Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on classroom guidance strategies
Advises on classroom guidance strategies
Advising on classroom guidance strategies
Apprentice teacher
Arrange parent teacher conference
Arrange parent teacher conferences
Arranging parent teacher conferences
Bricks-and-mortar education
Classroom education
Classroom instruction
Classroom teacher
Classroom teaching
Confer on classroom guidance strategies
Develop instructional events for teachers
Electronic classroom
Flipped classroom
Homeroom teacher
Interactive multimedia classroom
Inverted classroom
Multimedia classroom
Onground education
Onground instruction
Plan parent teacher conference
Prepare training events for teachers
Provide training events for teachers
Reverse teaching
Smart classroom
Supply training events for teachers
Teacher exchange programme
Teacher exchange scheme
Teacher exchange system
Teacher trainee
Technological classroom
Traditional classroom instruction
Traditional education
Traditional instruction
Trainee teacher

Vertaling van "Classroom teacher " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


homeroom teacher | classroom teacher

titulaire de classe | titulaire | professeur des écoles | professeure des écoles | instituteur | institutrice


advises on classroom guidance strategies | confer on classroom guidance strategies | advise on classroom guidance strategies | advising on classroom guidance strategies

conseiller des stratégies d'orientation dans les classes | recommander des stratégies d'orientation dans les classes


smart classroom | multimedia classroom | interactive multimedia classroom | electronic classroom | technological classroom

salle de classe multimédia | classe multimédia


classroom instruction [ classroom education | traditional classroom instruction | traditional instruction | traditional education | bricks-and-mortar education | onground education | onground instruction | classroom teaching ]

enseignement en classe [ enseignement en présentiel | enseignement en salle de classe | enseignement traditionnel | enseignement en présence ]


develop instructional events for teachers | supply training events for teachers | prepare training events for teachers | provide training events for teachers

préparer des actions de formation pour des enseignants


arrange parent teacher conferences | plan parent teacher conference | arrange parent teacher conference | arranging parent teacher conferences

organiser une rencontre parents-enseignants | organiser une réunion parents-professeurs


flipped classroom | inverted classroom | reverse teaching

enseignement inversé


teacher exchange programme | teacher exchange scheme | teacher exchange system

programme d'échange d'enseignants


apprentice teacher | teacher trainee | trainee teacher

élève-maître | étudiant en pédagogie
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Data on classroom teachers shall be provided by ISCED levels 0 to 4 with the following breakdown: ISCED 0: 2-digit level of detail; ISCED 1 and 2: 1-digit level of detail; ISCED 3 and 4: 2-digit level of detail.

Les données sur les enseignants seront fournies pour les niveaux 0 à 4 de la CITE, dans la ventilation suivante: CITE 0: niveau de détail à deux chiffres; CITE 1 et 2: niveau de détail à un chiffre; CITE 3 et 4: niveau de détail à deux chiffres.


number of classroom teachers (by ISCED levels 0 to 4) and academic staff, by type of institution (public, private), employment status (full-time, part time, full-time equivalent) and sex,

nombre d’enseignants (pour les niveaux 0 à 4 de la CITE) et personnel universitaire, par type d’établissement (public, privé), par statut professionnel (temps plein, temps partiel, équivalent temps plein) et par sexe,


number of classroom teachers (by ISCED levels 0 to 4) and academic staff, by sex and age group,

nombre d’enseignants (pour les niveaux 0 à 4 de la CITE) et personnel universitaire, par sexe et par groupe d’âge,


Data on classroom teachers shall be provided by ISCED levels 0 to 4 with the following breakdown: ISCED 0: 2-digit level of detail; ISCED 1 and 2: 1-digit level of detail; ISCED 3 and 4: 2-digit level of detail.

Les données sur les enseignants seront fournies pour les niveaux 0 à 4 de la CITE, dans la ventilation suivante: CITE 0: niveau de détail à deux chiffres; CITE 1 et 2: niveau de détail à un chiffre; CITE 3 et 4: niveau de détail à deux chiffres.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Initial Teacher Education is most effective when pedagogical theory is combined with both subject knowledge and sufficient classroom practice. Student teachers need to be prepared for collaborative work and career-long professional development, for dealing with diversity in the classrooms and for using digital technologies with confidence.

La formation initiale des enseignants est plus efficace lorsque la théorie pédagogique est combinée avec la connaissance de la matière enseignée et une pratique en classe suffisante Il importe que les futurs enseignants soient préparés au travail de collaboration et à un développement professionnel tout au long de leur carrière, afin d’être à même de gérer la diversité dans les classes et d’utiliser en confiance les technologies numériques.


Expresses its concern at the fact that half of teacher trainers in OECD countries feel that teacher training systems do not sufficiently prepare them to handle diversity effectively, and encourages the Member States concerned to guarantee ongoing professional support for teachers in this field, equipping them with the necessary pedagogical competencies on the topics of migration and acculturation and enabling them to utilise diversity as a rich source for learning in classrooms; advocates better utilisation of the potential of peer-l ...[+++]

se déclare préoccupé par le fait que la moitié des formateurs d'enseignants dans les pays de l'OCDE ont le sentiment que la formation des enseignants ne les prépare pas suffisamment à gérer la diversité de façon efficace, et encourage les États membres concernés à garantir aux enseignants un soutien professionnel continu dans ce domaine afin de les doter des compétences pédagogiques nécessaires sur les thèmes de la migration et de l'acculturation et de leur permettre d'utiliser en classe la diversité en tant que source d'enseignement d'une grande richesse; plaide en faveur d'une meilleure utilisation du potentiel des activités d'apprent ...[+++]


number of classroom teachers (by ISCED levels 0 to 4) and academic staff, by type of institution (public, private), employment status (full-time, part time, full-time equivalent) and sex,

nombre d’enseignants (pour les niveaux 0 à 4 de la CITE) et personnel universitaire, par type d’établissement (public, privé), par statut professionnel (temps plein, temps partiel, équivalent temps plein) et par sexe,


number of classroom teachers (by ISCED levels 0 to 4) and academic staff, by sex and age group,

nombre d’enseignants (pour les niveaux 0 à 4 de la CITE) et personnel universitaire, par sexe et par groupe d’âge,


II. Better Language Teaching: The language-friendly school; The Languages Classroom; Language teacher training; Supply of language teachers; Training teachers of other subjects; Testing language skills.

II. UN MEILLEUR ENSEIGNEMENT DES LANGUES: L'école favorable aux langues ; La classe de langues ; Formation des professeurs de langues ; Offre de professeurs de langues ; Formation des enseignants dans d'autres disciplines ; Évaluation des compétences linguistiques.


It will provide case studies, evaluation materials and methods with a view to helping teachers to exploit the potential of ICT for innovative cooperation methods, such as, for example, virtual classrooms, joint curricula developments for the in-service training of teachers, multidisciplinary approaches or the use of common teaching tools and resources.

Elle fournira des monographies, des documents d'évaluation et des méthodes pour aider les enseignants à exploiter le potentiel des TIC dans le cadre de méthodes de coopération innovantes, telles que les salles de classe virtuelles, les programmes communs de formation complémentaire pour enseignants, les approches pluridisciplinaires ou l'utilisation d'outils et de ressources d'apprentissage communs.


w