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Care management action plan
Care map
Care path
Care plan
Care process model
Clinical care pathway
Clinical pathway
Communitas Supportive Care Society
Critical care pathway
Critical pathway
Culture shock Grief reaction Hospitalism in children
Design nursing care plan
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Follow up patient nutrition plan
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Health spending account
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Medical care plan
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Mennonite Central Committee Supportive Care Services
Plan advanced nursing care
Plan advanced nursing cares
Plan care support
Plan higher nursing care
Plan nursing care
Plan nursing care in leading position
Plan nursing support
Plan of care
Support care
Supportive care

Vertaling van "Plan care support " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
plan care support | plan nursing support | design nursing care plan | plan nursing care

planifier les soins infirmiers


plan advanced nursing cares | plan higher nursing care | plan advanced nursing care | plan nursing care in leading position

planifier les soins infirmiers avancés


follow up patient nutrition care plan | follow up patient nutrition plan | follow up nutrition care plan | perform follow up activities in relation to nutrition care plan

assurer le suivi d’un programme nutritionnel


medical care plan [ medicare | health insurance scheme | health care plan | medical care insurance plan | medicare plan | medicare scheme | health insurance plan | medical insurance plan ]

régime d'assurance-maladie [ régime d'assurance de soins médicaux | régime d'assurance-soins médicaux | régime public d'assurance-maladie ]


clinical pathway | clinical care pathway | care path | care map | care process model | care management action plan | critical pathway | critical care pathway | intervention plan

cheminement clinique | carte de soins | plan d'intervention | plan d'intervention interdisciplinaire


Communitas Supportive Care Society [ Mennonite Central Committee Supportive Care Services ]

Communitas Supportive Care Society [ Mennonite Central Committee Supportive Care Services ]




Definition: States of subjective distress and emotional disturbance, usually interfering with social functioning and performance, arising in the period of adaptation to a significant life change or a stressful life event. The stressor may have affected the integrity of an individual's social network (bereavement, separation experiences) or the wider system of social supports and values (migration, refugee status), or represented a major developmental transition or crisis (going to school, becoming a parent, failure to attain a cherish ...[+++]

Définition: Etat de détresse et de perturbation émotionnelle, entravant habituellement le fonctionnement et les performances sociales, survenant au cours d'une période d'adaptation à un changement existentiel important ou un événement stressant. Le facteur de stress peut entraver l'intégrité de l'environnement social du sujet (deuil, expériences de séparation) ou son système global de support social et de valeurs sociales (immigration, statut de réfugié); ailleurs, le facteur de stress est en rapport avec une période de transition ou de crise au cours du développement (scolarisation, naissance d'un enfant, échec dans la poursuite d'un b ...[+++]




health care spending account | health care reimbursement account | health care expense account | health spending account | health spending plan | health services spending account | flexible spending account

compte gestion-santé | compte de gestion santé
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A first set of new standards for accessibility should be in place by 2013; · support relevant stakeholders at appropriate levels in developing specific incentives schemes to enable deployment of solutions; · support the development of standardised terminologies, data, clinical information and medical models as well as support public authorities in undertaking pre-commercial procurement and the procurement of innovative solutions, through the EU’s research and innovation programmes; · support work with public and private sector stakeholders to improve forecasting of health workforce needs and to adapt skills and competenc ...[+++]

Un premier ensemble de normes en faveur de l’accessibilité devrait être prêt en 2013. · d’aider les parties concernées aux échelons appropriés à élaborer des régimes spécifiques d’incitation en vue du déploiement de solutions; · de soutenir le développement d’une terminologie, de données, d’informations cliniques et de modèles médicaux normalisés, ainsi que les achats publics avant commercialisation et la passation par les pouvoirs publics de marchés portant sur des solutions innovantes, par l'intermédiaire des programmes de l’UE consacrés à la recherche et à l’innovation; · de soutenir les travaux réalisés avec les acteurs publics et privés pour améliorer la prévision des besoins du personnel de santé et adapter les qualifications et les ...[+++]


The recently adopted Directive for patients rights in cross border care[14] has set up a network of Member States working on eHealth whose main objective is to contribute to enhanced interoperability of eHealth systems across border, which will support, among others, the Plan's priorities on integrated care and independent living.

La directive adoptée récemment sur les droits des patients en matière de soins de santé transfrontaliers[14] a établi un réseau d’États membres œuvrant à promouvoir la santé en ligne, dont le principal objectif est d’aider à renforcer l’interopérabilité transnationale des systèmes de santé en ligne; ce réseau soutiendra entre autres les priorités du plan stratégique, dans les domaines de l’intégration des soins et de l’autonomie des personnes âgées.


Priorities in 2004 are to provide regional health authorities and health care providers with improved access to cross border health care through the use of 'smart' identification cards, electronic health records, cost-efficient health care, access to quality emergency medical data, and support to health authorities in assessing health needs and planning capacity. For more details, see [http ...]

Les priorités en 2004 consistent à permettre aux autorités sanitaires régionales et aux prestataires de soins de santé de mieux gérer la dimension transfrontalière des soins de santé, grâce aux cartes d'identification «intelligentes» et aux dossiers médicaux électroniques, mais aussi en améliorant le rapport coût-efficacité des soins de santé, en ouvrant l'accès à des données médicales d'urgence de qualité, et en aidant les autorités responsables de la santé à évaluer les besoins et à planifier les capacités. [http ...]


14 new primary health care centres to be built across Ireland, supported by the Investment Plan for Europe // Brussels, 25 May 2016

Irlande: construction de 14 nouveaux centres de soins de santé primaires, avec le soutien du plan d’investissement pour l’Europe // Bruxelles, le 25 mai 2016


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"The EIB loan to build 14 new primary care centres across Ireland was made possible by support from the Investment Plan for Europe.

«Le prêt de la BEI pour la construction de 14 nouveaux centres de soins de santé primaires dans l’ensemble de l’Irlande a été rendu possible par le soutien du plan d’investissement pour l’Europe.


22. Congratulates Sweden, Belgium, France, Slovenia, Denmark and the United Kingdom on achieving the Barcelona objectives and calls on the other Member States to continue their efforts; calls on the Member States to go beyond the Barcelona objectives by adopting a more systematic and integrated approach, to be implemented jointly by national and local authorities, to education and preschool care services, in particular for very young children under the age of three; calls on the Commission to provide continuing financial support to Member States so ...[+++]

22. félicite la Suède, la Belgique, la France, la Slovénie, le Danemark et le Royaume-Uni d'avoir atteint les objectifs de Barcelone et demande aux autres États membres de continuer leurs efforts dans cette voie; demande aux États membres d'aller au-delà de ces objectifs, en adoptant une approche plus systémique et intégrée en matière d'éducation et de services de prise en charge préscolaires entre les autorités nationales et locales, en particulier pour les très jeunes enfants de moins de trois ans; demande à la Commission de continuer à apporter son souti ...[+++]


22. Congratulates Sweden, Belgium, France, Slovenia, Denmark and the United Kingdom on achieving the Barcelona objectives and calls on the other Member States to continue their efforts; calls on the Member States to go beyond the Barcelona objectives by adopting a more systematic and integrated approach, to be implemented jointly by national and local authorities, to education and preschool care services, in particular for very young children under the age of three; calls on the Commission to provide continuing financial support to Member States so ...[+++]

22. félicite la Suède, la Belgique, la France, la Slovénie, le Danemark et le Royaume-Uni d'avoir atteint les objectifs de Barcelone et demande aux autres États membres de continuer leurs efforts dans cette voie; demande aux États membres d'aller au-delà de ces objectifs, en adoptant une approche plus systémique et intégrée en matière d'éducation et de services de prise en charge préscolaires entre les autorités nationales et locales, en particulier pour les très jeunes enfants de moins de trois ans; demande à la Commission de continuer à apporter son souti ...[+++]


22. Congratulates Sweden, Belgium, France, Slovenia, Denmark and the United Kingdom on achieving the Barcelona objectives and calls on the other Member States to continue their efforts; calls on the Member States to go beyond the Barcelona objectives by adopting a more systematic and integrated approach, to be implemented jointly by national and local authorities, to education and preschool care services, in particular for very young children under the age of three; calls on the Commission to provide continuing financial support to Member States so ...[+++]

22. félicite la Suède, la Belgique, la France, la Slovénie, le Danemark et le Royaume-Uni d'avoir atteint les objectifs de Barcelone et demande aux autres États membres de continuer leurs efforts dans cette voie; demande aux États membres d'aller au-delà de ces objectifs, en adoptant une approche plus systémique et intégrée en matière d'éducation et de services de prise en charge préscolaires entre les autorités nationales et locales, en particulier pour les très jeunes enfants de moins de trois ans; demande à la Commission de continuer à apporter son souti ...[+++]


For example, a greater call for the participation of civil society, especially if this is given a broad meaning and if it is not at variance with the cooperation and support deserved by the central administrations of the ACP States, which suffer, as a rule, from considerable structural weakness. This also applies to the regionalisation that has been planned, if this is undertaken carefully, if it is not imposed and if it does not r ...[+++]

C’est le cas d’un appel accru à la participation de la société civile, spécialement si celle-ci est comprise de manière ample et si elle n’est pas en contradiction avec la collaboration et le soutien que méritent les administrations centrales des États ACP, qui souffrent en général d’une grande faiblesse structurelle ; c’est également le cas de la régionalisation prévue, si celle-ci se concrétise de manière prudente, si elle n’est pas imposée et si elle ne représente pas une fragmentation indésirable des pays ACP.


Therefore, careful planning and support is vital.

Il est dès lors vital de procéder à une planification et à un soutien minutieux.


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