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APC
Advertise financial product
Advertise financial products
Advertised product
Advertising Agency Production Club of New York
Advertising Production Club of New York
Advertising production manager
Create a financial product
Derivative
Derivative instrument
Derivative product
Develop financial products
Endorse products in advertisements
Establish financial products
Financial advertising
Financial derivative
Financial derivative instrument
Financial derivative product
Implement financial products
Market financial products
PPPC
Promote financial products
Promote products in ads
Promote products in advertisements
Promotional Product Professionals of Canada Inc.
Promotional Products Association of Canada Inc.
Publicized product
Push products in advertisements
Specialty Advertising Association of Canada Inc.
Specialty Advertising Counselors of Canada
TPAO
Therapeutic Products Advertising Ordinance

Vertaling van "Advertise financial product " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
advertise financial product | advertise financial products | market financial products | promote financial products

promouvoir des produits financiers


promote products in ads | push products in advertisements | endorse products in advertisements | promote products in advertisements

promouvoir des produits dans des publicités


Promotional Product Professionals of Canada Inc. [ PPPC | Promotional Products Association of Canada Inc. | Specialty Advertising Association of Canada Inc. | Specialty Advertising Counselors of Canada ]

Professionnels en produits promotionnels du Canada inc. [ PPPC | Association de la publicité par l'objet du Canada inc. | Conseillers en spécialités publicitaires du Canada ]


establish financial products | implement financial products | create a financial product | develop financial products

élaborer des produits financiers


Ordinance of 17 October 2001 on the Advertising of Therapeutic Products | Therapeutic Products Advertising Ordinance [ TPAO ]

Ordonnance du 17 octobre 2001 sur la publicité pour les médicaments [ OPuM ]


advertised product [ publicized product ]

produit recommandé [ produit publicité | produit annoncé par la publicité ]


Advertising Production Club of New York [ APC | Advertising Agency Production Club of New York ]

Advertising Production Club of New York [ APC | Advertising Agency Production Club of New York ]


derivative | derivative instrument | derivative product | financial derivative | financial derivative product | financial derivative instrument

dérivé | produit dérivé | instrument dérivé | dérivé financier | produit financier dérivé | instrument financier dérivé




advertising production manager

chef de la production publicitaire
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(a) to protect the health of young persons throughout Canada from the numerous debilitating and fatal diseases and other consequences injurious to health that are associated with tobacco use; (b) to protect young persons throughout Canada from inducements to use tobacco products and to counteract such inducements; (c) to discourage and prevent tobacco use by young persons throughout Canada, including children, and to fight their addiction to tobacco and dependence on its use; (d) to develop a multi-year strategy to combat the use of tobacco products by young persons and to involve young persons as much as possible in the design and ex ...[+++]

a) de protéger la santé des jeunes au Canada contre les nombreuses maladies débilitantes ou mortelles liées à l'usage du tabac et autres conséquences néfastes pour la santé que celui-ci entraîne; b) de préserver les jeunes au Canada des incitations à la consommation des produits du tabac et de contrer les effets de ces incitations; c) de décourager et de prévenir la consommation des produits du tabac chez les jeunes, notamment les enfants, dans tout le Canada, et de lutter contre le tabagisme et la dépendance des jeunes à l'usage du tabac; d) d'établir une stratégie pluriannuelle afin de combattre la consommation des produits du tabac ...[+++]


Quebec regulated financial planning, or at least the training of financial planners, to ensure that in a competitive market, all consumers have a right to know what kind of training people must have when they provide financial planning services and advertise themselves as financial planners when delivering products and services.

Au Québec, on a réglementé la planification financière, ou du moins la formation des planificateurs financiers, pour s'assurer que dans un milieu concurrentiel, tous les consommateurs aient le droit de savoir quel genre de formation ont les personnes qui s'adonnent à la planification financière et qui s'affichent comme planificateurs financiers pour distribuer des services et des produits.


7. Stresses that educating consumers reduces their risks vis-à-vis dangerous or counterfeit products, speculative financial products and misleading advertising; takes the view that education (including financial education) and empowerment of consumers need to be lifelong, and should begin at school; emphasises the need to avoid information overload, and stresses instead the need to reduce knowledge deficits and to improve consumer awareness through reliable, clear, comparable and targeted information;

7. souligne que la formation des consommateurs réduit les risques courus face aux produits dangereux ou contrefaits, aux produits financiers spéculatifs et à la publicité mensongère; estime que l'éducation (y compris l'éducation financière) et la responsabilisation des consommateurs devraient être permanentes et commencer dès l'école; souligne qu'il faut éviter l'excès d'information et, au contraire, réduire le manque de connaissances et améliorer l'information des consommateurs grâce à une information fiable, claire, comparable et ...[+++]


27. Highlights the fact that advertisements for financial investment products often fail to sufficiently explain their underlying risks and overemphasise possible benefits that often fail to materialise, thereby exposing consumers of financial services products to loss of their capital; calls on the Commission to introduce stricter advertising standards for sophisticated financial products aimed at retail investors who may not have a good understanding of financial risk, ...[+++]

27. souligne que les explications fournies dans les publicités pour les produits d'investissement financier sur les risques sous-jacents sont souvent insuffisantes et qu'elles mettent trop l'accent sur des bénéfices potentiels qui, souvent, ne se concrétisent pas, exposant ainsi les consommateurs de produits de services financiers à la perte de leur capital; demande à la Commission d'introduire des normes plus strictes pour la publicité des produits financiers sophistiqués destinés aux investisseur ...[+++]


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21. Notes the fact that in international forums the need to protect consumers through information and the regulation of the financial markets has been recognised, the complexity of such markets entailing that any consumer can potentially be vulnerable; notes that such complexity may lead consumers into excessive debt; notes that, according to a recent survey by the Commission, 70 % of financial institutions' and companies' websites were making basic errors in their advertisements and in the basic required informati ...[+++]

21. rappelle qu'il a été reconnu, dans les instances internationales, qu'il était nécessaire de protéger le consommateur au moyen d'informations et de réglementations des marchés financiers, dont la complexité entraîne la plupart du temps la vulnérabilité de tous les consommateurs, ce qui a souvent pour effet de les conduire au surendettement; fait observer que d'après une récente enquête de la Commission, des irrégularités fondamentales ont été observées sur 70 % des sites Internet d'établissements et entreprises financiers, portant sur la publicité et les informations essentielles requises sur l'offre, alors que le coût était présenté ...[+++]


21. Notes the fact that in international forums the need to protect consumers through information and the regulation of the financial markets has been recognised, the complexity of such markets entailing that any consumer can potentially be vulnerable; notes that such complexity may lead consumers into excessive debt; notes that, according to a recent survey by the Commission, 70% of financial institutions’ and companies’ websites were making basic errors in their advertisements and in the basic required informati ...[+++]

21. rappelle qu'il a été reconnu, dans les instances internationales, qu'il était nécessaire de protéger le consommateur au moyen d'informations et de réglementations des marchés financiers, dont la complexité entraîne la plupart du temps la vulnérabilité de tous les consommateurs, ce qui a souvent pour effet de les conduire au surendettement; fait observer que d'après une récente enquête de la Commission, des irrégularités fondamentales ont été observées sur 70 % des sites Internet d'établissements et entreprises financiers, portant sur la publicité et les informations essentielles requises sur l'offre, alors que le coût était présenté ...[+++]


12. Considers that effective, clear and comprehensible information, particularly in advertisements for financial products, is necessary and that financial institutions should provide sufficient information before contracts are concluded and, in particular, strictly apply the rules laid down in Directive 2004/39/EC of the European Parliament and of the Council of 21 April 2004 on markets in financial instruments and Directive 2008/48/EC of the European Parliament and of the Council of 23 April 2008 on credit agreements for consumers ; ...[+++]

12. considère qu´une information effective, claire et compréhensible, notamment dans les messages de publicité pour les produits financiers, est nécessaire et que les établissements financiers doivent donner une information suffisante préalablement à la conclusion des contrats et faire notamment une stricte application des règles prévues par la directive 2004/39/CE du Parlement européen et du Conseil du 21 avril 2004 concernant les marchés d'instruments financiers et par la directive 2008/48/CE du Parlement européen et du Conseil du 23 avril 2008 concernant les contrats de crédit aux consommateurs ; demande à la Com ...[+++]


It found 33 per cent advertised products, like inexpensive ink cartridges; 24 per cent were financial offers of one kind or another; 18 per cent was advertising for pornographic or sex sites; 5 per cent were blatantly fraudulent or promoted scams; and the remaining 20 per cent were ads for various other things.

D'après ce document, il y a 33 p. 100 de publicité pour certains produits, comme les cartouches d'encre bon marché, 24 p. 100 d'offres financières d'un genre ou d'un autre, 18 p. 100 d'invitations à visiter des sites pornographiques, 5 p. 100 d'offres carrément frauduleuses ou d'arnaques flagrantes, les 20 p. 100 restants consistant en annonces de divers genres.


IVCOMMUNITY ACTION PROGRAMME IN THE FIELD OF PUBLIC HEALTH PAGEREF _Toc502054161 \h IV(2001 2006) PAGEREF _Toc502054162 \h IVHEALTH AND NUTRITION Resolution PAGEREF _Toc502054163 \h IVTOBACCO PAGEREF _Toc502054164 \h VI?Directive on tobacco advertising PAGEREF _Toc502054165 \h VI?Manufacture, presentation and sale of tobacco products PAGEREF _Toc502054166 \h VII?World Health Organisation (WHO) Framework Convention on Tobacco Control PAGEREF _Toc502054167 \h VIIPAEDIATRIC MEDICINAL PRODUCTS - Resolution PAGEREF _Toc502054168 \h VIIACTI ...[+++]

IVPROGRAMME D'ACTION COMMUNAUTAIRE DANS LE DOMAINE DE LA SANTE PUBLIQUE (2001-2006) PAGEREF _Toc501790551 \h IVSANTE ET NUTRITION - Résolution PAGEREF _Toc501790552 \h IVTABAC PAGEREF _Toc501790553 \h VII?Directive concernant la publicité du tabac PAGEREF _Toc501790554 \h VII?Fabrication, présentation et vente des produits du tabac PAGEREF _Toc501790555 \h VII?Convention cadre de lOrganisation mondiale de la santé (OMS) pour la lutte contre le tabagisme PAGEREF _Toc501790556 \h VIIMEDICAMENTS PEDIATRIQUES - Résolution PAGEREF _Toc501790557 \h VIIIPLAN D'ACTION "e-EUROPE 2002 - UNE SOCIETE DE L'INFORMATION POUR TOUS" PAGEREF _Toc501790558 ...[+++]


There is a stereotype out there in the advertisements from mutual funds and other financial products and institutions that Canada is now a nation of personal investors, that we all have a stake in the stock market through our mutual funds.

Un stéréotype circule dans les annonces des fonds mutuels et des autres institutions et produits financiers, à savoir que le Canada est actuellement une nation d'investisseurs personnels, que nous avons tous un intérêt dans le marché boursier par le biais de nos fonds mutuels.


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