Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ascertain learning disorders
Asynchronous learning
Customized live online learning
Early foreign language acquisition
Early foreign language learning
Early language learning
Early second language acquisition
Early second language learning
Early stages foreign language learning
Early-stage foreign language acquisition
Early-stage foreign language learning
Identify learning disorder
Identify learning disorders
Identifying learning disorders
Implicit learning
Learning by discovery
Learning from observation and discovery
Learning without a teacher
Live customized e-learning
Live customized online learning
Live individual e-learning
Live individual online learning
Live online P2P learning
Live online one-on-one learning
Live online one-to-one e-learning
Live online person-to-person learning
Live online tailored learning
Live tailored e-learning
Montessori learning equipment
Montessori learning implements
Montessori learning instruments
Montessori learning tools
Non-real time learning
Nondeclarative learning
Offline learning
Online P2P learning
Real-time one-on-one e-learning
Real-time one-to-one e-learning
Reflexive learning
Unconscious learning
Unsupervised learning

Vertaling van "learn any real " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
asynchronous learning [ non-real time learning | offline learning ]

apprentissage asynchrone [ apprentissage en différé ]


early foreign language acquisition | early foreign language learning | early language learning | early second language acquisition | early second language learning | early stages foreign language learning | early-stage foreign language acquisition | early-stage foreign language learning

apprentissage précoce d'une langue étrangère


Definition: A disorder characterized by impairment of memory, learning difficulties, and reduced ability to concentrate on a task for more than brief periods. There is often a marked feeling of mental fatigue when mental tasks are attempted, and new learning is found to be subjectively difficult even when objectively successful. None of these symptoms is so severe that a diagnosis of either dementia (F00-F03) or delirium (F05.-) can be made. This diagnosis should be made only ...[+++]

Définition: Trouble caractérisé par une altération de la mémoire, des difficultés d'apprentissage et une réduction de la capacité à se concentrer sur une tâche, sauf pendant des périodes de courte durée. Le sujet éprouve souvent une fatigue mentale accentuée quand il fait des efforts mentaux, et un nouvel apprentissage peut être subjectivement difficile même quand il est objectivement réussi. Aucun de ces symptômes ne présente une sévérité suffisante pour justifier un diagnostic de démence (F00-F03) ou de delirium (F05.-). Ce diagnostic ne doit être fait qu'en présence d'un trouble somatique spécifié; il ne doit pas être fait en présence de l'un des troubles mentaux ou du comportement classés en F10-F99. Le trouble peut précéder, accompagn ...[+++]


learning by discovery | learning from observation and discovery | learning without a teacher | unsupervised learning

apprentissage par découverte | apprentissage par observation


Montessori learning implements | Montessori learning tools | Montessori learning equipment | Montessori learning instruments

matériel pédagogique de Montessori


implicit learning | nondeclarative learning | reflexive learning | unconscious learning

apprentissage implicite | apprentissage inconscient


identify learning disorder | identifying learning disorders | ascertain learning disorders | identify learning disorders

celer des troubles de l'apprentissage


live individual online learning [ live individual e-learning | live online one-to-one e-learning | live online P2P learning | live online one-on-one learning | live online person-to-person learning | real-time one-to-one e-learning ]

apprentissage individuel en direct [ apprentissage individuel en temps réel | apprentissage individuel synchrone ]


live customized online learning [ live tailored e-learning | live online tailored learning | live customized e-learning | customized live online learning | real-time one-on-one e-learning | online P2P learning ]

cyberapprentissage personnalisé en temps réel [ apprentissage personnalisé en direct | apprentissage synchrone virtuel sur mesure ]


Definition: Disorders in which the normal patterns of skill acquisition are disturbed from the early stages of development. This is not simply a consequence of a lack of opportunity to learn, it is not solely a result of mental retardation, and it is not due to any form of acquired brain trauma or disease.

Définition: Troubles dans lesquels les modalités habituelles d'apprentissage sont altérées dès les premières étapes du développement. L'altération n'est pas seulement la conséquence d'un manque d'occasions d'apprentissage ou d'un retard mental et elle n'est pas due à un traumatisme cérébral ou à une atteinte cérébrale acquise.
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Linking learning with real life experience yields better results.

Lier l’apprentissage à une expérience concrète donne de meilleurs résultats.


o Quality of the Learning environment (real and virtual), by pursuing the enhanced use and application of available technology and scientific approaches to learning, by establishing centres of Excellence which can offer broader learning options, and by choosing the best place to give training, regardless of geographic location.

o la qualité de l'environnement d'apprentissage (réel comme virtuel), en ayant davantage recours aux techniques disponibles et aux approches scientifiques en matière d'enseignement, et en les appliquant au mieux, grâce à la mise en place de centres d'excellence qui proposent un plus grand choix de méthodes d'apprentissage et au choix du meilleur endroit pour dispenser une formation donnée indépendamment du lieu géographique.


The promotion of language learning and linguistic diversity involves a real investment and commitment by public authorities at local, regional, and national as well as European level.

La promotion de l'apprentissage des langues et de la diversité linguistique demande un investissement et un engagement réels de la part des pouvoirs publics aux niveaux local, régional et national, ainsi qu'à l'échelon européen.


While there are no one-size-fits-all approaches to any of these areas, the renewed EU agenda stresses the importance of focusing consistently on what students will learn (the learning outcomes that will be achieved), drawing as much as possible on real-world situations and problems, encouraging critical assessment and thinking in individual and group work and embedding work-based learning and mobility opportunities into curricula.

S'il n'existe aucune approche universelle pour ces différents domaines, la nouvelle stratégie de l'UE souligne l'importance qu'il y a à toujours mettre l'accent sur ce que les étudiants apprendront (les résultats de l'apprentissage qui seront obtenus), en s'inspirant, dans toute la mesure du possible, de situations et de problèmes réels, en encourageant l'évaluation et la réflexion critiques dans un cadre individuel et au sein de groupes de travail et en intégrant dans le programme de cours la formation par le travail et les possibilités de mobilité.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
However, it is also just as obvious that we need to learn from real situations and improve the service we give every time.

Toutefois, nous ne pouvons pas non plus nier la nécessité de tirer des enseignements des situations vécues et d’améliorer à chaque fois le soutien apporté.


Two progress reports have been published, recommending that: “More effective and attractive teaching methods should be introduced, in particular by linking more systematically ST learning to real-life context and experiences”, and “teachers should be given opportunities to update their knowledge of both content and didactics” .

Deux rapports d’avancement ont été publiés, et recommandaient que: “des méthodes d’enseignement plus efficaces et attractives soient introduites, en particulier en liant de manière plus systématique l’apprentissage des S/T aux contextes et expériences de la vie réelle», et que «l’on donne aux enseignants la possibilité de mettre à jour leurs connaissances aussi bien de la matière que de la didactique».


We have found a complete lack of willingness – particularly on the part of the government – to learn any real lessons from the results of the elections, or, on the other hand, from the findings of a commission of inquiry into the parliament that the government had itself set up.

Nous avons été confrontés à un manque total de volonté - particulièrement de la part du gouvernement - de tirer de véritables leçons des résultats des élections et des conclusions d’une commission d’enquête sur le parlement que le gouvernement a lui-même mis en place.


We have now learned the real value of natural resources.

Nous avons maintenant appris à connaître la vraie valeur des ressources naturelles.


The real challenge is double: first of all to ensure that enough equipment and broadband connections exist for pupils to be able to get real advantage from the Internet and, secondly to ensure that appropriate learning content and adapted pedagogical frameworks are set up so that the new learning paradigm (e.g. using collaborative work over the internet) can be fully exploited.

Le véritable défi est double: il convient, d'une part, de faire en sorte que les élèves disposent d'un équipement suffisant et de connexions à haut débit pour pouvoir tirer un réel avantage d'Internet et, d'autre part, de veiller à l'élaboration de contenus éducatifs et de cadres pédagogiques adéquats pour que le nouveau paradigme éducatif (c.-à-d. le travail coopératif par Internet) puisse être pleinement exploité.


Another challenge being tackled by EQUAL is how to promote access to learning "in the real word" where time and life pressures and a lack of experience of learning all act as barriers, especially for non-traditional learners.

Une autre mission d'EQUAL est la promotion de l'accès à l'éducation et à la formation «dans le monde réel», où le temps et les pressions de la vie ainsi que le manque d'expérience en matière d'apprentissage constituent des obstacles, en particulier pour les apprenants non traditionnels.




Anderen hebben gezocht naar : montessori learning equipment     montessori learning implements     montessori learning instruments     montessori learning tools     ascertain learning disorders     asynchronous learning     customized live online learning     early foreign language acquisition     early foreign language learning     early language learning     early second language acquisition     early second language learning     early stages foreign language learning     early-stage foreign language acquisition     early-stage foreign language learning     identify learning disorder     identify learning disorders     identifying learning disorders     implicit learning     learning by discovery     learning from observation and discovery     learning without a teacher     live customized e-learning     live customized online learning     live individual e-learning     live individual online learning     live online p2p learning     live online one-on-one learning     live online one-to-one e-learning     live online person-to-person learning     live online tailored learning     live tailored e-learning     non-real time learning     nondeclarative learning     offline learning     online p2p learning     real-time one-on-one e-learning     real-time one-to-one e-learning     reflexive learning     unconscious learning     unsupervised learning     learn any real     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'learn any real' ->

Date index: 2021-12-04
w