement avec le Koepoortkaai, ensuite la limite est du Koepoortkaai et la Filips Van Artveldestraat jusqu'à la Sint-Annaplein, la limite nord de la Sint-Annaplein, la ligne médiane du Brabantdam jusqu'au croisement avec le Kortedagsteeg, la ligne médiane du Kortedagsteeg, la ligne médiane de la Walpoortstraat, la ligne médiane de la Sint-P ...[+++]


Bij het koninklijk besluit van 28 april 2017 wordt de beslissing van de deputatie van de provincieraad van de Provincie Oost-Vlaanderen van 6 april 2017, waarbij aan de N.V. ELIA Asset, Keizerslaan 20, te 1000 Brussel, een wegvergunning (index: 235/80865) wordt verleend voor het vernieuwen van een bovengrondse elektrische verbinding, uitgebaat op een spanning van 380 kV, met een frequentie van 50 Hz, tussen het hoogspanningsstation Mercator te Kruibeke en het hoogspanningsstation Horta te Zomergem, op het grondgebied van de steden Gent, Lokeren, Sint-Nikl ...[+++]

Par arrêté royal du 28 avril 2017, est approuvée la décision de la députation de la Province de Flandre orientale du 6 avril 2017, accordant une permission de voirie (index: 235/80865) à le S.A. ELIA Asset, Boulevard de l'Empereur 20, à 1000 Bruxelles, pour le renouvellement d'une liaison électrique au-dessus du sol, à la tension de 380 kV, à une fréquence de 50 Hz, entre la station haute tension Mercator à Kruibeke et la station haute tension Horta à Zomergem, sur le territoire des villes de Gent, Lokeren, Sint-Niklaas, et des communes de Evergem, Kruibeke, Lochristi, Lovendegem, Moerbeke, Temse, Waarschoot, Waasmunster et Zomergem.


Bij het koninklijk besluit van 18 april 2017 wordt een verklaring van openbaar nut toegekend aan de N.V. Elia Asset, Keizerslaan 20, te 1000 Brussel, met index: 9.EE/235/80866 voor de vernieuwing van een bovengrondse elektrische verbinding op een spanning van 380 kV, tussen het hoogspanningsstation Mercator te Kruibeke en het hoogspanningsstation Horta te Zomergem, op het grondgebied van de steden Gent, Lokeren, Sint-Niklaas en de gemeenten Evergem, Kruibeke, Lochristi, Lovendegem, Moerbeke, Temse, Waarschoot, Waasmunster en Zomergem.

Par arrêté royal du 18 avril 2017, une déclaration d'utilité publique est octroyée à la S.A. Elia Asset, boulevard de l'Empereur 20, 1000 Bruxelles, index : 9.EE/235/80866, pour le renouvellement d'une ligne aérienne à la tension de 380 kV, entre le poste haute tension Mercator à Kruibeke et le poste haute tension Horta à Zomergem, sur le territoire des villes de Gent, Lokeren, Sint-Niklaas et les communes de Evergem, Kruibeke, Lochristi, Lovendegem, Moerbeke, Temse, Waarschoot, Waasmunster et Zomergem.


De Vlaamse Vervoermaatschappij, met zetel te 2800 Mechelen, Motstraat 20, heeft op 30 oktober 2009 een verzoekschrift tot nietigverklaring ingediend van het besluit van de Vlaamse minister van Binnenlands Bestuur, Stedenbeleid, Wonen en Inburgering, van 19 juni 2009, waarbij aan het Autonoom Gemeentelijk Stadsontwikkelingsbedrijf Gent machtiging tot onteigening wordt verleend met toepassing van de spoedprocedure van onroerende goederen gelegen te Gent Sint-Pieters voor de realisatie van het RUP nr. 137 Stationsomgeving Gent Sint-Piete ...[+++]

La « Vlaamse Vervoermaatschappij », ayant son siège à 2800 Malines, Motstraat 20, a demandé le 30 octobre 2009 l'annulation de l'arrêté du Ministre flamand des Affaires intérieures, de la Politique des Villes, du Logement et de l'Intégration civique du 19 juin 2009 habilitant l'« Autonoom Gemeentelijk Stadsontwikkelingsbedrijf Gent » à procéder à l'expropriation, en application de la procédure d'extrême urgence, de biens immeubles sis à Gand Saint-Pierre en vue de la réalisation du PES n° 137 « Stationsomgeving Gent Sint-Pieters Zuidelijk Stationsp ...[+++]




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Date index: 2022-01-22
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