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Vertaling van "werken in gent-sint-pieters " (Nederlands → Frans) :

Een extra stop toevoegen aan de andere IC's tussen Gent en Antwerpen (IC Oostende-Antwerpen IC Rijsel/Poperinge-Antwerpen) is niet aan de orde en is operationeel niet haalbaar door de grote werken in Gent-Sint-Pieters en de bufferminuten die geïntegreerd zijn in het plan voor spoorvernieuwingswerken op de lijn tussen Gent-Dampoort en Antwerpen.

L'ajout d'un arrêt supplémentaire aux autres trains IC circulant entre Gand et Anvers (les trains IC Ostende-Anvers et les trains IC Lille/Poperinge-Anvers) n'est pas à l'ordre du jour et n'est pas réalisable d'un point de vue opérationnel en raison des importants travaux à Gand-Saint-Pierre et des minutes tampon qui ont été intégrées dans le plan pour les travaux de rénovation des voies sur la ligne entre Gand-Dampoort et Anvers.


De huidige treindienst houdt rekening met de werken die gepland zijn op de lijn 59 Gent-Sint-Pieters - Antwerpen, de lijn 50 Gent-Sint-Pieters - Aalst en de werken in Gent-Sint-Pieters.

L'actuel service des trains tient compte des travaux qui sont prévus sur la ligne 59 Gand-Saint-Pierre - Anvers et sur la ligne 50 Gand-Saint-Pierre - Alost, ainsi que des travaux à Gand-Saint-Pierre.


De Panne - Landen om 05u52; 2. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52; 3. De Panne - Landen om 06u52; 4. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52; 5. De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenraedt om 07u25; 6. De Panne - Landen om 07u52; 7. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Eupen om 07u52; 8. Brussel Centraal (richting Poperinge) - Gent Sint-Pieters - De Panne om 16u08; 9. Brussel Centraal - De Panne om 16u38; 10. Brussel Centraal - Gent Sint-Pieters - De Panne om 17u08; 11. Brussel Centraal - De Panne om 17u39; 12. Brussel Centraal (richting Oostende) - Gent ...[+++]

La Panne - Landen; départ à 05u52; 2. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52; 3. La Panne - Landen; départ à 06h52; 4. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52; 5. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 6. La Panne - Landen; départ à 07h52; 7. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 8. Bruxelles-Central (direction Poperinge) - Gand Saint-Pierre - La Panne; départ à 16h08; 9. Bruxelles-Central - La Panne; ...[+++]


1. Hoeveel procent van de treinen hadden vertraging tussen Brussel en De Panne tijdens de ochtend- en avondspits in de periode van januari 2015 tot maart 2015 op volgende spoorlijnen, graag opgesplitst per maand: a) De Panne - Landen om 05u52 b) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52 c) De Panne - Landen om 06u52 d) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52 e) De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenraedt om 07u25 f) De Panne - Landen om 07u52 g) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Eupen om 07u52 h) Brussel Centraal (richting Poperinge) - Gent Sint-Pieters - De Panne om 1 ...[+++]

1. Quel était le pourcentage des trains de la ligne Bruxelles-La Panne qui accusaient un retard à l'heure de pointe du matin et du soir, au cours de la période entre janvier 2015 et mars 2015, sur les lignes suivantes avec, si possible, une ventilation par mois : a) La Panne - Landen; départ à 05u52 b) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52 c) La Panne - Landen; départ à 06h52 d) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52 e) La Panne - Gand Saint-Pierre - Welk ...[+++]


1. a) Werd de beslissing om de dienstregelingen van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel en van de eerstvolgende verbinding via Gent-Sint-Pieters aan te passen, genomen op basis van een vraag van de pendelaars? b) Indien niet, wat is de motivatie van de NMBS om, ondanks de beslissing tot behoud van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel, het tijdstip van vertrek van deze lijn alsook de eerstvolgende ...[+++]

1. a) La décision de modifier les horaires de la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles et de la relation suivante via Gand-Saint-Pierre a-t-elle été prise à la demande des navetteurs? b) Dans la négative, pour quelle raison la SNCB a-t-elle modifié l'heure de départ de ce train ainsi que du train indirect suivant en dépit de la décision de maintenir la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles?


10 APRIL 2013. - Ministerieel besluit tot wijziging van het ministerieel besluit nr. A/98007/50A van 27 april 1999 tot vaststelling van de veiligheidsinrichtingen van de overweg nr. 21 op de spoorlijn nr. 50A, baanvak Gent-Sint-Pieters-Brugge, gelegen te Nevele, ter hoogte van de kilometerpaal 63.614

10 AVRIL 2013. - Arrêté ministériel modifiant l'arrêté ministériel n° A/98007/50A du 27 avril 1999 fixant les dispositifs de sécurité du passage à niveau n° 21 sur la ligne ferroviaire n° 50A, tronçon Gand-Saint-Pierre-Bruges, situé à Nevele, à la hauteur de la borne kilométrique 63.614


De Vlaamse Vervoermaatschappij, met zetel te 2800 Mechelen, Motstraat 20, heeft op 30 oktober 2009 een verzoekschrift tot nietigverklaring ingediend van het besluit van de Vlaamse minister van Binnenlands Bestuur, Stedenbeleid, Wonen en Inburgering, van 19 juni 2009, waarbij aan het Autonoom Gemeentelijk Stadsontwikkelingsbedrijf Gent machtiging tot onteigening wordt verleend met toepassing van de spoedprocedure van onroerende goederen gelegen te Gent Sint-Pieters voor de realisatie van het RUP nr. 137 Stationsomgeving Gent Sint-Piete ...[+++]

La « Vlaamse Vervoermaatschappij », ayant son siège à 2800 Malines, Motstraat 20, a demandé le 30 octobre 2009 l'annulation de l'arrêté du Ministre flamand des Affaires intérieures, de la Politique des Villes, du Logement et de l'Intégration civique du 19 juin 2009 habilitant l'« Autonoom Gemeentelijk Stadsontwikkelingsbedrijf Gent » à procéder à l'expropriation, en application de la procédure d'extrême urgence, de biens immeubles sis à Gand Saint-Pierre en vue de la réalisation du PES n° 137 « Stationsomgeving Gent Sint-Pieters Zuidelijk Stationsp ...[+++]


De VZW Bond Beter Leefmilieu en de VZW Gents Milieufront, beide woonplaats kiezend bij Mr. Thomas Bienstman, met kantoor te 9051 Gent, Derbystraat 309, Maaltecenter Blog G, hebben op 9 maart 2007 een vordering tot schorsing van de tenuitvoerlegging ingesteld van het besluit van de Vlaamse Regering van 15 december 2006 houdende definitieve vaststelling van het gewestelijk ruimtelijk uitvoeringsplan « Stationsomgeving Gent Sint-Pieters - Koningin Fabiolalaan » te Gent.

L'ASBL Bond Beter Leefmilieu et l'ASBL Gents Milieufront, élisant toutes deux domicile chez Me Thomas Bienstman, avocat, ayant son cabinet à 9051 Gand, Derbystraat 309, Maaltecenter Blog G, ont introduit le 9 mars 2007 une demande de suspension de l'exécution de l'arrêté du Gouvernement flamand du 15 décembre 2006 portant fixation définitive du plan régional d'exécution spatiale « Stationsomgeving Gent Sint-Pieters - Koningin Fabiolalaan » à Gand.


In het grootstedelijk gebied Gent worden minstens vijf hoofdhaltes uitgebouwd, waarvan een aan het NMBS-station Gent-Sint-Pieters en een aan het NMBS-station Gent-Dampoort.

Dans la zones métropolitaine de Gand, au moins cinq haltes principales sont réalisées, dont une à la gare SNCB de " Gent-St.-Pieters" et à la gare SNCB de " Gent-Dampoort" .


Artikel 1. Het algemeen nut vordert voor de uitvoering van de werken, kaderend in het herstellen van het talud van de lijn 75 Gent-Sint-Pieters, Moeskroen tussen km 40 732 en km 41 194, de onmiddellijke inbezitneming van de percelen gelegen op het grondgebied van de stad Kortrijk en opgenomen in het plan nr. T3-0750-040.732, gevoegd bij dit besluit.

Article 1. Il y a utilité publique à exécuter, dans le cadre de l'exécution des travaux de restauration du talus de la ligne 75 Gand-St-Pierre, Mouscron entre les km 40 732 et les km 41 194, la prise de possession immédiate des parcelles, situées sur le territoire de la ville de Courtrai et reprises au plan n° T3-0750-040.732, annexé au présent arrêté.




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Date index: 2023-11-11
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