Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accreditation of learning outcomes
Action Plan Learning in the Information Society
Alcoholic hallucinosis
Assessment of learning outcomes
Certification of learning outcomes
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Commit large amounts of information to memory
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Informal education
Informal learning
Information technologies and basic learning
Jealousy
Learn large amounts of information
Memorise large amounts of information
Non-structured learning
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
RPL
Recognition of learning outcomes
Recognition of prior learning
Remember large amounts of information
Spontaneous learning
Take advantage of a learning opportunity
Transferability of learning outcomes
Unstructured learning
VPL
Validation of non-formal and informal learning
Validation of of learning outcomes
Validation of prior learning

Vertaling van "informal learning believes " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complic ...[+++]


validation of prior learning | validation of non-formal and informal learning | accreditation of learning outcomes | assessment of learning outcomes | certification of learning outcomes | recognition of learning outcomes | transferability of learning outcomes | validation of of learning outcomes | recognition of prior learning [ VPL | RPL ]

validation des acquis d'expérience | validation des acquis | validation de l'apprentissage non formel et informel [ VAE ]


Accuracy and Accountability in Scholarly Information, Can you believe what you read? The quality of information in the electronic age

L'exactitude et la responsabilité en matière de diffusion du savoir, Pouvons-nous croire ce que nous lisons, La qualité de l'information à l'ère de l'électronique


take advantage of a learning opportunity | use different learning opportunities in veterinary sciences | obtain new information and knowledge on veterinary science | take advantage of learning opportunities in veterinary science

profiter des possibilités d’apprentissage en sciences vétérinaires


informal learning [ unstructured learning | non-structured learning ]

apprentissage informel [ apprentissage non structuré ]


informal education | informal learning | spontaneous learning

apprentissage informel | éducation informelle


Information technologies and basic learning: reading writing, science and mathematics [ Information technologies and basic learning ]

Technologies de l'information et apprentissages de base : lecture, écriture, sciences et mathématiques [ Technologies de l'information et apprentissages de base ]


commit large amounts of information to memory | remember large amounts of information | learn large amounts of information | memorise large amounts of information

mémoriser de grandes quantités d’informations


Action Plan Learning in the Information Society

plan d'action Apprendre dans la société de l'information


Task Force on Multimedia Educational Software (Lifelong learning in the Information Society)

Task Force Logiciels éducatifs multimedia
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Believes that non-formal and informal learning has the potential to be an effective tool for the successful integration of refugees into the labour market and society.

estime que l'apprentissage non formel et informel a le potentiel d'être un outil efficace pour l'intégration réussie des réfugiés sur le marché du travail et dans la société.


Believe you me, just like when the Access to Information Act was put in and people learned creatively to avoid it, they'll creatively learn how to avoid these and still have the criminal intent to cause abuse.

Veuillez m'en croire, de la même façon que, lorsque la Loi sur l'accès à l'information a été instaurée et que les gens ont appris à la contourner de façon créative, ils sauront créativement contourner ces dispositions-ci tout en ayant l'intention délictueuse de frauder le système.


40. Calls for a clearer link to be established between secondary and higher education programmes and the needs of the job market and stresses the important role of apprenticeships; calls on the Commission to promote formal and informal learning; believes that professional cards could be a concrete measure to facilitate the mobility of professionals in the Single Market, at least in certain sectors; urges the Commission, ahead of its review, to carry out an assessment of the impact of the introduction of European professional cards, taking into consideration their benefits, added value, data pr ...[+++]

40. demande qu'un lien plus direct soit établi entre les programmes de l'éducation secondaire et supérieure et les besoins du marché du travail et souligne l'importance de l'apprentissage; invite la Commission à promouvoir l'apprentissage formel et informel; estime que les cartes professionnelles pourraient constituer une mesure concrète pour faciliter la mobilité des professionnels au sein du marché unique, au moins dans certains secteurs; invite instamment la Commission, avant de mener la révision de la directive, à effectuer une évaluation des incidences de la création des cartes professionnelles européennes, en prenant en compte l ...[+++]


40. Calls for a clearer link to be established between secondary and higher education programmes and the needs of the job market and stresses the important role of apprenticeships; calls on the Commission to promote formal and informal learning; believes that professional cards could be a concrete measure to facilitate the mobility of professionals in the Single Market, at least in certain sectors; urges the Commission, ahead of its review, to carry out an assessment of the impact of the introduction of European professional cards, taking into consideration their benefits, added value, data pr ...[+++]

40. demande qu'un lien plus direct soit établi entre les programmes de l'éducation secondaire et supérieure et les besoins du marché du travail et souligne l'importance de l'apprentissage; invite la Commission à promouvoir l'apprentissage formel et informel; estime que les cartes professionnelles pourraient constituer une mesure concrète pour faciliter la mobilité des professionnels au sein du marché unique, au moins dans certains secteurs; invite instamment la Commission, avant de mener la révision de la directive, à effectuer une évaluation des incidences de la création des cartes professionnelles européennes, en prenant en compte l ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
40. Calls for a clearer link to be established between secondary and higher education programmes and the needs of the job market and stresses the important role of apprenticeships; calls on the Commission to promote formal and informal learning; believes that professional cards could be a concrete measure to facilitate the mobility of professionals in the Single Market, at least in certain sectors; urges the Commission, ahead of its review, to carry out an assessment of the impact of the introduction of European professional cards, taking into consideration their benefits, added value, data pr ...[+++]

40. demande qu'un lien plus direct soit établi entre les programmes de l'éducation secondaire et supérieure et les besoins du marché du travail et souligne l'importance de l'apprentissage; invite la Commission à promouvoir l'apprentissage formel et informel; estime que les cartes professionnelles pourraient constituer une mesure concrète pour faciliter la mobilité des professionnels au sein du marché unique, au moins dans certains secteurs; invite instamment la Commission, avant de mener la révision de la directive, à effectuer une évaluation des incidences de la création des cartes professionnelles européennes, en prenant en compte l ...[+++]


124. Notes the potential shown by the internet in promoting and supporting the revolutions of the ‘Arab Spring’; notes, however, that ICTs can also be misused to violate human rights and fundamental freedoms and calls,therefore, for increased monitoring of the use of the internet and new technologies in autocratic regimes that seek to limit them; welcomes the Commission initiative on the ‘No Disconnection Strategy’; invites the Commission to submit, during the course of 2013 at the latest, smart regulatory proposals, including increased transparency and accountability for EU-based companies, in order to improve the monitoring of the export of products and services aimed at blocking websites, mass surveillance, monitoring all internet tra ...[+++]

124. prend note du rôle positif que l'internet a joué dans la promotion et le soutien aux révolutions du printemps arabe; note cependant que les technologies de l'information et de la communication peuvent aussi être détournées pour violer les droits de l'homme et les libertés fondamentales et demande, par conséquent, un meilleur suivi de l'utilisation de l'internet et des nouvelles technologies dans les régimes autocratiques qui entendent les limiter; salue l'initiative de la Commission concernant la stratégie «No disconnect»; invite la Commission à soumettre des propositions de réglementation pertinentes, y compris en matière de tra ...[+++]


While we have extensive knowledge and information about second-language learning at the elementary and secondary levels, I believe this additional piece is essential in order for Canadians to have a complete continuum in second-language learning.

Bien que nous connaissions déjà très bien la situation et que nous disposions d'une grande quantité de données sur l'apprentissage de la langue seconde au primaire et au secondaire, je crois que cette composante essentielle est indispensable afin que les Canadiens et les Canadiennes aient accès à un véritable continuum d'apprentissage de la langue seconde.


24. Believes that lifelong learning must be based on a partnership between the public authorities, employers, social partners and individuals particularly in the area of non- formal and informal learning; calls for agreements setting out the responsibility of each of these actors; underlines the need for such agreements to be compatible with quality controls; considers that shared responsibility will promote not only employability but also personal development and active citizenship;

24. se déclare persuadé que l'éducation et la formation tout au long de la vie doivent être fondées sur un partenariat entre les pouvoirs publics, les employeurs, les partenaires sociaux et les individus, en particulier dans le domaine de l'apprentissage non formel ou informel; demande que des accords soient conclus qui établiront les responsabilités respectives de chacun de ces acteurs; souligne que ces accords doivent être compatibles avec des contrôles de qualité; estime que ce partage des responsabilités contribuera à promouvoir, non seulement la capacité d'insertion professionnelle, mais également l'épanouissement personnel et un ...[+++]


When the minister says to the House that he was not aware and that he learned about the fact when he saw the photo, and we learn later that he actually was informed earlier, that is, about 24 hours after the events have taken place, which would be around January 21, I believe that this is a cause for concern and a source of confusion (1410) In a context such as this where we are in a crisis situation, where our soldiers are at the ...[+++]

Lorsque le ministre dit à la Chambre qu'il n'était pas au courant, qu'il l'a appris en voyant la photo, et lorsqu'on apprend plus tard qu'il l'a finalement peut-être appris plus tôt, c'est-à-dire environ 24 heures après que les événements aient eu lieu, ce qui veut dire autour du 21 janvier, il y a là matière à inquiétude, matière à confusion (1410) Dans un contexte comme celui-là, où nous sommes en situation de crise, où nos soldats sont au front, où nos soldats, tous les jours, risquent leur vie, comment peut-on, dans une telle confusion, s'assurer que le Canada puisse faire le travail convenablement sur le terrain, lorsque le ministre ...[+++]


On the other side, the side that is speaking for the public interest, for the health of Canadians, for the environmental protection of Canadians are organizations like the Allergy Asthma Information Association, the Canadian Automobile Association, which is the largest consumer group for Canadians automobile drivers, the Canadian Institute of Child Health, the Council of Canadians, the Environmental Defence Fund, the Learning Disabilities Association of Canada, the Ontario Public Health Association, Pollution Probe and the Sierra Club of Canada ...[+++]

De l'autre côté, il y a ceux qui parlent au nom de l'intérêt public, de la santé des Canadiens, de la protection de l'environnement. Ce sont des organisations comme l'Association d'information sur l'allergie et l'asthme, l'Association canadienne des automobilistes, le plus important groupe de défense des conducteurs canadiens d'automobiles, l'Institut canadien de la santé infantile, le Conseil des Canadiens, l'Environmental Defence Fund, Troubles d'apprentissage-Association canadienne, l'Association pour la santé publique de l'Ontario, Pollution Probe et le Sierra Club du Canada (1725) Je pense avoir défendu mon point de vue très clairem ...[+++]


w