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Advertise amusement park attractions
Announce amusement park attractions
Announce amusement parks' attractions
Announce attractions at amusement park
Attract and retain employees
Attract and retain personnel
Attract and retain staff
Attract and retain talent
Attracting basin
Attracting deposits
Attracting funds
Attracting savings
Attraction pool
Attractive Casimir effect
Attractive Casimir force
Attractor basin
Basin of attraction
Casimir effect
Casimir force
Casimir-Lifshitz effect
Casimir-Lifshitz force
Domain of attraction
Eco-attraction
Ecological attraction
Ecotourism attraction
Ecotouristic attraction
Fundingdeposit taking
Gathering of deposits
Gathering of funds
Gathering of savings
Keep amusement park attractions in good condition
Keep up amusement park attractions
Magnetic attraction gage
Magnetic attraction gauge
Maintain amusement park attractions
Maintaining amusement park attractions
NGO-EC
NGO-EC Liaison Committee
Organise entrance to attractions
Organise entry to attractions
Plan visits to attractions

Vertaling van "ngos attracted " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
keep amusement park attractions in good condition | keep up amusement park attractions | maintain amusement park attractions | maintaining amusement park attractions

entretenir les attractions d'un parc de loisirs


advertise amusement park attractions | announce amusement parks' attractions | announce amusement park attractions | announce attractions at amusement park

annoncer les attractions d'un parc de loisirs


Liaison Committee of Development NGOs to the European Communities [ NGO-EC | NGO-EC Liaison Committee | Liaison Committee of EC/NGOs ]

Comité de liaison des ONG pour le développement auprès des Communautés européennes [ ONG-EC | Comité de liaison ONG-EC ]


attract and retain employees | attract and retain staff | attract and retain personnel | attract and retain talent

attirer et fidéliser le personnel | attirer et fidéliser l'effectif | attirer et fidéliser les employés | attirer et maintenir en fonction


attraction pool [ attractor basin | attracting basin | basin of attraction | domain of attraction ]

bassin attracteur [ bassin d'attraction | domaine d'attraction ]


ecological attraction [ ecotourism attraction | ecotouristic attraction | eco-attraction ]

attraction écologique [ attraction écotouristique ]


coordinate participation in events, make reservation and effect payment | organise entrance to attractions | organise entry to attractions | plan visits to attractions

gérer les accès aux activités touristiques | organiser les accès aux sites d’intérêt touristique | gérer les accès aux sites d’intérêt touristique | organiser l'accès aux attractions touristiques


attracting deposits | attracting funds | attracting savings | fundingdeposit taking | gathering of deposits | gathering of funds | gathering of savings

collecte de dépôts | collecte de fonds | collecte de ressources | drainage de capitaux | drainage de l'épargne | lever des fonds


Casimir effect | Casimir-Lifshitz effect | Casimir force | Casimir-Lifshitz force | attractive Casimir effect | attractive Casimir force

effet Casimir | effet Casimir-Lifshiftz | force de Casimir | force de Casimir-Lifshitz | effet Casimir attractif | force de Casimir attractive


magnetic attraction gage | magnetic attraction gauge

jauge à attraction magnétique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
With its more limited share of the budget, the co-financing of NGOs attracted very few applications for the first two years.

Avec une part du budget plus limitée, la possibilité de cofinancer des ONG n’a suscité, pour les deux premières années, que peu de candidatures.


The conference attracted more than 900 participants from all over the world, including scientists, government representatives, NGOs, industry, media.

La conférence a attiré plus de 900 participants du monde entier, parmi lesquels des scientifiques, des représentants de gouvernement, d'ONGs, du monde industriel et des media.


The Commission has undertaken extensive public consultations including a broad, web-based public consultation in 2016 which attracted 355 responses from companies, business associations, investors, public authorities, international organisations, professionals, service providers, NGOs, civil society and other stakeholders from EU and EEA Member States, as well as from third-party jurisdictions.

La Commission a mené des consultations publiques approfondies, dont une vaste consultation publique en ligne en 2016, qui a recueilli 355 réponses de la part d'entreprises, de groupements d'entreprises, d'investisseurs, d'autorités publiques, d'organisations internationales, de professionnels, de prestataires de services, d'ONG, de la société civile et d'autres parties prenantes de l'UE et des États membres de l'EEE, ainsi que de pays tiers.


49. Calls on the Commission and on the Member States to invest resources into attracting ‘non-traditional learners’ to continue their education and to support NGOs and programmes whose goal is to boost the inclusion of non-traditional learners in education and adult learning programmes;

49. demande à la Commission et aux États membres d'investir des ressources pour inciter les «apprenants non traditionnels» à poursuivre leur éducation et de soutenir les ONG et les initiatives ayant pour objectif l'inclusion des apprenants non traditionnels dans des programmes d'apprentissage et de formation des adultes;


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49. Calls on the Commission and on the Member States to invest resources into attracting ‘non-traditional learners’ to continue their education and to support NGOs and programmes whose goal is to boost the inclusion of non-traditional learners in education and adult learning programmes;

49. demande à la Commission et aux États membres d'investir des ressources pour inciter les "apprenants non traditionnels" à poursuivre leur éducation et de soutenir les ONG et les initiatives ayant pour objectif l'inclusion des apprenants non traditionnels dans des programmes d'apprentissage et de formation des adultes;


11. Calls for a territorial basis to be developed, for skills to be shared across sectors by creating clusters, and for exchanges to be optimised so as to attract investors in order to enable the various cultural and creative enterprises (VSBs, SMEs, NGOs and cultural institutions) to continue to promote growth and create jobs;

11. incite à développer l'ancrage territorial, l'échange de compétences entre les secteurs grâce à la création de groupements, et à optimiser les échanges afin d'attirer les investisseurs pour permettre aux diverses entreprises culturelles et créatives –TPE, PME, ONG et institutions culturelles) de continuer à favoriser la croissance et à créer de l'emploi;


11. Calls for a territorial basis to be developed, for skills to be shared across sectors by creating clusters, and for exchanges to be optimised so as to attract investors in order to enable the various cultural and creative enterprises (VSBs, SMEs, NGOs and cultural institutions) to continue to promote growth and create jobs;

11. incite à développer l'ancrage territorial, l'échange de compétences entre les secteurs grâce à la création de groupements, et à optimiser les échanges afin d'attirer les investisseurs pour permettre aux diverses entreprises culturelles et créatives –TPE, PME, ONG et institutions culturelles) de continuer à favoriser la croissance et à créer de l'emploi;


65. Stresses that the CSF should be an attractive funding mechanism for both private and public sector actors (including also NGOs and CSOs); believes that all participants in high impact RDI projects and ETPs should play a role in the priority-setting discussion and have access to research infrastructures;

65. souligne que le CSC devrait constituer un mécanisme de financement attractif pour les acteurs des secteurs public et privé (y compris les ONG et les organisations de la société civile); estime que tous les participants dont l'incidence dans le cadre des projets de RDI et des PTE est élevée devraient jouer un rôle clé dans les débats du CSC concernant la fixation des priorités et avoir accès aux infrastructures de recherche;


With its more limited share of the budget, the co-financing of NGOs attracted very few applications for the first two years.

Avec une part du budget plus limitée, la possibilité de cofinancer des ONG n’a suscité, pour les deux premières années, que peu de candidatures.


The HIPC Initiative alone is not a panacea and the initiative still attracts criticism from academic circles, NGOs and civil society groups.

L'initiative PPTE n'est pas une panacée et reste critiquée dans les milieux universitaires, par les ONG et dans les groupements de la société civile.


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