Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assess performance of organisational collaborators
Collaborative e-hub
Collaborative e-market place
Collaborative e-marketplace
Collaborative market place
Collaborative marketplace
Collaborative remixability
Enhanced collaborative approach
Evaluate organisational collaborators performance
Evaluate performance of organisational collaborators
In-situ hot recycling
Intensified collaboration
Intensified collaborative approach
Intensified collaborative element
Rate performance of organisational collaborators
Re-paver process
Remix
Remix pan controls
Remix process
Remix recycled surfacing
Remix straight dough
Remix straight dough method
Remixing

Traduction de «collaborative remixability » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


in-situ hot recycling | Remix process | Remix recycled surfacing

recyclage à chaud sur place des revêtements


remix straight dough method [ remix straight dough ]

travail direct à double pétrissage


remix pan controls [ remix/pan controls ]

commandes de remélange panoramique




evaluate organisational collaborators performance | rate performance of organisational collaborators | assess performance of organisational collaborators | evaluate performance of organisational collaborators

évaluer les performances de collaborateurs de l’organisation


collaborative marketplace | collaborative market place | collaborative e-marketplace | collaborative e-market place | collaborative e-hub

place de marché collaborative | PDM collaborative


intensified collaboration | intensified collaborative element | intensified collaborative approach | enhanced collaborative approach

collaboration intensifiée | approche de collaboration renforcée | stratégie de collaboration renforcée




remixing | re-paver process

recyclage en place | thermorecyclage
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
F. whereas social media, user-generated content, the remix culture and user collaboration are playing an increasingly important role in the digital economy; whereas consumers are increasingly willing to pay for high-quality professional digital content, provided that it is affordable, accessible through multiple devices and portable across borders;

F. considérant que les médias sociaux, les contenus créés par l'usager, la culture de réutilisation et la collaboration des usagers sont en train de jouer un rôle de plus en plus important dans l'économie numérique; que les consommateurs sont de plus en plus désireux de payer pour un contenu numérique de haute qualité, à caractère professionnel, pourvu que le prix en reste modique et qu'il soit accessible depuis une multiplicité d'appareils et transférable d'un pays à l'autre;


F. whereas social media, user-generated content, the remix culture and user collaboration are playing an increasingly important role in the digital economy; whereas consumers are increasingly willing to pay for high-quality professional digital content, provided that it is affordable, accessible through multiple devices and portable across borders;

F. considérant que les médias sociaux, les contenus créés par l'usager, la culture de réutilisation et la collaboration des usagers sont en train de jouer un rôle de plus en plus important dans l'économie numérique; que les consommateurs sont de plus en plus désireux de payer pour un contenu numérique de haute qualité, à caractère professionnel, pourvu que le prix en reste modique et qu'il soit accessible depuis une multiplicité d'appareils et transférable d'un pays à l'autre;


F. whereas social media, user-generated content, the remix culture and user collaboration are playing an increasingly important role in the digital economy; whereas consumers are increasingly willing to pay for high-quality professional digital content, provided that it is affordable, accessible through multiple devices and portable across borders;

F. considérant que les médias sociaux, les contenus créés par l'usager, la culture de réutilisation et la collaboration des usagers sont en train de jouer un rôle de plus en plus important dans l'économie numérique; que les consommateurs sont de plus en plus désireux de payer pour un contenu numérique de haute qualité, à caractère professionnel, pourvu que le prix en reste modique et qu'il soit accessible depuis une multiplicité d'appareils et transférable d'un pays à l'autre;


w