Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ad creative
Advertising creative
Apply creative suite software
Associative memory
Associative storage
Content addressable memory
Content addressable storage
Content addressed storage
Content factory
Content farm
Content farming
Content mill
Content-addressable memory
Content-addressable storage
Content-addressed storage
Contribute to developing a creative choreography
Contribute to the development of a creative project
Creative
Creative Europe
Creative content
Creative content online
Employ creative suite software
Organise creative performance
Organise creative performances
Organises creative performance
Plan creative performance
Soil volumetric wetness
Use creative suite software
Using creative suite software
Volumetric moisture content
Volumetric soil moisture content
Volumetric soil water content
Volumetric water content
Volumic moisture content
Volumic water content

Vertaling van "creative content " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE




organise creative performances | organises creative performance | organise creative performance | plan creative performance

organiser des représentations créatives


apply creative suite software | using creative suite software | employ creative suite software | use creative suite software

utiliser des suites logicielles de création graphique


contribute to developing a choreography that is creative | contribute to developing a creative choreography | contribute to the development of a creative choreography | contribute to the development of a creative project

contribuer à l'élaboration d'une chorégraphie créative


Creative Europe | Creative Europe - A new framework programme for the cultural and creative sectors (2014-2020)

Europe créative | Europe créative - Un nouveau programme-cadre pour les secteurs de la culture et de la création (2014-2020)


creative [ ad creative | advertising creative ]

création publicitaire


associative storage [ content-addressable storage | associative memory | content addressable storage | content-addressable memory | content addressable memory | content addressed storage | content-addressed storage ]

mémoire associative [ mémoire adressable par le contenu ]


volumic water content [ volumic moisture content | volumetric water content | volumetric moisture content | volumetric soil water content | volumetric soil moisture content | soil volumetric wetness ]

humidité volumique du sol [ Hv | humidité volumique | humidité volumétrique du sol ]


content farm | content mill | content factory | content farming

ferme de contenus | usine à contenus
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
22. Stresses that copyright is an important economic basis for creativity, employment and innovation, as well as the guarantor of cultural diversity, and that it is essential to enable Europe’s creative and cultural industries to compete on a global scale; stresses that further efforts are needed in the field of copyright to strike a balance between all key actors, and that any revision of copyright law should ensure adequate protection that fosters investment and growth in the creative and cultural sector, whilst removing legal uncertainties and inconsistencies that adversely affect the functioning of the Digital Single Market (DSM); urges the Commission to review, where necessary, the regulatory framework for copyright in order to achieve a better ...[+++]

22. souligne que le droit d'auteur est un fondement économique important pour la créativité, l'emploi et l'innovation, ainsi que le garant de la diversité culturelle, et qu'il est essentiel pour permettre au secteur culturel et créatif européen d'affronter la concurrence au niveau mondial; insiste sur la nécessité de déployer des efforts supplémentaires dans le domaine du droit d'auteur pour trouver un équilibre entre l'ensemble des acteurs essentiels, et sur le fait que toute révision de la législation sur le droit d'auteur devrait garantir un niveau de protection suffisant, qui favorise les investissements et la croissance dans le sec ...[+++]


SOCAN believes that copyright law amendments should facilitate access to creative content on new media and ensure that creators are fairly compensated for the use of their creative content on new media.

La SOCAN croit que les modifications de la loi sur le droit d’auteur devraient faciliter l’accès au contenu diffusé sur les nouveaux médias et faire en sorte que les créateurs reçoivent une juste rémunération pour l’utilisation de leur contenu créatif sur les nouveaux médias.


In addition, the Society of Composers, Authors and Music Publishers of Canada believes that amendments must be made to the bill to facilitate access to creative content through new media and to ensure that creators are fairly compensated for the use of their creative content through new media.

De plus, la Société canadienne des auteurs, compositeurs et éditeurs de musique croit que des amendements devraient être apportés au projet de loi afin de faciliter l'accès aux contenus créatifs à partir des nouveaux médias et de s'assurer que les créateurs sont équitablement compensés pour l'utilisation de leurs contenus créatifs à partir des nouveaux médias.


.copyright law amendments should facilitate access to creative content on new media and ensure that creators are fairly compensated for the use of their creative content on new media.

[.] les amendements proposés à la Loi sur le droit d’auteur devraient favoriser l’accès aux contenus créatifs dans les nouveaux médias et assurer que les créateurs touchent une rémunération suffisante en contrepartie de l’utilisation de leurs contenus créatifs dans les nouveaux médias.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
SOCAN, the Society of Composers, Authors and Music Publishers of Canada, said it believes that Bill C-11 should be amended in order to facilitate access to creative content via new media and to ensure that creators are fairly compensated for the use of their creative content via new media.

La SOCAN, Société canadienne des auteurs, compositeurs et éditeurs de musique, a dit qu'elle croit que des amendements devraient être apportés au projet de loi C-11 afin de faciliter l'accès au contenu créatif à partir des nouveaux médias et de s'assurer que les créateurs sont équitablement indemnisés pour l'utilisation de leur contenu créatif à partir des nouveaux médias.


50. Calls on the Member States and the Commission to take the necessary steps to establish a European internal market for on-line cultural and creative content and guarantee access to this content to European citizens whilst ensuring that those entitled are protected and properly compensated and that all funding channels for the creative sector are consolidated;

50. invite les États membres et la Commission à prendre les mesures nécessaires pour mettre en place un marché intérieur européen des contenus culturels et créatifs en ligne en garantissant l'accès des citoyens européens à ces contenus et en assurant la protection et la juste rémunération des ayants droit, et la consolidation de tous les canaux de financement de la création;


50. Calls on the Member States and the Commission to take the necessary steps to establish a European internal market for on-line cultural and creative content and guarantee access to this content to European citizens whilst ensuring that those entitled are protected and properly compensated and that all funding channels for the creative sector are consolidated;

50. invite les États membres et la Commission à prendre les mesures nécessaires pour mettre en place un marché intérieur européen des contenus culturels et créatifs en ligne en garantissant l'accès des citoyens européens à ces contenus et en assurant la protection et la juste rémunération des ayants droit, et la consolidation de tous les canaux de financement de la création;


29. Calls on the Commission to respect and acknowledge actions taken by cultural services, not-for-profit organisations and private initiatives involved in the development of a creative inclusive economy; calls on the Commission and the Member States to encourage and embed good practices designed to facilitate access for both young people (irrespective of their status as students, apprentices, trainees or job-seekers, etc.) and particularly vulnerable people to culture and creative content – for example, reduced prices, culture vouchers and free cultural activities;

29. demande à la Commission de respecter et de reconnaître les actions menées par les services culturels et les organisations à but non lucratif et les initiatives privées qui participent au développement d'une économie créative solidaire; demande à la Commission et aux États membres d'encourager et de pérenniser les bonnes pratiques visant à faciliter l'accès des jeunes, quel que soit leur statut (étudiant, apprenti, stagiaire, demandeur d'emploi, etc.), et des plus vulnérables à la culture et aux contenus créatifs, telles que les t ...[+++]


V. whereas creativity depends on access to existing knowledge, works and creative content,

V. considérant que la créativité dépend de l'accès aux savoirs, aux œuvres et aux contenus créatifs existants,


The difficulty, though, is that we take not only our own creative content but the creative content that's supplied to us by independents across the country and we create the value in that, and if we can't be successful as value creators, whether we do it on radio, in television, or on new media platforms, and build that, then notwithstanding the new access to the market that the new media bring, if we can't build that core of value, the system basically will not be successful.

Le problème toutefois, c'est que nous n'utilisons pas seulement notre propre contenu créatif mais aussi celui que nous fournissent des créateurs indépendants dans l'ensemble du pays, et nous lui donnons de la valeur. Or si nous ne sommes pas en mesure de réussir en tant que créateurs de valeur, que ce soit à la radio, à la télévision ou sur les nouvelles plates-formes média et ne construisons rien là-dessus, alors en dépit des nouveaux accès au marché que nous apportent les nouveaux médias, sans ces valeurs de base, le système ne réussira pas.


w