Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Create the digital interface of betting games
DDD
Demonstrate entrepreneurial spirit
Design the digital outlook of games
Entrepreneur fiber
Entrepreneur tendencies
Entrepreneurial capacity
Entrepreneurial fiber
Entrepreneurial fibre
Entrepreneurial initiative
Entrepreneurial mentality
Entrepreneurial mindset
Entrepreneurial skill
Entrepreneurial spirit
Entrepreneurial tendencies
Entrepreneurial tendency
Entrepreneurship tendencies
Entrepreneurship tendency
Follow digital transformation of industry
Reveal entrepreneurial spirit
Show an entrepreneurial spirit
Show entrepreneurial spirit
The entrepreneurial edge

Vertaling van "digital entrepreneurial " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
reveal entrepreneurial spirit | show an entrepreneurial spirit | demonstrate entrepreneurial spirit | show entrepreneurial spirit

faire preuve d'esprit d'entreprise


entrepreneurial initiative | entrepreneurial mindset | entrepreneurial spirit

esprit d'entreprise


entrepreneurial fiber | entrepreneurial fibre | entrepreneurial tendency | entrepreneurship tendency | entrepreneurial tendencies | entrepreneurship tendencies

fibre de créateur d'entreprise | fibre d'entrepreneur | fibre entrepreneuriale


entrepreneurial capacity | entrepreneurial skill

capacité d'entreprendre


entrepreneurial fiber | entrepreneurial fibre | entrepreneur tendencies | entrepreneur fiber

fibre d'entrepreneur | fibre entrepreneuriale


owner/managers' mentality | mentality of owner/managers | entrepreneurial mentality | entrepreneurial mindset

mentalité d'entrepreneur | mentalité de propriétaire-dirigeant d'entreprise | mentalité de propriétaire-dirigeant | mentalité entrepreneuriale


The entrepreneurial edge: Canada's top entrepreneurs reveal the secrets of their success [ The entrepreneurial edge ]

The entrepreneurial edge: Canada's top entrepreneurs reveal the secrets of their success [ The entrepreneurial edge ]


digital recording, digital mixing, digital mastering | Digital/Digital/Digital | DDD [Abbr.]

tout numérique | DDD [Abbr.]


create the digital interface of betting games | design gambling, betting and lottery games' digital interface | design the digital interface of gambling, betting and lottery games | design the digital outlook of games

concevoir l'interface numérique de jeux d'argent, paris et jeux de loterie


follow digital transformation of industry | keep pace with digital transformation of industrial processes | keep up to date with digital transformation of industrial processes | keep up with digital transformation of industrial processes

se tenir au courant de la transformation numérique de procédés industriels
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Calls on the Commission to support and promote a digital entrepreneurial culture for women, to promote and financially support a European networking and mentoring platform for women and to further strengthen the role of women in existing programmes; encourages the Member States, and also companies, to create diversity policies that go beyond focusing on the recruitment of women in order to promote sustainable economic development and leadership.

invite la Commission à soutenir et à promouvoir une culture d'entreprise numérique pour les femmes, à encourager et à soutenir financièrement la mise en place d'une plateforme européenne de mise en réseau et d'encadrement pour les femmes, et à renforcer le rôle des femmes dans les programmes existants; encourage les États membres, mais aussi les entreprises, à élaborer des politiques de diversité ne se bornant pas au seul recrutement de femmes, mais axées sur la promotion du développement économique durable et le leadership.


113. Notes that the internet and ICT have an enormous impact on the emancipation of women and girls; acknowledges that female participation in the EU digital sector has a positive impact on European GDP; recognises the significant potential of female innovators and entrepreneurs and the role they can play in digital transformation; underlines the need to overcome gender stereotypes, and fully supports and encourages a digital entrepreneurial culture for women, as well as their integration and participation in information society;

113. relève que l'internet et les TCI ont une très forte incidence sur l'autonomisation des femmes et des jeunes filles; reconnaît que la participation des femmes au secteur numérique de l'Union a une incidence positive sur le PIB européen; reconnaît l'immense potentiel des femmes innovatrices et entrepreneurs et le rôle qu'elles peuvent jouer dans la transformation numérique; insiste sur la nécessité de dépasser les stéréotypes liés au genre, et apporte son soutien plein et entier à une culture d'entreprise numérique pour les femmes, ainsi qu'à leur leur intégration et à leur participation à la société de l'information;


13. Underlines the huge potential of women innovators and entrepreneurs and the important role they can play in the digital transformation of the economy; calls on the Commission and the Member States to invest in women’s and girls’ digital potential, and to fully support and promote a digital entrepreneurial culture for women and women´s integration and participation in the information society;

13. met l'accent sur le fort potentiel des femmes innovatrices et entrepreneurs et sur le rôle important qu'elles sont susceptibles de jouer dans la transformation numérique de l'économie; invite la Commission et les États membres à investir dans le potentiel numérique des femmes et des filles, ainsi qu'à soutenir et à promouvoir pleinement une culture entrepreneuriale du numérique pour l'intégration et la participation des femmes à la société de l'information;


The new basic skills include digital literacy, learning to learn, social competencies, entrepreneurial skills and language learning and should be accessible to all age groups.

Les nouvelles compétences de base incluent la culture numérique, la capacité d'apprendre à apprendre, des compétences sociales, l'esprit d'entreprise et l'apprentissage de langues étrangères et devraient être accessibles à tous les groupes d'âge.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Calls on the Member States, with a view to achieving gender equality in the information society and ICTs, to establish multiannual action plans aimed at: increasing women’s access to the information society, improving and increasing women’s use of ICT, giving women a more significant role in ICT sectors, fostering women’s ICT knowledge through education and training, promoting employment and entrepreneurial spirit among women through regular use of the internet and digital services, developing online content that promotes gender equal ...[+++]

demande aux États membres, dans le souci de réaliser l'égalité entre les hommes et les femmes au sein de la société de l'information et des TIC, d'établir des plans d'action pluriannuels destinés: de renforcer l'accès des femmes à la société de l'information, d'améliorer et d'étendre l'utilisation des TIC par les femmes, de renforcer le rôle des femmes dans les secteurs des TIC, de stimuler les connaissances en matière de TIC chez les femmes grâce à l'enseignement et à la formation, de promouvoir l'emploi et l'esprit d'entreprise des femmes par l'utilisation régulière de l'internet et des services numériques, de mettre au point des conte ...[+++]


developing an entrepreneurial mindset and skills in school and through youth work activities, like volunteering, teaching digital skills and cultural awareness.

favoriser l’esprit d’entreprise et développer les compétences entrepreneuriales à l’école et à travers des activités d’animation socio-éducatives comme le volontariat, l’acquisition de compétences numériques et le renforcement de la sensibilisation culturelle.


The European Union, via the Europe 2020 and its flagship initiatives on ‘New skills and jobs’, ‘Digital Agenda for Europe’, ‘Innovation Union’, ‘Youth on the move’ promotes entrepreneurship, by fostering entrepreneurial mindsets and related knowledge, skills and competences that can boost competitiveness and growth that will be smart, sustainable and inclusive.

L'Union européenne, par l'intermédiaire de la stratégie Europe 2020 et de ses initiatives phares intitulées «Des compétences nouvelles pour des emplois nouveaux», «Une stratégie numérique pour l'Europe», «Une Union de l'innovation» et «Jeunesse en mouvement», promeut l'entrepreneuriat en encourageant l'esprit d'entreprise et les connaissances, aptitudes et compétences qui y sont liées et sont de nature à stimuler le compétitivité et une croissance qui soit intelligente, durable et inclusive.


Skills, education and professional training 33.Regrets that the SBA does not pay enough attention to social and labour market issues that affect entrepreneurship and SMEs' capacities to fulfil their employment potential and recruit labour force with the appropriate skills; 34.Recognises that growth and innovation are largely driven by entrepreneurial SMEs; emphasises that more attention should be devoted to fostering the development of an entrepreneurial mindset at all levels of education and training, employing innovative methods such as real mini-companies in secondary education; emphasises the importance of supporting the development of the manag ...[+++]

Qualifications, éducation et formation professionnelle 33 regrette que le SBA n'accorde pas une attention suffisante aux problèmes sociaux et aux problèmes du marché du travail qui affectent l'esprit d'entreprise et la capacité des PME d'exploiter leur potentiel en matière d'emploi et de recruter une main-d'œuvre possédant les qualifications requises; 34 reconnaît que la croissance et l'innovation dépendent dans une large mesure de l'esprit d'entreprise des PME; souligne qu'une plus grande attention doit être accordée à la promotion du développement de l'esprit d'entreprise à tous les niveaux du système éducatif et de formation, en utilisant des méthodes novatrices telles que mini-entreprises réelles dans l'enseignement secondaire; souli ...[+++]


Skills, education and professional training 33.Regrets that the SBA does not pay enough attention to social and labour market issues that affect entrepreneurship and SMEs' capacities to fulfil their employment potential and recruit labour force with the appropriate skills; 34.Recognises that growth and innovation are largely driven by entrepreneurial SMEs; emphasises that more attention should be devoted to fostering the development of an entrepreneurial mindset at all levels of education and training, employing innovative methods such as real mini-companies in secondary education; emphasises the importance of supporting the development of the manag ...[+++]

Qualifications, éducation et formation professionnelle 33 regrette que le SBA n'accorde pas une attention suffisante aux problèmes sociaux et aux problèmes du marché du travail qui affectent l'esprit d'entreprise et la capacité des PME d'exploiter leur potentiel en matière d'emploi et de recruter une main-d'œuvre possédant les qualifications requises; 34 reconnaît que la croissance et l'innovation dépendent dans une large mesure de l'esprit d'entreprise des PME; souligne qu'une plus grande attention doit être accordée à la promotion du développement de l'esprit d'entreprise à tous les niveaux du système éducatif et de formation, en utilisant des méthodes novatrices telles que mini-entreprises réelles dans l'enseignement secondaire; souli ...[+++]


31. Recognises that growth and innovation are largely driven by entrepreneurial SMEs; emphasises that more attention should be devoted to fostering the development of an entrepreneurial mindset at all levels of education and training, employing innovative methods such as real mini-companies in secondary education; emphasises the importance of supporting the development of the managerial and digital skills that small businesses require to be successful in the current market environment;

31. reconnaît que la croissance et l'innovation dépendent dans une large mesure de l'esprit d'entreprise des PME; souligne qu'une plus grande attention doit être accordée à la promotion du développement de l'esprit d'entreprise à tous les niveaux du système éducatif et de formation, en utilisant des méthodes novatrices telles que mini-entreprises réelles dans l'enseignement secondaire; souligne qu'il importe de soutenir le développement des compétences de gestion et numériques desquelles les petites entreprises ont besoin pour s'imposer dans l'environnement de marché actuel;


w