Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
A Newcomer's Guide to Canada
A Newcomer's Introduction to Canada
Basis of tax assessment
Calgary Mennonite Centre for Newcomers
Centre for Newcomers
Centre for Newcomers Society of Calgary
Common basis of assessment
Eco-balance
Ecological assessment
Ecological balance sheet
Effect on the environment
Environmental assessment
Environmental damage
Environmental effect
Environmental footprint
Environmental impact
Environmental impact assessment
Environmental impact statement
Environmental impact study
Environmental sustainability
Evaluate an assessment
Monitor an assessment
Monitor assessment
Monitoring assessments
Newcomer
Newcomer for tax purpose
Newcomer operator
Newcomer to canada
STOA
Scientific and Technical Options Assessment
Tax liability
Taxation basis
Technological evaluation
Technology assessment
Uniform basis of assessment

Vertaling van "assessments newcomers " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Centre for Newcomers Society of Calgary [ Centre for Newcomers | Calgary Mennonite Centre for Newcomers ]

Centre for Newcomers Society of Calgary [ Centre for Newcomers | Calgary Mennonite Centre for Newcomers ]


newcomer for tax purpose [ newcomer to canada | newcomer ]

nouvel arrivant aux fins de l'impôt [ nouvel arrivant au Canada | nouvel arrivant ]


A Newcomer's Introduction to Canada [ A Newcomer's Guide to Canada ]

Le Canada et les nouveaux arrivants [ Guide à l'intention des nouveaux arrivants au Canada ]


environmental impact [ eco-balance | ecological assessment | ecological balance sheet | effect on the environment | environmental assessment | environmental effect | environmental footprint | Environmental assessment(ECLAS) | environmental assessment(GEMET) | environmental damage(GEMET) | environmental impact statement(GEMET) | environmental impact study(GEMET) | Environmental sustainability(STW) | environmental impact assessment(UNBIS) ]

impact sur l'environnement [ bilan écologique | conséquence environnementale | conséquence sur l'environnement | écobilan | effet environnemental | effet sur l'environnement | empreinte environnementale | évaluation environnementale | incidence environnementale | incidence sur l'environnement ]








evaluate an assessment | monitor an assessment | monitor assessment | monitoring assessments

surveiller une évaluation


technology assessment [ European Parliament Office for Scientific and Technological Options Assessment | Scientific and Technical Options Assessment | STOA | technological evaluation ]

évaluation technologique [ évaluation des choix scientifiques et technologiques | évaluation des technologies | STOA ]


basis of tax assessment [ common basis of assessment | taxation basis | tax liability | uniform basis of assessment ]

assiette de l'impôt [ assiette commune | assiette uniforme | base d'imposition ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Discovery Community College's Nanaimo campus has been assessing newcomers to Canada for years and helps them complete their Canadian requirements prior to having their foreign credentials recognized.

Le campus de Nanaimo du Collège communautaire Discovery évalue les nouveaux arrivants depuis des années et les aide à se conformer aux exigences canadiennes de façon à faire reconnaître leurs titres de compétence étrangers.


(Return tabled) Question No. 422 Ms. Kirsty Duncan: With respect to nutrition in child and adolescent populations in Canada: (a) does government policy include recognition and acceptance of the principle that Canada’s children and adolescents are entitled to nutritious food (i) regardless of where they live, (ii) regardless of their family income, (iii) particularly when economic forces undermine efforts by parents and caregivers to ensure healthy eating; (b) given that the 1992 World Declaration on Nutrition, to which Canada was a signatory, states that access to nutritionally adequate and safe food is a right of each individual, what ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 422 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la nutrition chez les enfants et les adolescents au Canada: a) la politique du gouvernement prévoit-elle la reconnaissance et l’acceptation du principe voulant que les enfants et les adolescents canadiens ont droit à des aliments nutritifs (i) peu importe l’endroit où ils vivent, (ii) peu importe leur revenu familial, (iii) particulièrement lorsque des forces économiques entravent les efforts des parents pour assurer de saines habitudes alimentaires; b) compte tenu du fait que la Déclaration mondiale sur la nutrition de 1992, dont le Canada est signataire, sti ...[+++]


(Return tabled) Question No. 865 Ms. Kirsty Duncan: With respect to cuts in government funding to newcomer settlement organizations: (a) how does this policy reflect Canada’s commitment to cultural diversity; (b) what, if any, needs assessments of newcomers to Canada have been undertaken over the last five years, if none were undertaken, why not, and of those undertaken, (i) when were they undertaken, (ii) by whom, (iii) what were the results, (iv) what were the chief recommendations; (c) what was the detailed process undertaken to examine funding of newcomer settlement programs, which led to the government's cuts; (d) over the past f ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 865 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la réduction des subventions gouvernementales aux organismes d’aide à l’établissement des nouveaux arrivants: a) en quoi cette politique correspond-elle à l’engagement du Canada en faveur de la diversité culturelle; b) a-t-on cherché depuis cinq ans à évaluer les besoins des nouveaux arrivants, si non, pourquoi pas, si oui, (i) quand ces évaluations ont-elles été menées, (ii) qui les a menées, (iii) quels résultats ont-elles donnés, (iv) sur quelles recommandations ont-elles débouché; c) comment s’y est-on pris au juste pour examiner le budget des programmes ...[+++]


Mr. Speaker, the hon. member for Bramalea—Gore—Malton has raised questions regarding the important question of the assessment of foreign credentials for newcomers.

Monsieur le Président, le député de Bramalea—Gore—Malton s'interroge sur l'importante question de la reconnaissance des titres de compétence des nouveaux arrivants.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Newcomers to the EU badly need the support of the old Member States as regards specific experience and training in fields related to the planning, implementation and assessment of development cooperation policy.

Les nouveaux venus dans l’UE ont grand besoin du soutien des anciens États membres sur le plan de l’expérience et de la formation spécifiques dans les domaines liés à la programmation, à la mise en œuvre et à l’évaluation de la politique de coopération au développement.


Newcomers to the EU badly need the support of the old Member States as regards specific experience and training in fields related to the planning, implementation and assessment of development cooperation policy.

Les nouveaux venus dans l’UE ont grand besoin du soutien des anciens États membres sur le plan de l’expérience et de la formation spécifiques dans les domaines liés à la programmation, à la mise en œuvre et à l’évaluation de la politique de coopération au développement.


We have a newcomer reception office in Saskatoon, and another one in Regina, the two largest urban centres that take in 80 per cent of newcomers to the area; so, unfortunately, we have to prepare and administer two applications, as well as two assessments, in order to receive the necessary financial support to open the two offices.

On a un bureau d'accueil des nouveaux arrivants à Saskatoon et un autre à Régina, deux centres urbains les plus importants qui reçoivent 80 p. 100 des nouveaux arrivants chez nous, alors on doit malheureusement faire et administrer deux demandes et deux évaluations pour obtenir l'appui financier pour ouvrir ces deux bureaux.


w