Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Brand building
Brand development
Brand development manager
Brand management supervision
Brand manager
Brand market penetration studies
Brand market planning and operation
Brand marketing
Brand marketing manager
Brand strategy
Branding
Branding strategy
Create a brand guideline
Create brand guidelines
Creating a brand guidelines
Distributor's brand
Formula manager
Marketing development manager
Middleman's brand
Private brand
Private label
Produce brand guidelines
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management

Vertaling van "our development brand " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
brand marketing manager | formula manager | brand manager | marketing development manager

chef de marque | cheffe de marque


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

surveiller la gestion d'une marque


brand development manager

responsable du développement de marques


create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

cer les lignes directrices d'une marque


brand market penetration studies | brand market planning and operation | brand marketing

marketing de la marque


distributor's brand | middleman's brand | private brand | private label

marque de distributeur | MDD [Abbr.]


brand strategy | branding strategy | brand building | brand development | branding

stratégie de marque | valorisation de la marque


brand strategy [ branding | brand building | brand development ]

stratégie de marque [ valorisation de la marque | branding ]


brand development manager

responsable du développement des marques


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
I will turn things over to Mr. Nankivell, who can talk about the component of development aid that is still very important in Asia and very well known, our development brand.

Je peux laisser la parole à M. Nankivell pour parler de la partie d'aide au développement qui est toujours très importante en Asie et très bien connue, la marque de notre développement.


Corporate social responsibility is part of the Canadian brand abroad, and it's a very opportune time not only to apply corporate social responsibility but to have our trade commissioners join with our development programs and our Foreign Affairs colleagues, again, in the spirit of the amalgamated new department, to generate some success stories for particular companies that are interested.

Le Canada se démarque aussi à l'étranger par la responsabilité sociale de ses entreprises, et c'est un très bon moment non seulement de faire la preuve de la responsabilité sociale de nos entreprises, mais d'inviter nos délégués commerciaux à unir leurs forces à celles de nos collègues des Affaires étrangères et des programmes de développement, encore une fois dans l'esprit du nouveau ministère fusionné de stimuler le succès des entreprises intéressées par ces débouchés.


The European Commission has cleared under the EU Merger Regulation the proposed acquisition of Abbott Laboratories' Non-U.S. Developed Markets Specialty and Branded Generics Business ("Abbott EPD-DM"), by Mylan, Inc ("Mylan").

La Commission européenne a autorisé, en vertu du règlement de l’UE sur les concentrations, le projet d’acquisition de l’activité «spécialités et génériques de marque» d’Abbott Laboratories sur les marchés développés hors États-Unis («Abbott EPD-DM») par Mylan, Inc («Mylan»).


Direct transfer of funds and potential direct transfer of funds or liabilities, for example Policy loans to the stainless steel cold rolled flat products industry; Equity programmes (2): for example Debt-for-equity swaps, Equity infusion, Unpaid dividends for SOEs; Grant programmes: for example China World Top Brand Programme, Famous Brands Programmes/sub-central Government programmes to promote famous export brands (for example Chongqing; Hubei; Ma'anshan: Wuhan Famous Brands and Shandong Province Top Brands Programme), Programmes to rebate antidumping legal fees, The State Key Technology Project Fund, Export assistance grants; Reg ...[+++]

un transfert direct de fonds ou un transfert direct potentiel de fonds ou de passif: par exemple, prêts stratégiques au secteur des produits plats laminés à froid en aciers inoxydables; programmes liés aux capitaux propres (2): par exemple, conversions de dettes en capital, participations au capital social, non-paiement des dividendes pour les entreprises d’État; programmes d’aides: par exemple, programme «China World Top Brand», programmes «Famous Brands»/programmes des pouvoirs publics sous-centraux destinés à promouvoir des marques célèbres à l’exportation (tels que programmes de Chongqing, de la province de Hubei et de Ma’anshan, p ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
— Product differentiation and intensity of competition : where product innovation is rather about developing differentiated products, related for example to distinct brands, standards, technologies or consumer groups, competitors are less likely to be affected.

— différenciation des produits et intensité de la concurrence : lorsque l’innovation de produit consiste davantage à développer des produits différenciés, par exemple pour des marques, des normes, des technologies ou des catégories de consommateurs différentes, les concurrents sont moins susceptibles d’être lésés.


Some Chinese companies (e.g. TCL) have developed their brands on the domestic market and are now penetrating Western markets, benefiting from access to consumers via the brands and distribution networks of European producers (e.g. Thomson).

Certaines entreprises chinoises - par exemple TCL - ont développé leurs marques sur le marché domestique et pénètrent aujourd'hui les marchés occidentaux, bénéficiant de l'accès aux consommateurs par la marque et le réseau de distribution de producteurs européens (Thomson).


Imposed brand specific sales personnel would not be allowed as it could represent a substantial additional cost and therefore put a brake to multi-branding development, unless it is decided by the dealer and the manufacturer pays all the additional costs.

Pouvant représenter un surcoût important et, partant, freiner le développement de la distribution multimarque, l'emploi de personnel réservé à telle ou telle marque sera, en revanche, interdit, à moins que le concessionnaire ne le décide et que le constructeur ne supporte tous les surcoûts y afférents.


Additional conditions are necessary in order to foster intra-brand competition and market integration within the common market, to create opportunities for distributors and authorised repairers who wish to seize business opportunities outside their place of establishment, and to create conditions which allow the development of multi-brand distributors.

D'autres conditions doivent être réunies pour promouvoir la concurrence intramarque et l'intégration du marché dans le marché commun, ouvrir des perspectives nouvelles pour les distributeurs et les réparateurs agréés qui souhaitent profiter des opportunités commerciales en dehors de leur lieu d'établissement, et pour créer les conditions qui permettent le développement de distributeurs multimarques.


It considers that Castel meets all the conditions laid down in its decision by having: (a) sufficient financial resources to develop a nation-wide distribution organization and to promote adequately the acquired brands, and (b) sufficient expertise in the field of branded beverage or food products.

Elle considère, en effet, que le groupe Castel remplit toutes les conditions posées par la décision de la Commission à savoir posséder : - des ressources financières suffisantes pour développer un réseau de distribution national et promouvoir les marques acquises de façon adéquate, - une expérience suffisante dans le domaine des boissons ou des produits alimentaires de marque.


The technical risks involved in carrying out research for a brand new product yet to be proven and which involves a whole new area of technology for each partner, and the risks involved in developing the new filling, sealing and handling machinery necessary, would realistically preclude each party from attempting to carry out research and development on its own.

Les risques techniques liés à la recherche concernant un produit entièrement nouveau, non encore éprouvé et qui ressortit à un domaine entièrement nouveau de la technologie pour chaque associé, et le risque inhérent à la mise au point des nouvelles machines de remplissage, de soudure et de manutention nécessaires empêcheraient, en fait, chacune des parties d'essayer de mener à bien, seule, les travaux de recherche et de développement.


w