Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
College of general and professional instruction
College of general and professional teaching
College of general and vocational education
General and vocational college
Other professional nurse
Other teaching professionals
Pro
Professional
Teaching
Teaching pro
Teaching professional
Teaching professionals
Teaching professionals not elsewhere classified

Vertaling van "Other teaching professionals " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Other teaching professionals

Autres spécialistes de l’enseignement


teaching [ teaching professional | teaching pro | professional | pro ]

professionnel enseignant [ professionnelle enseignante | professionnel | professionnelle | pro | professeur | professeure | instructeur | instructrice | enseignant | enseignante ]


Teaching professionals

Spécialistes de l’enseignement


Teaching professionals not elsewhere classified

Spécialistes de l’enseignement, non classés ailleurs


general and vocational college [ CEGEP,C.E.G.E.P. | college of general and vocational education | college of general and professional instruction | college of general and professional teaching ]

cégep [ collège d'enseignement général et professionnel ]




One must learn how to be before learning how to live, learn how to live before learning how to teach others how to do things, before learning how to get things done through others

Il faut apprendre à savoir être avant d'apprendre à savoir vivre, apprendre à savoir vivre avant d'apprendre à savoir faire, apprendre à savoir faire, avant d'apprendre à savoir faire faire.
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- Identifying the skills that teachers and trainers should have, given their changing roles in the knowledge society; - Creating the conditions which adequately support teachers and trainers as they tackle the challenges of the knowledge society, from the point of view of lifelong learning; - Ensuring that a sufficient number of people enter the teaching profession, across all subjects and at all levels, as well as providing for the long-term needs of the profession by making it more attractive; - Attracting recruits to teaching and training who have professional experience in other ...[+++]

- Déterminer les compétences que les enseignants et les formateurs devraient posséder compte tenu de l'évolution de leur fonction dans la société de la connaissance ; - Créer les conditions nécessaires pour que les enseignants et les formateurs bénéficient d'un soutien adéquat pour relever les défis de la société de la connaissance, dans la perspective de l'éducation et de la formation tout au long de la vie ; - Veiller à ce que la profession d'enseignant attire suffisamment de candidats dans toutes les disciplines et à tous les niveaux et pourvoir aux besoins à long terme de la profession en renforçant l'attrait de celle-ci ; - Attirer ...[+++]


However, "other indicators" such as computer programmes, scientific prizes, conference speeches, participation in exhibition, seminars and workshops, organisation of such events, professional appointments, teaching activities, national and international collaboration, management of research, research income, and to a lesser extent patenting, licensing and spin off creation activities are becoming equally as important, as highlighted by a study "Researchers' Appraisal at European Universities" [86].

Cependant, « d'autres indicateurs », comme les programmes informatiques, les prix scientifiques, les exposés lors de conférences, la participation à des expositions, des séminaires et des ateliers, l'organisation de tels événements, les nominations professionnelles, les activités d'enseignement, la collaboration nationale et internationale, la gestion de la recherche, les revenus résultant de la recherche et, dans une moindre mesure, les brevets, les licences et les activités d'essaimage deviennent tout aussi importants, comme l'a mis en évidence l'étude « Researchers' Appraisal at European Universities » [86].


Teaching as a team, observation of other teachers, and wider professional learning communities are gaining ground as powerful forms of peer collaboration, but are not yet the norm across Europe. To improve pupils' learning experience, teachers need to be able and willing to work and learn in teams – with other teachers, in multi-professional school teams and with external partners.

Enseigner en équipe, observer d’autres enseignants et recourir à des communautés d’apprentissage professionnelles élargies sont des stratégies qui gagnent du terrain, car considérées comme des formes puissantes de collaboration entre pairs, sans toutefois constituer encore la norme en Europe Pour améliorer l’expérience d’apprentissage des élèves, les enseignants doivent être capables et désireux de travailler et d’apprendre en équipe, aux côtés d’autres enseignants, au sein d’équipes scolaires pluriprofessionnelles et avec des partena ...[+++]


2. The term “professional services” includes especially independent scientific, literary, artistic, educational or teaching activities as well as the independent activities of physicians, lawyers, engineers, architects, dentists and accountants as well as other activities requiring specific professional skill.

2. L’expression « profession libérale » comprend notamment les activités indépendantes d’ordre scientifique, littéraire, artistique, éducatif ou pédagogique, ainsi que les activités indépendantes des médecins, avocats, ingénieurs, architectes, dentistes, et comptables et d’autres activités dont l’exercice nécessite une compétence professionnelle précise.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
When I teach mediation, I teach people to pair up with other professionals and use other resources in the community in order to get a sense of what the children would need and also what would be helpful to them.

Quand j'enseigne la médiation, j'apprends aux gens à travailler avec d'autres professionnels et à utiliser d'autres ressources de leur collectivité pour se faire une meilleure idée de ce dont les enfants ont besoin et de la manière dont on pourrait les aider.


Objective 1. 1 of the ‘Education Training 2010’ work programme — Improving education and training for teachers and trainers, which highlights the importance of attracting and retaining well-qualified and motivated people to the teaching profession, of identifying the skills that teachers require to meet the changing needs of society, of providing conditions to support teachers through initial and in-service training, and of attracting recruits to teaching and training who have professional experience in other fields

l'objectif 1.1 du programme «Éducation Formation 2010» — Améliorer l'éducation et la formation des enseignants et des formateurs, qui souligne l'importance d'attirer et de conserver un personnel qualifié et motivé dans l'enseignement, de déterminer les compétences que les enseignants doivent posséder compte tenu de l'évolution des besoins de la société, de créer les conditions nécessaires pour que les enseignants bénéficient d'un soutien à travers la formation initiale et la formation continue, et d'attirer vers l'enseignement et la formation de nouveaux candidats ayant déjà acquis une expérience professionnelle dans d'autres domaines


The conclusions of the Council and the Representatives of the Governments of the Member States, meeting within the Council, of 14 November 2006 on efficiency and equity in education and training, which stated that ‘the motivation, skills and competences of teachers, trainers, other teaching staff and guidance and welfare services, as well as the quality of school leadership, are key factors in achieving high quality learning outcomes’ and that ‘the efforts of teaching staff should be supported by continuous professional developme ...[+++]

les conclusions du Conseil et des représentants des gouvernements des États membres réunis au sein du Conseil, du 14 novembre 2006, sur l'efficacité et l'équité dans l'éducation et la formation, qui indiquaient que «la motivation, les qualifications et les compétences des enseignants, des formateurs, des autres membres du personnel enseignant et des services d'orientation et d'aide sociale, ainsi que la qualité de la direction des écoles, figurent parmi les facteurs essentiels pour obtenir une qualité élevée au niveau des acquis de l'éducation» et que «les efforts du personnel enseignant devraient s'accompagner d'un perfectionnement professionnel continu».


This saw, among other things, the development of a vision for the future — CF2020; the development and publishing of a revised professional doctrine as a basis for all teaching within the Canadian Forces; the overhaul of the professional development system for both officers and non-commissioned officers, which saw many changes including an increased educational requirement; the introduction of command selection boards and greater disciplining of the process for professi ...[+++]

On a notamment élaboré une vision d'avenir — CF 2020 —; développé et publié une doctrine professionnelle révisée pour servir de base à l'enseignement au sein des Forces canadiennes; modernisé le système de perfectionnement professionnel des officiers et des sous-officiers responsables, ce qui s'est accompagné de bien des changements, comme le rehaussement des exigences relatives à l'éducation; instauré des comités de sélection du commandement et une gestion plus disciplinée du processus d'avancement professionnel; mis à jour le Code de discipline militaire et la Loi sur la défense nationale; et amélioré la formation de base.


For three days the Commission of the European Communities and more than 120 other exhibitors, includding ministries, universities and language schools, professional associations and translation and interpretation agencies, cultural associations, youth associations, chambers of commerce and industry, and publishers of language teaching material (books, audiovisual material, videos, ssoftware, etc.) from all over the Community, will endeavour to make young people, professionals ...[+++]

Pendant 3 jours, la Commission des Communautés européennes et plus de 120 exposants représentant notamment des ministères, des universités et écoles de langues, des associations professionnelles et bureaux de traduction et d'interprétation, des associations culturelles, des organisations de jeunes, des chambres de commerce et d'industrie ainsi que des éditeurs de matériel didactique pour l'enseignement des langues (livres, moyens audiovisuels, vidéos, logiciels etc.) de tous les pays de la Communauté européenne s'efforcent d'initier les jeunes, les professionnales et le grand public aux questions liées au multilinguisme.


Accreditation programs ensure certain standards in the teaching of medical students and other professionals.

Les programmes d'agrément permettent d'établir certaines normes pour les cours destinés aux étudiants en médecine et aux autres professionnels.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Other teaching professionals' ->

Date index: 2024-09-15
w