Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Anti-smoking campaign
Antismoking campaign
FSD Joint Campaign
Federal Service Division Joint Campaign
Generic
Generic AV tool
Generic advertising campaign
Generic antiviral
Generic coding
Generic drug
Generic markup
Generic medicament
Generic medicinal product
Generic medicine
Generic monitoring program
Generic pharmaceutical
Generic pharmaceutical product
Generic products
Generic virus detection software
Generics
Implement event marketing for promotional campaigns
Manage political campaigns
Monitor political campaigns
Non-proprietary medicinal product
Plan event marketing for promotional campaigns
Planning event marketing for promotional campaigns
Stop smoking campaign
Supervise party political campaigns
Supervise political campaigns
Timetable event marketing for promotional campaigns
United Way Public Service Campaign

Traduction de «for generic campaigns » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
generic | generic drug | generic medicament | generic medicinal product | generic medicine | generic pharmaceutical | generic pharmaceutical product | non-proprietary medicinal product

générique | médicament générique | produit pharmaceutique générique


generic advertising campaign

campagne de publicité générique


manage political campaigns | supervise political campaigns | monitor political campaigns | supervise party political campaigns

surveiller des campagnes politiques


implement event marketing for promotional campaigns | timetable event marketing for promotional campaigns | plan event marketing for promotional campaigns | planning event marketing for promotional campaigns

planifier des évènements de marketing pour des campagnes promotionnelles


assist in the practical actions for developing marketing campaign | assisting in the practical actions for developing marketing campaigns | aid in the practical actions for developing marketing campaigns | assist in the practical actions for developing marketing campaigns

participer aux actions pratiques pour l’élaboration de campagnes de marketing


generic monitoring program | generic virus detection software | generic antiviral | generic AV tool

antivirus générique




generic products | generics

produits banalisés | produits blancs


Federal Service Division Joint Campaign [ FSD Joint Campaign | United Way Public Service Campaign ]

Campagne conjointe de la Division du service fédéral [ Campagne conjointe de la DSF | Campagne centraide de la fonction publique ]


anti-smoking campaign [ antismoking campaign | stop smoking campaign ]

campagne antitabac [ campagne anti-tabac | campagne de lutte contre le tabagisme ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
31. Stresses that, as regards private brands, it is vital to seek a balance between generic promotion and brand promotion that will help to make promotional campaigns in third countries more effective; supports the Commission’s view that brand names can have a leveraging effect on this type of activity, where it is natural to complement generic promotion by bringing together economic players through the promotion of products and brands, thus having a greater impact on imp ...[+++]

31. souligne que, en ce qui concerne les marques privées, il est indispensable de rechercher un équilibre entre la promotion générique et celle des marques afin de contribuer à renforcer l'efficacité des campagnes de promotion dans les pays tiers; se rallie à l'avis de la Commission selon lequel les marques ont un effet de levier dans ce type d'activités pour lesquelles il est logique de compléter la promotion générique par l'établissement de liens avec les opérateurs économiques à travers la promotion de produits et de marques, ce q ...[+++]


31. Stresses that, as regards private brands, it is vital to seek a balance between generic promotion and brand promotion that will help to make promotional campaigns in third countries more effective; supports the Commission’s view that brand names can have a leveraging effect on this type of activity, where it is natural to complement generic promotion by bringing together economic players through the promotion of products and brands, thus having a greater impact on imp ...[+++]

31. souligne que, en ce qui concerne les marques privées, il est indispensable de rechercher un équilibre entre la promotion générique et celle des marques afin de contribuer à renforcer l'efficacité des campagnes de promotion dans les pays tiers; se rallie à l'avis de la Commission selon lequel les marques ont un effet de levier dans ce type d'activités pour lesquelles il est logique de compléter la promotion générique par l'établissement de liens avec les opérateurs économiques à travers la promotion de produits et de marques, ce q ...[+++]


91. Regrets the lack of progress in improving competition in the pharmaceutical sector and asks the Commission to expedite the completion of the internal market in medicines, for example by giving a greater role to the European Medicines Agency (EMA) with regard to central certification of medicines; asks the Commission to fight against abuses that may arise from the systematic practice of patent clusters that delay the market entry of generic medicines and restrict patients' access to affordable medicines; urges the Commission to t ...[+++]

91. regrette l'absence de progrès en ce qui concerne l'amélioration de la concurrence dans le secteur pharmaceutique et demande à la Commission de s'employer à parachever le marché intérieur des produits pharmaceutiques, en conférant par exemple un rôle plus important à l'Agence européenne des médicaments (EMEA) dans le cas des médicaments soumis à autorisation centrale; demande à la Commission de lutter contre les abus susceptibles de découler des grappes de brevets qui retardent l'entrée sur le marché de médicaments génériques et restreignent l'accès des patients à des médicaments abordables; demande instamment à la Commission de prendre des mesures punitives en réaction à d'éventuelles campagnes ...[+++]


38. Calls for the creation, in connection with the regulations aimed at promoting Community agricultural products inside and outside the EU, of a specific item amounting to EUR 15 million each year for increasing fruit and vegetable consumption, and for a periodic review of that item on the basis of the uptake of funds for generic campaigns which must be conditional upon the highlighting of the 'EU origin' and must draw attention to quality and not merely to quantity;

38. demande que, en relation avec les règlements relatifs à la promotion interne et externe des produits agricoles communautaires, une ligne spécifique d'au moins 15 millions d'EUR par an soit consacrée à l'encouragement de la consommation des fruits et des légumes et qu'elle soit périodiquement révisée en fonction du degré d'utilisation des crédits pour les campagnes génériques, à condition que ces campagnes mettent l'accent sur l''origine UE" des produits et sur la qualité, et pas seulement sur la quantité;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
37. Calls for the creation, in connection with the regulations aimed at promoting Community agricultural products inside and outside the EU, of a specific item amounting to EUR 15 million each year for increasing fruit and vegetable consumption, and for a periodic review of that item on the basis of the uptake of funds for generic campaigns which have to be conditional upon the highlighting of the 'EU origin' and to draw attention to quality and not only to quantity;

37. demande que, dans le cadre des règlements relatifs à la promotion interne et externe des produits agricoles communautaires, une ligne spécifique d'au moins 15 millions d'euros par an soit consacrée à l'encouragement de la consommation des fruits et des légumes et qu'elle soit périodiquement révisée en fonction du degré d'utilisation des crédits pour les campagnes génériques, à condition que ces campagnes mettent l'accent sur l'"origine UE" des produits et sur la qualité, et pas seulement sur la quantité;


- support to promotion under rural development targets promotion and information campaigns for particular agricultural products or foodstuffs produced under an accepted quality regime; support for promotion under the internal market Regulation (EC) No 2826/2000 concentrates on generic campaigns for a sector, theme, product or a production method.

- le soutien à la promotion dans le cadre du développement rural cible les campagnes de promotion et d'information en faveur de certains produits ou aliments élaborés au titre d'un régime de qualité reconnu; quant au soutien à la promotion sur le marché intérieur, relevant du règlement (CE) n° 2826/2000, il se concentre sur les campagnes génériques pour un secteur, un thème, un produit ou une méthode de production déterminés.


This Regulation should apply to all nutrition and health claims made in commercial communications, including, inter alia, generic advertising of food and promotional campaigns, such as those supported in whole or in part by public authorities.

Le présent règlement devrait s'appliquer à toute allégation nutritionnelle et de santé formulée dans les communications à caractère commercial, y compris, notamment, aux campagnes publicitaires collectives faites pour les denrées alimentaires et aux campagnes de promotion, telles que celles qui sont soutenues en tout ou en partie par les pouvoirs publics.


This Regulation should apply to all nutrition and health claims made in commercial communications, including inter alia generic advertising of food and promotional campaigns, such as those supported in whole or in part by public authorities.

Le présent règlement devrait s'appliquer à toute allégation nutritionnelle et de santé formulée dans les communications à caractère commercial, y compris, notamment, aux campagnes publicitaires collectives faites pour les denrées alimentaires et aux campagnes de promotion, telles que celles qui sont soutenues en tout ou partie par les pouvoirs publics.


- Preventing health risks by means of generic health information campaigns and by ensuring a transfer of knowledge and technology and ensure that health services have the necessary skills, products and equipment to prevent risks and minimise their potential damage.

- œuvrer à la prévention des risques de santé en organisant des campagnes d’information générales, en assurant le transfert des connaissances et technologies et en s’assurant que les services de santé possèdent les compétences, produits et équipements nécessaires pour prévenir les risques et minimiser leurs dommages potentiels ;


- Indicator 1: number of generic campaigns

- Indicateur 1: nombre de campagnes génériques


w