2.2.4 Autonomie Is zelfstandig in - het bepalen, voorbereiden, uitvoeren en controleren van massages - het bijhouden van klantenfiches - het adviseren va
n de klant over een goede verzorging en hygiëne van het lichaam - het uitstallen, adviseren en verkopen van producten en massages - het uitvoeren van voorraadbeheer Is gebonden aan - de geldende regels en procedures van het instituut - veiligheids-, hygiëne-, gezondheids- en milieureglementering - de eigen beroepsgrens - de wet op de privacy betreffende het doorgeven van informatie over de klanten - de gezondheidssituatie, de vraag en wensen van de klant en de haalbaarheid van de massage
...[+++] Doet beroep op - de leidinggevende bij moeilijk in te schatten situaties (vb. bereiken van de - eroepsgrens), problemen, gevaar en voor het verkrijgen van de werkopdracht - het team/collega's in geval er nood is aan advies, feedback of voor ondersteuning (van activiteiten) - externen voor informatie en advies 2.2.5 Verantwoordelijkheid - Het vastleggen van een afspraak met de klant - Het verwelkomen van de klant, het vaststellen van de wensen van de klant en het adviseren over de producten en massagetechnieken - Het voorstellen van producten en massagetechnieken en het bepalen van een massage voor de klant - Het werken met oog voor welzijn, veiligheid, kwaliteit en milieu - Het samenwerken met leidinggevende(n), collega's, medewerkers en/of stagiaires - Het schoonmaken en voorbereiden van de huid op de massage - Het uitvoeren van een drainerende, relaxerende, verstevigende, stimulerende,.massage (van het lichaam) - Het tonen en uitleggen van technieken aan de klant - Het adviseren, promoten en verkopen van massages en producten aan de klant - Het evalueren van de massage - Het schoonmaken van apparatuur en hulpstukken en het opruimen van de cabine, werktafel,.2.2.4 Autonomie Fait preuve d'autonomie pour : - définir, préparer, exécuter et contrôler les massages ; - tenir à jour les fiches client ; - conseiller le client au sujet des soins et de l'hygiène corrects du
corps ; - disposer dans l'étalage, conseiller et vendre des produits et massages ; - réaliser la gestion du stock. est tenu par : - les règles et procédures en vigueur au sein de l'institut ; - la réglementation en matière de sécurité, d'hygiène, de santé et d'environnement ; - ses propres limites professionnelles ; - la loi relative à la protection de la vie privée concernant la communication des informations relatives aux
...[+++]clients ; - l'état de santé, la demande et les souhaits du client, et la faisabilité du massage. Fait appel : - au dirigeant en cas de situations difficiles à évaluer (ex. lorsqu'il arrive aux limites de sa profession), - de problèmes, de danger et pour recevoir la mission de travail ; - à l'équipe/aux collègues s'il a besoin d'un avis, d'un feed-back ou d'un soutien (au niveau des activités) ; - à des externes pour obtenir des informations et des conseils. 2.2.5 Responsabilité - fixer un rendez-vous avec le client ; - accueillir le client, définir ses souhaits et le conseiller au sujet des produits et des techniques de massage ; - proposer des produits et des techniques de massage, et définir un massage avec le client ; - travailler dans le respect du bien-être, de la sécurité, de la qualité et de l'environnement ; - collaborer avec le(s) supérieur(s), les collègues, les collaborateurs et/ou stagiaires ; - nettoyer et préparer la peau pour le massage ; - réaliser un massage drainant, relaxant, fortifiant, stimulant, etc (du corps) ; - montrer et expliquer les techniques au client ; - conseiller, promouvoir et vendre des massages et des produits au client ; - évaluer le massage ; - nettoyer les appareils et les accessoires, et ranger la cabine, la table de massage, etc.