WHEREAS ARTICLE 4 ( 1 ) OF THE DECISION OF 13 MAY 1965 PROVIDES FOR THE CARRYING OUT BY MEMBER STATES OF INDIVIDUAL STUDIES WITH THE OBJECT OF IDENTIFYING THE PROBLEMS INVOLVED IN APPLYING CERTAIN METHODS OF ALLOCATING INFRASTRUCTURE COSTS ; WHEREAS , HOWEVER , ARTICLE 4 ( 3 ) EXPRESSLY LAYS DOWN THAT THESE PROVISIONS MAY BE AMENDED IN ORDER TO TAKE INTO ACCOUNT THE RESULTS OF THE PILOT STUDY REFERRED TO IN ARTICLE 3 ; WHEREAS THIS STUDY SHOWS THAT MOST OF THE INDIVIDUAL STUDIES ORIGINALLY PROVIDED FOR CAN , WITHOUT GIVING RISE TO DIFFICULTY , BE DISCONTINUED ;
CONSIDERANT QUE LA DECISION DU 13 MAI 1965 PREVOIT A L'ARTICLE 4 PARAGRAPHE 1 L'EXECUTION , PAR LES ETATS MEMBRES , D'ETUDES SUR DES CAS PARTICULIERS EN VUE DE METTRE EN LUMIERE LES PROBLEMES POSES PAR L'APPLICATION DE CERTAINES SOLUTIONS EN MATIERE D'IMPUTATION DES COUTS DES INFRASTRUCTURES ; QU'IL EST CEPENDANT PREVU EXPRESSEMENT A L'ARTICLE 4 PARAGRAPHE 3 QUE CES DISPOSITIONS PEUVENT ETRE MODIFIEES POUR TENIR COMPTE DES RESULTATS DE L'ETUDE PILOTE VISEE A L'ARTICLE 3 ; QU'IL RESSORT DE CETTE ETUDE QU'IL EST POSSIBLE DE RENONCER SANS INCONVENIENT A L'EXECUTION DE LA PLUPART DES ETUDES DE CAS PARTICULIERS INITIALEMENT PREVUES ;