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Check production line for deviations
Check quality of products on the production line
Checking quality of products on the production line
Cold air testing
Cold bend test
Cold extrusion test
Cold lining test
Cold weather testing center
Cold-weather test current at-18 degrees C
IHCA
IHCA test
Isocapnic hyperventilation with cold air
Line test set
Noise measuring test set
Psophometer
Telephone line test set
Test production line for deviations

Traduction de «Cold lining test » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


isocapnic hyperventilation with cold air [ IHCA | IHCA test | cold air testing ]

test d'hyperventilation en air sec et froid


checking quality of products on the production line | test production line for deviations | check production line for deviations | check quality of products on the production line

vérifier la qualité de produits sur une ligne de production


noise measuring test set [ psophometer | telephone line test set | line test set ]

psophomètre






cold-weather test current at-18 degrees C

courant d'essai par grand froid; courant d'essai a moins 18 degres C


cold weather testing center

centre d'essai aux basses températures




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
4.3.4. The mean braking torque during the above cold performance tests on the linings being tested for the purpose of comparison shall, for the same input measurement, be within the test limits ± 15 % of the mean braking torque recorded with the brake linings conforming to the component identified in the relevant application for vehicle type approval.

4.3.4. Le couple moyen de freinage pendant les essais susvisés d'efficacité à froid sur les garnitures essayées aux fins de comparaison doit, pour les mêmes valeurs d'entrée, demeurer dans les limites d'essai de ± 5 % du couple moyen de freinage enregistré avec les garnitures de freins conformes au composant identifié dans la demande de réception du type de véhicule en question.


4.3.3. In the case of brake linings intended for use on vehicles of category O, brake applications shall be made from an initial rotational speed equivalent to 60 km/h, and the brake shall be applied to achieve a mean torque equivalent to that prescribed in point 2.2.1 of Annex II. A supplementary cold performance test from an initial rotational speed equivalent to 40 km/h shall be carried out for comparison with the Type I test result as described in point 2.2.1.2.1 of Annex II.

4.3.3. Pour les garnitures de freins destinées à être utilisées sur les véhicules de la catégorie O, les freinages sont exécutés à partir d'une vitesse de rotation initiale correspondant à 60 km/h, le frein étant actionné de manière à produire un couple moyen équivalent à celui qui est prescrit au point 2.2.1 de l'annexe II. Un essai supplémentaire d'efficacité à froid à partir d'une vitesse de rotation initiale correspondant à 40 km/h est effectué aux fins de comparaison avec les résultats de l'essai du type I décrit au point 2.2.1.2.1 de l'annexe II.


A comparison of the cold performance of the replacement brake lining assembly and the original brake lining assembly shall be made by comparing the results of testing to the following method.

On compare l'efficacité à froid des jeux de garnitures de freins de rechange avec celle des jeux de garnitures de freins d'origine en rapprochant les résultats des essais réalisés de la manière suivante.


A comparison of the cold performance of the replacement brake lining assembly and the original brake lining assembly shall be made by comparing the results of testing to the following method:

Pour comparer l'efficacité à froid du jeu de garnitures de freins de rechange et celle du jeu d'origine, on rapprochera les résultats de l'essai suivant.


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4.3.3.In the case of brake linings intended for use on vehicles of category O, brake applications shall be made from an initial rotational speed equivalent to 60 km/h, and the brake shall be applied to achieve a mean torque equivalent to that prescribed in item 2.2.1 of Annex II. A supplementary cold performance test from an initial rotational speed equivalent to 40 km/h shall be carried out for comparison with the Type I and II test results as described in item 2.2.1.2.1 of Annex II.

4.3.3.Dans le cas des garnitures de freins destinées aux véhicules de la catégorie O, les applications de freins sont réalisées à une vitesse de rotation initiale équivalant à 60 km/h de manière à obtenir un couple moyen équivalant à celui qui est prescrit au point 2.2.1 de l'annexe II. Un essai supplémentaire de performance à froid à une vitesse initiale de rotation équivalant à 40 km/h doit être effectué pour comparaison avec les résultats des essais des types I et II décrits au point 2.2.1.2.1 de l'annexe II.




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'Cold lining test' ->

Date index: 2021-06-26
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