Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Butterfat content
Content of teaching
Courseware content
Educate on kindergarten class content
Educate on primary education class content
Educational software content
Explain kindergarten class content
Fat content
Fat content of butter
INFO 2000
Instructional content
Instructional software content
Milkfat content
Provide education in air traffic
Teach air traffic approaches
Teach air traffic content
Teach air traffic control
Teach box
Teach gun
Teach kindergarten class content
Teach pendant
Teach primary education class content
Teaches primary education class content
Teaching box
Teaching content
Teaching content update
Teaching kindergarten class content
Teaching pendant
Teaching primary education class content
Teaching software content
Teaching-update content
Update of teaching content

Vertaling van "Teaching content " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
teaching content [ instructional content ]

contenu pédagogique [ contenu de l'enseignement ]


update of teaching content [ teaching content update | teaching-update content ]

mise à jour de contenu pédagogique [ actualisation de contenu pédagogique | mise à jour de contenu éducatif | actualisation de contenu éducatif ]


educate on primary education class content | teaching primary education class content | teach primary education class content | teaches primary education class content

enseigner dans un établissement d'enseignement fondamental


educate on kindergarten class content | teaching kindergarten class content | explain kindergarten class content | teach kindergarten class content

enseigner dans une classe maternelle


courseware content [ educational software content | instructional software content | teaching software content ]

contenu du didacticiel


provide education in air traffic | teach air traffic content | teach air traffic approaches | teach air traffic control

enseigner le contrôle du trafic aérien




teach pendant | teaching pendant | teaching box | teach box | teach gun

boîtier de commande | pupitre de commande | boîtier d'apprentissage | boîtier de programmation | pupitre de programmation | pendant d'apprentissage


butterfat content | fat content | fat content of butter | milkfat content

teneur en matières grasses


Community programme to stimulate the development of a European multimedia content industry and to encourage the use of multimedia content in the emerging information society | Multiannual Community programme to stimulate the development of a European multimedia content industry and to encourage the use of multimedia content in the emerging information society | INFO 2000 [Abbr.]

programme communautaire pluriannuel visant à stimuler le développement d'une industrie européenne de contenu multimédia et à encourager l'utilisation du contenu multimédia dans la nouvelle société de l'information | INFO 2000 [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This will ensure that educational establishments can make available, in full legal certainty, teaching content to distance students in other Member States through their secure digital networks, e.g. a university's intranet or a school's virtual learning environment.

Les établissements d’enseignement pourront ainsi, en toute sécurité juridique, mettre du contenu pédagogique à la disposition de leurs étudiants à distance qui se trouvent dans d’autres États membres par le truchement de leur réseau numérique sécurisé (l’intranet d’une université ou l’environnement d’apprentissage virtuel d’un établissement scolaire).


49. Stresses that, in order to foster a spirit of enterprise among students, all those involved (academic staff, students and business people) should be properly informed about the tools and mechanisms they can use to develop more efficient, effective and mutually beneficial cooperation; believes it is essential, on the one hand, to enhance training for university academic staff in this sector through initiatives such as lifelong learning and, on the other hand, for universities to open their doors to businesses and employers so that they can make recommendations regarding teaching content and the training, knowledge and skills students ...[+++]

49. souligne qu'en vue de développer l'esprit d'entreprise auprès des étudiants, toutes les personnes impliquées (corps universitaire, étudiants, hommes et femmes d'affaires) devraient être suffisamment informées quant aux outils et aux mécanismes qu'elles peuvent utiliser pour développer une coopération plus efficiente, plus efficace et aussi plus avantageuse pour les parties en présence; estime qu'il est indispensable, d'une part, de renforcer la formation des professeurs d'université dans ce secteur par le biais, entre autres, d'initiatives telles que l'apprentissage tout au long de la vie et, d'autre part, que les universités ouvrent leurs portes aux entreprises et aux employeurs pour que ceux-ci puissent leur faire des suggestions ...[+++]


49. Stresses that, in order to foster a spirit of enterprise among students, all those involved (academic staff, students and business people) should be properly informed about the tools and mechanisms they can use to develop more efficient, effective and mutually beneficial cooperation; believes it is essential, on the one hand, to enhance training for university academic staff in this sector through initiatives such as lifelong learning and, on the other hand, for universities to open their doors to businesses and employers so that they can make recommendations regarding teaching content and the training, knowledge and skills students ...[+++]

49. souligne qu'en vue de développer l'esprit d'entreprise auprès des étudiants, toutes les personnes impliquées (corps universitaire, étudiants, hommes et femmes d'affaires) devraient être suffisamment informées quant aux outils et aux mécanismes qu'elles peuvent utiliser pour développer une coopération plus efficiente, plus efficace et aussi plus avantageuse pour les parties en présence; estime qu'il est indispensable, d'une part, de renforcer la formation des professeurs d'université dans ce secteur par le biais, entre autres, d'initiatives telles que l'apprentissage tout au long de la vie et, d'autre part, que les universités ouvrent leurs portes aux entreprises et aux employeurs pour que ceux-ci puissent leur faire des suggestions ...[+++]


9. Stresses that, in order to foster a spirit of enterprise among students, all those involved (academic staff, students and business people) should be properly informed about the tools and mechanisms they can use to develop more efficient, effective and mutually beneficial cooperation; believes it is essential, on the one hand, to enhance training for university academic staff in this sector through initiatives such as lifelong learning and, on the other hand, for universities to open their doors to businesses and employers so that they can make recommendations regarding teaching content and the training, knowledge and skills students ...[+++]

9. souligne qu'en vue de développer l'esprit d'entreprise auprès des étudiants, toutes les personnes impliquées (corps universitaire, étudiants, hommes et femmes d'affaires) devraient être suffisamment informées quant aux outils et aux mécanismes qu'elles peuvent utiliser pour développer une coopération plus efficiente, plus efficace et aussi plus avantageuse pour les parties en présence; estime qu'il est indispensable, d'une part, de renforcer la formation des professeurs d'université dans ce secteur par le biais, entre autres, d'initiatives telles que l'apprentissage tout au long de la vie et, d'autre part, que les universités ouvrent leurs portes aux entreprises et aux employeurs pour que ceux-ci puissent leur faire des suggestions ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
49. Stresses that, in order to foster a spirit of enterprise among students, all those involved (academic staff, students and business people) should be properly informed about the tools and mechanisms they can use to develop more efficient, effective and mutually beneficial cooperation; believes it is essential, on the one hand, to enhance training for university academic staff in this sector through initiatives such as lifelong learning and, on the other hand, for universities to open their doors to businesses and employers so that they can make recommendations regarding teaching content and the training, knowledge and skills students ...[+++]

49. souligne qu'en vue de développer l'esprit d'entreprise auprès des étudiants, toutes les personnes impliquées (corps universitaire, étudiants, hommes et femmes d'affaires) devraient être suffisamment informées quant aux outils et aux mécanismes qu'elles peuvent utiliser pour développer une coopération plus efficiente, plus efficace et aussi plus avantageuse pour les parties en présence; estime qu'il est indispensable, d'une part, de renforcer la formation des professeurs d'université dans ce secteur par le biais, entre autres, d'initiatives telles que l'apprentissage tout au long de la vie et, d'autre part, que les universités ouvrent leurs portes aux entreprises et aux employeurs pour que ceux-ci puissent leur faire des suggestions ...[+++]


open educational resources (OER) means digitised materials offered freely and openly for educators, students and self-learners to use and reuse for teaching, learning and research; it includes learning content, software tools to develop, use and distribute content, and implementation resources such as open licences; OER also refers to accumulated digital assets that can be adjusted and which provide benefits without restricting the possibilities for others to enjoy them.

ressources didactiques en libre accès, des matériels numérisés offerts gratuitement et librement aux éducateurs, aux étudiants et aux apprenants autonomes pour qu'ils les utilisent et les réutilisent à des fins d'enseignement, d'apprentissage et de recherche; elles comprennent des contenus pédagogiques, des logiciels permettant de créer, d'utiliser et de diffuser des contenus ainsi que des ressources de mise en œuvre, telles que les licences ouvertes; les ressources didactiques en libre accès font également référence à une somme d'actifs numériques qui peuvent être adaptés et qui procurent des avantages sans restreindre pour d'autres l ...[+++]


A large number of countries are implementing new measures in this field, involving a compulsory status for parts of pre-primary schooling, revision of teaching content, capacity building for teachers, quality assessment and increasing investment.

De nombreux pays mettent en œuvre de nouvelles mesures dans ce domaine, impliquant l'extension de l'obligation de scolarisation à une partie de l'enseignement pré-primaire, la révision des programmes d'enseignement, le renforcement des capacités des enseignants, des évaluations de la qualité et un accroissement des investissements.


3.2.2. Adjusting teaching content to the needs of the profession

3.2.2. Ajuster le contenu pédagogique aux besoins de la profession


Failure at school, which is still too high in most Member States, is targeted for positive action such as educational guidance, establishment of early warning and prevention systems, individual support initiatives for risk groups (conurbations, ethnic minorities, etc.), measures to diversify teaching content and approaches, plus making individuals more responsible for themselves.

L'échec scolaire qui est encore trop important dans la plupart des États membres fait l'objet d'actions positives telles que l'orientation scolaire, la mise en place de systèmes d'alerte et de prévention précoces, les initiatives de support individuel en direction de groupes à risque (concentrations urbaines, minorités ethniques,...), les efforts de diversification des contenus et des modalités d'enseignement ainsi que la responsabilisation individuelle.


While the contents of primary teaching are not exam-orientated, the same is not true of the contents of secondary teaching.

Si les contenus de l'enseignement primaire ne sont pas attachés aux examens, il n'en est pas de même pour les contenus de l'enseignement secondaire.


w