Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACTN
AICC
Advisory Committee on Nursing Training
Advisory Committee on Training in Nursing
Aviation Industry CBT Committee
Aviation Industry Computer-Based Training Committee
CCFI
Coach Effectiveness Training
Committee effectiveness training
Effect of train movement
Effective training
Local Committee on Training
UNSCEAR

Traduction de «committee effectiveness training » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
committee effectiveness training

initiation au travail en comité


Advisory Committee on Nursing Training | Advisory Committee on Training in Nursing | ACTN [Abbr.] | CCFI [Abbr.]

Comité consultatif pour la formation dans le domaine des soins infirmiers | CCFI [Abbr.]




Local Committee on Training

Comité local de la formation ( envisagé )


Advisory Committee on Training in Nursing | CCFI [Abbr.]

Comité consultatif pour la formation dans le domaine des soins infirmiers | CCFI [Abbr.]


Coach Effectiveness Training

Coach Effectiveness Training [ CET | Formation sur l'efficacité en entraînement ]




United Nations Scientific Committee on the Effects of Atomic Radiation [ UNSCEAR ]

Comité scientifique des Nations Unies pour l'étude des effets des rayonnements ionisants [ UNSCEAR ]


Aviation Industry Computer-Based Training Committee | AICC | Aviation Industry CBT Committee

groupe de travail AICC | comité AICC | association AICC
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52009DC0159 - EN - Report from the European Commission to the Council, the European Parliament, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions - Final Report on the implementation and impact of the second phase (2000-2006) of the Community action programmes in the field of education (Socrates) and vocational training (Leonardo da Vinci) and the multiannual programme (2004-2006) for the effective ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52009DC0159 - EN - Rapport de la Commission européenne au Conseil, au Parlement européen, Comité économique et social européen et au Comité des régions - Rapport final sur la mise en œuvre et l’impact de la deuxième phase (2000-2006) des programmes d’action communautaire en matière d'éducation (Socrates) et de formation professionnelle (Leonardo da Vinci) et du programme pluriannuel (2004-2006) pour l’intégration efficace des technologies de l'information et de la communication (TIC) dans les systèmes d'éducation et de formation en Europe (Apprendre en ligne).


Report from the European Commission to the Council, the European Parliament, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions - Final Report on the implementation and impact of the second phase (2000-2006) of the Community action programmes in the field of education (Socrates) and vocational training (Leonardo da Vinci) and the multiannual programme (2004-2006) for the effective integration of information ...[+++]

Rapport de la Commission européenne au Conseil, au Parlement européen, Comité économique et social européen et au Comité des régions - Rapport final sur la mise en œuvre et l’impact de la deuxième phase (2000-2006) des programmes d’action communautaire en matière d'éducation (Socrates) et de formation professionnelle (Leonardo da Vinci) et du programme pluriannuel (2004-2006) pour l’intégration efficace des technologies de l'information et de la communication (TIC) dans les systèmes d'éducation et de formation en Europe (Apprendre en ligne).


Report from the European Commission to the Council, the European Parliament, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions - Final Report on the implementation and impact of the second phase (2000-2006) of the Community action programmes in the field of education (Socrates) and vocational training (Leonardo da Vinci) and the multiannual programme (2004-2006) for the effective integration of information ...[+++]

Rapport de la Commission européenne au Conseil, au Parlement européen, Comité économique et social européen et au Comité des régions - Rapport final sur la mise en œuvre et l’impact de la deuxième phase (2000-2006) des programmes d’action communautaire en matière d'éducation (Socrates) et de formation professionnelle (Leonardo da Vinci) et du programme pluriannuel (2004-2006) pour l’intégration efficace des technologies de l'information et de la communication (TIC) dans les systèmes d'éducation et de formation en Europe (Apprendre en ligne). /* COM/2009/0159 final */


To be built on the Opinion of the Advisory Committee on Vocational Training on "A Shared Vision for Quality and Effective Apprenticeships and Work-based Learning" adopted on 2 December 2016

Qui seront fondées sur l'avis du Comité consultatif pour la formation professionnelle intitulé «Une vision partagée pour un apprentissage, une formation par le travail efficaces et de qualité», adopté le 2 décembre 2016.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Implementing acts related to the principal purpose of rail services, the assessment of impact of new international services on the economic equilibrium of public service contracts, the levies on railway undertakings providing passenger services, access to the services to be supplied in essential service facilities, the details on the procedure to be followed to obtain a licence, the modalities for the calculation of direct cost for the application of the charging for the cost of noise effects and for the application of the differentiation of the infrastructure charge to give incentives to equip trains ...[+++]

La Commission ne devrait pas adopter les actes d'exécution relatifs à l'objet principal des services ferroviaires, à l'évaluation de l'impact des nouveaux services internationaux sur l'équilibre économique des contrats de service public, aux redevances perçues auprès des entreprises ferroviaires fournissant des services de transport de passagers, à l'accès aux services à fournir dans les installations de service essentielles, aux modalités de la procédure à suivre pour obtenir une licence, aux modalités de calcul du coût direct pour l'application des redevances correspondant au coût des effets du bruit et pour la mise en place de la différenciation de la redevance d'utilisation de l'infrastructure de manière à encourager l'équip ...[+++]


Urges Member States to ensure effective representation of all relevant stakeholders on national technical committees by establishing monitoring and reporting mechanisms and providing training and financial support to weaker societal stakeholders, and, where appropriate, to federations of SMEs and craft enterprises, in order to ensure their effective participation; stresses the importance of providing digital access to users on inf ...[+++]

presse les États membres de veiller à ce que toutes les parties prenantes concernées soient véritablement représentées dans les commissions techniques nationales, en établissant des mécanismes de surveillance et d'information et en fournissant formation et soutien financier aux acteurs de la société civile plus faibles et, le cas échéant, aux fédérations de PME et d'entreprises artisanales, afin de garantir leur participation effective; souligne qu'il est important de fournir aux utilisateurs un accès numérique aux informations relatives aux normes;


Report from the European Commission to the Council, the European Parliament, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions of 6 April 2009 – Final Report on the implementation and impact of the second phase (2000-2006) of the Community action programmes in the field of education (Socrates) and vocational training (Leonardo da Vinci) and the multiannual programme (2004-2006) for the effective integration of info ...[+++]

Rapport de la Commission européenne au Conseil, au Parlement européen, au Comité économique et social européen et au Comité des régions du 6 avril 2009 – Rapport final sur la mise en œuvre et l’impact de la deuxième phase (2000-2006) des programmes d’action communautaire en matière d’éducation (Socrates) et de formation professionnelle (Leonardo da Vinci) et du programme pluriannuel (2004-2006) pour l’intégration efficace des technologies de l’information et de la communication (TIC) dans les systèmes d’éducation et de formation en Europe (Apprendre en ligne) [COM(2009) 159 final – Non publié au Journal officiel].


a) Monitoring and overseeing the implementation of this Action Plan, its conformity and coherence with Commission policies (e.g. RD, education and training, employment, enterprise policies, health and consumer protection), related initiatives throughout the Union and other relevant activities (e.g. the Commission’s Biotechnology Steering Committee), so to ensure maximum effectiveness;

a) la surveillance et le contrôle de l’application du présent plan d’action, de sa conformité et de sa cohérence avec les politiques de la Commission (en matière de RD, d'éducation et de formation, d'emploi, de politiques d'entreprises, de protection de la santé et du consommateur, par exemple), avec les initiatives prises partout dans l’Union et avec d’autres activités pertinentes (le comité directeur des biotechnologies de la Commission, par exemple), de manière à assurer une efficacité maximale;


Report from the European Commission to the Council, the European Parliament, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions of 6 April 2009 – Final Report on the implementation and impact of the second phase (2000-2006) of the Community action programmes in the field of education (Socrates) and vocational training (Leonardo da Vinci) and the multiannual programme (2004-2006) for the effective integration of info ...[+++]

Rapport de la Commission européenne au Conseil, au Parlement européen, au Comité économique et social européen et au Comité des régions du 6 avril 2009 – Rapport final sur la mise en œuvre et l’impact de la deuxième phase (2000-2006) des programmes d’action communautaire en matière d’éducation (Socrates) et de formation professionnelle (Leonardo da Vinci) et du programme pluriannuel (2004-2006) pour l’intégration efficace des technologies de l’information et de la communication (TIC) dans les systèmes d’éducation et de formation en Europe (Apprendre en ligne) [COM(2009) 159 final – Non publié au Journal officiel].


(18) In the interests of safety at sea, Member States should recognise qualifications proving the required level of training only where these are issued by or on behalf of Parties to the STCW Convention which have been identified by the IMO Maritime Safety Committee (MSC) as having been shown to have given, and still to be giving, full effect to the standards set out in that Convention.

(18) Dans l'intérêt de la sécurité en mer, les États membres ne devraient reconnaître les qualifications prouvant le niveau requis de formation que lorsqu'elles sont délivrées par des parties ou au nom de parties à la convention STCW dont le comité de sécurité maritime de l'OMI a établi qu'elles ont appliqué et continuent à appliquer pleinement les normes fixées par la convention.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'committee effectiveness training' ->

Date index: 2021-10-02
w