Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Campaign for youth work in the local community
FLIR
Forward looking infrared
Forward looking infrared detecting set
Forward looking infrared system
Forward-looking IR
Get youth ready for adulthood
High-Level Forum on Jobs for Youth
Jobs for Youth Forum
Look after youths' psychiatric care needs
Looking for a Job?
Looking for a Job? A Guide for Youth
Manage youths' psychiatric care needs
OECD Youth Forum
Police and Youth Looking to the Future
Prepare youth for becoming adults
Prepare youth to become adults
Prepare youths for adulthood
Prioritise children's psychiatric care needs
Prioritise youths' psychiatric care needs
Promote local community youth work
Promote youth work in the local community
SLAR
Side-looking airborne radar
Side-looking antenna radar
Side-looking radar
Side-scan radar
Side-ways looking radar
Sidelooking radar
Sideways looking radar
Sideways-looking radar
Support youth work in the local community
YFE
Youth exchanges and exchanges of youth workers
Youth for Europe
Youth for Europe programme

Vertaling van "look at youth " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
manage youths' psychiatric care needs | prioritise children's psychiatric care needs | look after youths' psychiatric care needs | prioritise youths' psychiatric care needs

établir des priorités dans les besoins en soins psychiatriques des jeunes


Police and Youth: Looking to the Future [ Police and Youth: Looking to the Future: Executive Summary of the Final Report of Pilot Project Police/Youth Mentoring Program ]

La police et les jeunes «Un regard vers l'avenir» [ La police et les jeunes «un regard vers l'avenir» : sommaire du rapport final du projet pilote du Programme d'encadrement des jeunes par la police ]


Looking for a Job? A Guide for Youth [ Looking for a Job? ]

Tu cherches un emploi? Guide pour les jeunes [ Tu cherches un emploi? ]


side-looking airborne radar [ SLAR | side-looking radar | sidelooking radar | side-looking antenna radar | sideways looking radar | sideways-looking radar | side-ways looking radar | side-scan radar ]

radar aéroporté à antenne latérale [ RAAL | radar à balayage latéral | radar à visée latérale | radar à champs d'exploration latérale | radar à vue latérale | radar à antenne latérale | radar à vision latérale | radar à observation latérale ]


get youth ready for adulthood | prepare youth to become adults | prepare youth for becoming adults | prepare youths for adulthood

préparer les jeunes au passage à l’âge adulte


High-Level Forum on Jobs for Youth | High-Level Policy Forum on Jobs for Youth: Addressing Policy Challenges in OECD Countries | Jobs for Youth Forum | OECD Youth Forum

Forum de la jeunesse de l’OCDE


campaign for youth work in the local community | support youth work in the local community | promote local community youth work | promote youth work in the local community

encourager le travail des jeunes au sein des communautés locales


forward looking infrared system | forward-looking IR | forward looking infrared | forward looking infrared detecting set [ FLIR ]

appareil de détection infrarouge dirigé vers l'avant [ FLIR ]


youth exchanges and exchanges of socio-educational instructors | youth exchanges and exchanges of youth workers

échanges de jeunes et d'animateurs socio-éducatifs


Action programme for the promotion of youth exchanges in the Community | Youth for Europe | Youth for Europe programme | YFE [Abbr.]

Jeunesse pour l'Europe | programme Jeunesse pour l'Europe | programme d'action Jeunesse pour l'Europe pour promouvoir les échanges de jeunes dans la Communauté | JPE [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
* The specificities of non-formal learning in the youth field, its objectives and tasks should be looked at in more detail, and the relevance of non-formal education and the complementary character of formal and non-formal learning should be made more visible; dialogue between the relevant actors in the field, as well as social partners, researchers and policy makers, will be needed with a view to improving the recognition of non-formal learning.

* Les spécificités de l'apprentissage non formel dans le domaine de la jeunesse, ses objectifs et ses missions devraient être examinés de plus près, et la pertinence de l'éducation non formelle et la complémentarité de l'apprentissage formel et non formel devraient être davantage mis en évidence; un dialogue entre les acteurs concernés, les partenaires sociaux, les chercheurs et les politiques sera nécessaire pour améliorer la reconnaissance de l'apprentissage non formel.


- The European youth gathering in Paris in October 2000, under the French Presidency, looked at the results of the national conferences from a more European perspective; 450 young delegates representing 31 countries reached agreement on some 80 suggestions.

- la Rencontre européenne de Paris en octobre 2000, sous Présidence française, a permis de placer les résultats des conférences nationales dans une perspective plus européenne ; 450 jeunes délégués représentant 31 pays se sont mis d'accord sur quelque 80 suggestions.


But a closer look at the Treaties [57] reveals the extent of the European dimension of youth matters in a significant number of areas of Community action.

Cependant, un examen plus attentif des traités [57] révèle toute l'étendue de la dimension européenne des questions de jeunesse dans un grand nombre de domaines d'intervention communautaire.


Pursue — as appropriate — the reform of education systems, looking at the whole spectrum of education and training, including non-formal learning and acknowledging the role of youth work, with a view to reinforcing structural, pedagogical, curricular and professional continuity, easing transitions, addressing segregation and inequalities in education systems and promoting measures which support learners' progress and educational achievement and motivate them to complete their education.

Procéder, au besoin, à une réforme des systèmes éducatifs, en s'intéressant à tous les volets de l'éducation et de la formation, y compris l'apprentissage non formel, et en prenant en considération le rôle de l'animation socio-éducative, en vue de renforcer la continuité au niveau des structures, de la pédagogie, des programmes et des équipes, de faciliter les transitions, de s'attaquer à la ségrégation et aux inégalités dans les systèmes éducatifs et de promouvoir des mesures qui aident les apprenants à progresser et à réussir et les motivent à terminer leurs études.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
As a result of such high youth unemployment, young people are experiencing increased levels of poverty and social exclusion and increasing numbers feel compelled to leave their home countries, and sometimes Europe entirely, to look for better opportunities.

En raison du taux de chômage élevé dont ils sont victimes, les jeunes sont exposés à une montée de la pauvreté et à l'exclusion sociale et sont de plus en plus nombreux à se sentir contraints de quitter leur pays d'origine, et parfois même le continent européen, pour se mettre en quête d'un avenir meilleur.


As a result of such high youth unemployment, young people are experiencing increased levels of poverty and social exclusion and increasing numbers feel compelled to leave their home countries, and sometimes Europe entirely, to look for better opportunities.

En raison du taux de chômage élevé dont ils sont victimes, les jeunes sont exposés à une montée de la pauvreté et à l'exclusion sociale et sont de plus en plus nombreux à se sentir contraints de quitter leur pays d'origine, et parfois même le continent européen, pour se mettre en quête d'un avenir meilleur.


26. Youth EB 2007: "Looking behind the figures – the main results of the Eurobarometer 2007 survey on youth" of February 2007, on [http ...]

26. EB Jeunes 2007: «Au-delà des chiffres - Principaux résultats de l’enquête Eurobaromètre sur les jeunes en 2007», février 2007 [http ...]


In addition, schools do not always have to look far for resources in this area: the multicultural nature of many city schools, where 10, 20 or even more languages may be spoken by pupils at home, provides access to other cultures and life-styles on the school's own door-step - and the same applies to training or youth institutions as well.

De plus, les établissements scolaires ne doivent pas toujours chercher loin les ressources dans ce domaine: le caractère multiculturel de nombreuses écoles urbaines, qui rassemblent des élèves d'une dizaine ou d'une vingtaine de langues, voire plus, offre un accès à d'autres cultures et modes de vie à deux pas de l'école elle-même - il en va de même pour les instituts de formation et organisations de jeunesse.


(37) Whereas, in the light of the conclusion of the third phase of the 'Youth for Europe` programme on 31 December 1999, the Commission will present to the European Parliament and to the Council, before 31 December 1997, a report setting out its ideas on the 'priorities of the policy of cooperation in the youth field looking forward to the year 2000`;

(37) considérant que, en vue de la conclusion de la troisième phase du programme «Jeunesse pour l'Europe», le 31 décembre 1999, la Commission présentera au Parlement européen et au Conseil, avant le 31 décembre 1997, un rapport comprenant ses réflexions sur «les axes prioritaires de la politique de coopération dans le domaine de la jeunesse à l'horizon de l'année 2000»;


2. The Commission shall submit in sufficient time to the European Parliament and to the Council a report taking account in particular of the results of Community youth-related measures and accompanied, if necessary, by appropriate proposals, particularly with a view to a consistent approach to youth-related measures looking forward to the year 2000.

2. La Commission présentera, en temps utile, au Parlement européen et au Conseil un rapport tenant compte notamment des résultats des actions communautaires en matière de jeunesse et assorti, le cas échéant, de propositions appropriées, notamment aux fins d'une approche cohérente en matière d'actions dans le domaine de la jeunesse à l'horizon de l'an 2000.


w