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AAP
Annual Audit Plan
Annual audit
Arrange audit
Arrange audits
Arranging audit
Create audit pans for vessels
Deliver annual financial plan for airport expenditure
Develop audit plans for vessels
Functional Support Plan for Annual Audit Products
Functional Support Plan for Annual Audit Projects
Plan audit
Plan for Annual Audit Products
Planning audit
Prepare airport annual budget
Prepare annual airport budget
Prepare audit schemes for ships
Produce airport annual budget
Statutory Audit Directive
Yearly audit of financial statements

Traduction de «annual audit plan » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Annual Audit Plan | AAP [Abbr.]

Plan d'audit annuel | PAA [Abbr.]


Functional Support Plan for Annual Audit Projects

Plan de soutien fonctionnel pour les projets de vérification annuelle


Functional Support Plan for Annual Audit Products

Plan de soutien fonctionnel pour la vérification annuelle


Plan for Annual Audit Products

Plan d'activités pour la gamme de produits de vérification annuelle


deliver annual financial plan for airport expenditure | produce airport annual budget | prepare airport annual budget | prepare annual airport budget

préparer le budget annuel d'un aéroport


Directive 2006/43/EC of the European Parliament and of the Council on statutory audits of annual accounts and consolidated accounts, amending Council Directives 78/660/EEC and 83/349/EEC and repealing Council Directive 84/253/EEC | Statutory Audit Directive

directive concernant les contrôles légaux des comptes


annual audit | yearly audit of financial statements

contrôle annuel


arrange audits | plan audit | arrange audit | arranging audit

organiser un audit


create audit pans for vessels | envision activities and actions required for ship audits | develop audit plans for vessels | prepare audit schemes for ships

préparer des programmes d'audit pour les navires


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
28. Notes that 85 % and 53 % of EuropeAid's 2010 Annual Audit Plan and 2011 Annual Audit Plan respectively was completed by the end of 2012; reiterates that the lack of (adequate) supporting documents and the incorrect application of the procurement procedures by contractors and beneficiaries are among the main weaknesses pointed out by the audit findings; calls on the Commission to further reinforce its control mechanisms and training policies in order to prevent the reoccurrence of those weaknesses in the future;

28. note que 85 % et 53 % du plan annuel d'audit 2010 d'EuropeAid et du plan d'audit annuel 2011 ont été respectivement achevés à la fin de 2012; rappelle que l'absence de pièces justificatives (adéquates) et l'application incorrecte des procédures de passation de marchés par les contractants et les bénéficiaires font partie des principales faiblesses signalées par les constatations d'audit; invite la Commission à renforcer encore ses mécanismes de contrôle et ses politiques de formation afi ...[+++]


28. Notes that 85 % and 53 % of EuropeAid's 2010 Annual Audit Plan and 2011 Annual Audit Plan respectively was completed by the end of 2012; reiterates that the lack of (adequate) supporting documents and the incorrect application of the procurement procedures by contractors and beneficiaries are among the main weaknesses pointed out by the audit findings; calls on the Commission to further reinforce its control mechanisms and training policies in order to prevent the reoccurrence of those weaknesses in the future;

28 note que 85 % et 53 % du plan annuel d'audit 2010 d'EuropeAid et du plan d'audit annuel 2011 ont été respectivement achevés à la fin de 2012; rappelle que l'absence de pièces justificatives (adéquates) et l'application incorrecte des procédures de passation de marchés par les contractants et les bénéficiaires font partie des principales faiblesses signalées par les constatations d'audit; invite la Commission à renforcer encore ses mécanismes de contrôle et ses politiques de formation afin ...[+++]


(Return tabled) Question No. 488 Mr. Charlie Angus: With respect to the third-party management (TPM) of First Nations by Aboriginal Affairs and Northern Development Canada (AANDC) over the last 12 years: (a) how many First Nations reserves have been operating under co-management or TPM, (i) for how long, (ii) which reserves have been so designated; (b) for each of the reserves under co-management or TPM, (i) who acts as their third-party manager, (ii) under what authority have they been placed under TPM, (iii) on what date did each co-management or third-party management agreement come into force, (iv) what was the amount of debt they held at the time, (v) what debt repayment plan ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 488 M. Charlie Angus: En ce qui concerne la gestion par un tiers administrateur de Premières nations à la demande des Affaires autochtones et Développement du Nord Canada (AADNC) au cours des 12 dernières années: a) combien de réserves autochtones ont été soumises à la cogestion ou la gestion par un tiers administrateur, (i) pendant combien de temps, (ii) quelles réserves ont été ainsi désignées; b) pour chaque réserve gérée en cogestion ou par un tiers administrateur, (i) qui est le cogestionnaire ou le tiers administrateur, (ii) en vertu de quel pouvoir est-elle gérée par un tiers administrateur, (iii) quelle est la date d’entrée en vigueur de chaque entente de cogestion ou de gestion par un tiers admi ...[+++]


(Return tabled) Question No. 201 Mr. Peter Stoffer: With respect to the Canadian Forces (CF) Members and Veterans Re-Establishment and Compensation Act (New Veterans Charter): (a) is there a provision for former CF members to access the benefits of a public service dental care plan by paying monthly premiums; (b) has Veterans Affairs Canada (VAC) considered providing former CF members access to a public service dental care plan by paying monthly premiums; (c) what would be the projected cost to the government for providing former CF ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 201 M. Peter Stoffer: En ce qui concerne les membres des Forces canadiennes (FC) et la Loi sur les mesures de réinsertion et d’indemnisation des militaires et vétérans des Forces canadiennes (Nouvelle Charte des anciens combattants): a) la Loi contient-elle une disposition permettant aux anciens membres des FC de se prévaloir d’un régime public d’assurance soins dentaires sur paiement de primes mensuelles; b) le ministère des Anciens Combattants (ACC) a-t-il envisagé d’offrir aux anciens membres des FC le bénéfice d’un régime public d’assurance soins dentaires sur paiement de primes mensuelles; c) combien coûterait au gouvernement le fait de rendre les anciens membres des FC admissibles au régime public ...[+++]


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(Return tabled) Question No. 6 Mr. Peter Stoffer: With respect to the Veterans Burial Regulations and the Corporation named by the Department of Veterans Affairs Act to administer the Veterans Funeral and Burial program, specifically the Last Post Fund (LPF): (a) what is the annual amount of financial support and funding provided by the Department of Veterans Affairs from 2006 to 2011 inclusively; (b) what is the statistical information, provided to the minister, on reimbursements provided by the LPF to assist in payment of funeral and burial costs for the estates of (i) First World War veterans, (ii) Second World War veterans, (iii) Ko ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 6 M. Peter Stoffer: En ce qui concerne le Règlement sur les sépultures des anciens combattants et la société nommée par la Loi sur le ministère des Anciens Combattants pour administrer le Programme de funérailles et d’inhumation des anciens combattants, à savoir le Fonds du Souvenir (FS): a) à combien s’élèvent annuellement les fonds provenant du ministère des Anciens Combattants de 2006 à 2011 inclusivement; b) quelles sont les statistiques fournies au ministre sur le remboursement accordé par le FS pour les frais de funérailles et d’inhumation à la succession (i) d’anciens combattants de la Première Guerre mondiale, (ii) d’anciens combattants de la Seconde Guerre mondiale, (iii) d’anciens combattants d ...[+++]


(Return tabled) Question No. 9 Mr. Peter Stoffer: With regard to the Veterans Review and Appeal Board (VRAB), legislated by the Veterans Review and Appeal Board Act: (a) who are all permanent and temporary members of the Board, broken down by province and territory, appointed by the Governor in Council since 2006; (b) has the government considered disbanding the VRAB; (c) has the government considered modifying the VRAB; (d) has the government considered implementing a policy to ensure that VRAB appointees by the Governor in Council must have (i) military or RCMP experience, (ii) medical experience; (e) what were the total annual federal funds provi ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 9 M. Peter Stoffer: En ce qui concerne le Tribunal des anciens combattants (révision et appel) (TACRA), régi par la Loi sur le Tribunal des anciens combattants (révision et appel): a) qui sont tous les titulaires et les vacataires du Tribunal, par province et territoire, nommés par le gouverneur en conseil depuis 2006; b) le gouvernement a-t-il songé à dissoudre le TACRA; c) le gouvernement a-t-il songé à modifier le TACRA; d) le gouvernement a-t-il songé à mettre en œuvre une politique pour voir à ce que les personnes nommées par le gouverneur en conseil au TACRA aient (i) de l’expérience militaire ou dans la GRC, (ii) de l’expérience médicale; e) quel est le total des fonds fédéraux ...[+++]


13. Acknowledges that the Internal Audit Service (IAS) submitted its final strategic audit plan 2010-2012 on 1 December 2009 (three years on a rolling basis and annually updated); calls, accordingly, on the Executive Director of the Agency to inform the discharge authority of the content of this audit plan;

13. relève que le service d'audit interne a présenté son plan d'audit stratégique final 2010-2012 le 1 décembre 2009 (trois ans sur une base continue et moyennant une mise à jour annuelle); invite par conséquent le directeur exécutif de l'Agence à informer l'autorité de décharge de la teneur dudit plan d'audit;


13. Acknowledges that the Internal Audit Service (IAS) submitted its final strategic audit plan 2010-2012 on 1 December 2009 (three years on a rolling basis and annually updated); calls, accordingly, on the Executive Director of the Agency to inform the discharge authority of the content of this audit plan;

13. relève que le service d'audit interne a présenté son plan d'audit stratégique final 2010-2012 le 1 décembre 2009 (trois ans sur une base continue et moyennant une mise à jour annuelle); invite par conséquent le directeur exécutif de l'Agence à informer l'autorité de décharge de la teneur dudit plan d'audit;


(Return tabled) Question No. 175 Mr. Pat Martin: With regard to all government advertising to promote the Government of Canada and budget initiatives, such as Canada’s Economic Action plan, from January 1, 2006 to March 30, 2010: (a) how much has been spent on an annual basis on combined advertising, by department and budgetary initiative; (b) by how much did the government’s overall advertising budget increase or decrease during that period; (c) was any completed advertising audited ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 175 M. Pat Martin: En ce qui concerne toute la publicité faite pour promouvoir le gouvernement du Canada et les initiatives budgétaires comme le Plan d’action économique du Canada, entre le 1 janvier 2006 et le 30 mars 2010: a) à combien s’élèvent annuellement les dépenses combinées au titre de la publicité, par ministère et par initiative budgétaire; b) de combien le budget global du gouverneme ...[+++]


Work programme: introduce a multi-annual plan, whereby all areas of the budget managed by the 29 Directorates-General are appraised over a five-year period; encourages the Court, as external auditor, to make use of work carried out by the Commission's central Internal Audit Service and the internal audit units of each Directorate-General; begin this exercise by auditing higher-risk areas such as external actions, i.e. those under the responsibility of the Enlargement, External Relations, Development, Humanitaria ...[+++]

Programme d'activité: à mettre en place un programme pluriannuel sur la base duquel tous les secteurs du budget gérés par les 29 directions générales sont évalués au cours d'une période de cinq ans; à tirer parti, en tant qu'auditeur externe, du travail effectué par le service central d'audit interne de la Commission ainsi que par les unités d'audit interne de chaque direction générale; à commencer par un audit des secteurs à plus haut risque, comme les actions extérieures, c'est-à-dire celles dont sont responsables les directions g ...[+++]




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Date index: 2024-03-04
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