(Return tabled) Question No. 1111 Hon. Judy Sgro: With regard to government expenditures, since January 1, 2006: has any department or agency contracted the services of any firm to provide automated telephone voice messages, also known as robocalls, and, if so, (i) which departments or agencies, (ii) when were these services purchased, (iii) what was the purpose of the automated telephone voice messages, (iv) what were t
he costs, (v) which firms were contracted to provide the services, (vi) what was the nature, scope and duration of the contracted work,
including the total number ...[+++] of calls, (vii) what is the file number of any contract for the provision of such services?(Le document est déposé) Question n 1111 L'hon. Judy Sgro: En ce qui concerne les dépenses du gouvernement, depuis le 1 janvier 2006: un ministère ou un organisme a-t-il retenu les services d’une entreprise chargée de fournir des messages vocaux automatisés par téléphone, aussi appelés appels automatisés et, le cas échéant (i) quels ministères ou organismes, (ii) quand les services ont-ils été achetés, (iii) quel était l’objectif des messages vocaux automatisés par téléphone, (iv) quels ont été les coûts, (v) quelles entreprises ont été retenues pour la prestation des services, (vi) quelles ont été la nature, l’ampleur et la durée des travaux donnés à co
ntrat, y compris le nombre ...[+++] total d’appels, (vii) quel est le numéro de référence des contrats conclus pour la prestation de ces services?