Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Climate action
Climate change policy
Climate policy
Die on the vine
East Asia
Eastern Asia
FIR
Far East
Far Eastern countries
Far IR
Far IR radiation
Far UV
Far UVR
Far ultraviolet
Far-UV radiation
Far-infrared radiation
Far-ultraviolet radiation
Fizzle out
Implement actions in response to nuclear emergency
Not get very far
Not responding to treatment
Nuclear emergencies responding
Peter out
Policy for responding to climate change
Refractory
Reply to questions
Respond to alarm systems
Respond to an enquiry
Respond to burglar alarm systems
Respond to company security alarm systems
Respond to enquiries
Respond to home security alarm systems
Respond to nuclear emergencies
Responder
Responding patient
Responding to enquiries
Responding to nuclear emergencies

Traduction de «far not responded » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
respond to alarm systems | respond to home security alarm systems | respond to burglar alarm systems | respond to company security alarm systems

réagir à un système d’alarme anti-intrusion


far ultraviolet | far UV | far UVR | far-ultraviolet radiation | far-UV radiation

radiation ultraviolette lointaine | rayonnement ultraviolet lointain | ultraviolet lointain | UV lointain [Abbr.]


respond to an enquiry | responding to enquiries | reply to questions | respond to enquiries

répondre à des demandes de renseignements


implement actions in response to nuclear emergency | nuclear emergencies responding | respond to nuclear emergencies | responding to nuclear emergencies

réagir en cas d’urgence nucléaire


far IR | far IR radiation | far-infrared radiation | FIR [Abbr.]

radiation infrarouge lointaine | rayonnement infrarouge lointain | rayons I.R.lointains | rayons infrarouges lointains




Far East [ East Asia | Eastern Asia | Far Eastern countries ]

Extrême-Orient [ Asie de l'Est | Asie orientale | pays d'Extrême-Orient ]


refractory | not responding to treatment

réfractaire | qui ne réagit pas


not get very far [ die on the vine | peter out | fizzle out ]

faire long feu [ ne pas aboutir | se terminer piteusement | finir en queue de poisson | ne pas réussir | échouer | ne pas atteindre son but ]


climate change policy [ climate action | climate policy | policy for responding to climate change ]

politique en matière de changement climatique [ action face au changement climatique ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In the accompanying working document of the Commission Services more detailed information can be found on how economic policies in the Member States so far have responded to the identified challenges and the country-specific recommendations in the 2003-05 BEPGs.

Le document de travail des services de la Commission qui est joint en annexe contient des informations plus détaillées sur la manière dont les politiques économiques des États membres ont relevé jusqu'ici les défis identifiés et suivi les recommandations spécifiques énoncées dans les GOPE 2003-05.


3.2.7 The Member States were asked whether they believed that there was a case for moving some projects from Annex II to Annex I. Some Member States have already done this by placing some projects in their own version of Annex I or by having mandatory thresholds for certain Annex II projects. However, the largest single proportion of respondents felt that there is no case for moving projects from Annex II to Annex I (i.e. Austria, Denmark, Greece, Netherlands, Spain, Sweden, UK). There was some consensus on the view that it was far too early to judge whether the Annex I and II lists needed further revision and that there needs to be far ...[+++]

3.2.7 Il a été demandé aux États membres s'ils estimaient qu'il y aurait lieu de faire passer certains projets de l'annexe II à l'annexe I. Certains États membres l'ont déjà fait en intégrant certains projets dans leur propre version de l'annexe I ou en mettant en place des seuils d'obligation pour certains projets relevant de l'annexe II. Toutefois le groupe le plus nombreux (Autriche, Danemark, Grèce, Pays-Bas, Espagne, Suède, Royaume-Uni) était d'avis qu'il n'y avait pas lieu de faire passer des projets à l'annexe I. Il y avait un certain consensus pour dire qu'il était beaucoup trop tôt pour juger si les listes des annexes I et II ...[+++]


implementing the programming document and, as far as possible, responding to requests for assistance from the Commission in relation to the tasks of the Agency in accordance with this Regulation.

la mise en œuvre du document de programmation et, dans la mesure du possible, la réponse aux demandes d'assistance de la Commission liées aux tâches de l'Agence conformément au présent règlement.


The EU should develop such a system-oriented approach, responding as far as possible to industry's identified needs.

L'UE devrait développer une telle approche systémique en répondant dans toute la mesure du possible aux besoins identifiés de l'industrie.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
15 Member States have so far responded to these requests, providing items such as accommodation, bedding, clothing and medical supplies.

À ce jour, 15 États membres ont répondu à cet appel et envoyé moyens d’hébergement, couvertures, vêtements et matériel médical.


Hon. Don Boudria: Mr. Speaker, I am a minister but not the minister of aboriginal affairs. He would certainly respond to this far more eloquently than I, but for the hon. member across to pretend that the entire sociological phenomenon by which some of our aboriginal people are having difficulty has something to do with accounting practices is oversimplifying a problem that is far more complex than that.

L'hon. Don Boudria: Monsieur le Président, mon collègue le ministre des Affaires indiennes donnerait certainement une réponse beaucoup plus éloquente que la mienne, mais je dirai au député d'en face qu'il simplifie à l'excès un problème très complexe en associant les méthodes comptables du gouvernement au phénomène sociologique qui fait que certains peuples autochtones éprouvent des difficultés.


(Return tabled) Question No. 333 Hon. Irwin Cotler: With regard to the government’s consultations about prostitution-related offences: (a) what goals have been established for the consultations; (b) what goals have been established for the online consultation; (c) whose input did the government seek through online consultation; (d) which individuals wrote the discussion paper for the online consultation; (e) which individuals with expertise in prostitution-related offences participated in the development of the discussion paper in (d); (f) which individuals with expertise in prostitution-related offences reviewed the discussion paper in (d); (g) which individuals with legal expertise participated in the development of the discussion p ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 333 L'hon. Irwin Cotler: En ce qui concerne la consultation du gouvernement sur les infractions liées à la prostitution: a) quels sont les objectifs établis pour la consultation; b) quels sont les objectifs établis pour la consultation en ligne; c) de qui le gouvernement souhaitait-il obtenir des commentaires au moyen de la consultation en ligne; d) qui sont ceux qui ont rédigé le document de consultation aux fins de la consultation en ligne; e) qui sont les spécialistes des infractions liées à la prostitution qui ont participé à l’élaboration du document de consultation mentionné au point d); f) ...[+++]


On this basis, this Communication examines firstly how the fiscal framework - and in particular the Stability and Growth Pact - could respond to the shortcomings experienced so far through greater emphasis to economic developments in recommendations and an increased focus on safeguarding the sustainability of public finances.

La présente communication examine, premièrement, comment le cadre budgétaire - et notamment le pacte de stabilité et de croissance - pourrait remédier aux insuffisances rencontrées jusqu'à présent par le biais d'une plus grande importance accordée aux évolutions économiques dans les recommandations et d'une attention accrue pour la sauvegarde de la viabilité des finances publiques.


Now the Community could not accept that the United States should respond to the EEC's offers of negociations under the relevant GATT procedure by singling out three individual problems, there defending sectional and vested interests at the expense of the general interest of the United States as a whole/.- 2 - It must be clearly understood that the Community would not be intimidated, and that if the United States were to so far over-ride its international commitments as to take unilateral action in retaliation against the Community, the Community would itself have no choice but to respond.

Il n'est pas acceptable que les USA repondent aux offres de negociation presentees par la CEE dans le cadre des procedures prevues a cet effet par le GATT en epinglant trois problemes ponctuels au risque de se faire les porte-paroles d'interets partiels et partiaux au detriment des interets generaux de la communaute americaine elle-meme. Il faut souligner fermement que la Communaute ne se laissera pas intimider et que si les Etats-Unis oubliaient leurs engagements internationaux au point de s'engager dans la voie des mesures de retors ...[+++]


Now the Community could not accept that the United States should respond to the EEC's offers of negociations under the relevant GATT procedure by singling out three individual problems, there defending sectional and vested interests at the expense of the general interest of the United States as a whole/.- 2 - It must be clearly understood that the Community would not be intimidated, and that if the United States were to so far over-ride its international commitments as to take unilateral action in retaliation against the Community, the Community would itself have no choice but to respond.

Il n'est pas acceptable que les USA repondent aux offres de negociation presentees par la CEE dans le cadre des procedures prevues a cet effet par le GATT en epinglant trois problemes ponctuels au risque de se faire les porte-paroles d'interets partiels et partiaux au detriment des interets generaux de la communaute americaine elle-meme. Il faut souligner fermement que la Communaute ne se laissera pas intimider et que si les Etats-Unis oubliaient leurs engagements internationaux au point de s'engager dans la voie des mesures de retors ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'far not responded' ->

Date index: 2025-01-26
w